...
Článek je zahájen tím,, že poslat dítě do jeho pokoje je chyba. Správné je zalehnout ho dokud se mu nevymyje mozek, (a nezaleskne se mu jiskra lásky v očích, konec citátu), to dá rozum. Nezapomeňme, že texty takto zdánlivě nevinné (neboť dělat chyby je skutečně lidské) jsou agitací ke školám lásky, jejichž principem bývá terapie pevným objetím. Ta je v mnohých případech prý přínosná a někdy neškodná, v Německu je však zakázána zrovna jeko v USA, v ČR není akreditována, APPLA k ní vydala distancující se stanovisko a terapeutem TPO může být člověk bez spec. vzdělání jen díky absolvování kurzu. TPO není určena výhradně pro autisty ale vlastně na různé neduhy dětského věku. V ČR je obrovská lobby Jiřiny P. neb její největší spojenec je předsedou České a moravské psychologické společnosti. Psychologie výchovy J.P. je poměrně překonána (její definice autismu a jeho příčiny např., či to že příčina homosexuality tkví v nedostatku citových dispozicí osobnosti, ale u nás se stále považuje za "světovou" vědkyni. Přitom žádné její dílo nebylo přeloženo do angličtiny.. Vím že se mnou nebude souhlaseno, ale cítila jsem potřebu se vyjádřit k riziku učení dle Prekopové. Stačí si přečíst přesně její vlastní stránky, jak má správná TPO vypadat (všechny snahy dítěte se vyprostit se pokládají za výmluvy, heslo je miluji tě ikdyž jsi se pomočil) i v jakých případech se má používat a je ku pomoci (skoro ve všech).
Příjemný den.
Odpovědět