...j.a.s... |
|
(30.9.2016 13:25:49) "Když si v roce 2016 (před 30 lety to bylo složitější) seženeš učebnice, skripta, odbornou literaturu, budeš chodit na nějaké přednášky atd. - je legrační představa, že toho můžeš vědět stejně nebo i víc než gymnazista?" Monty, kolik takových lidí je? Jeden z tisíce? Myslím, že je zbytečné se tím zabývat. Všichni víme, že tvůj syn má nadprůměrné výsledky z biologie, ale pokud se časem nebude chtít učit, tak mu to nadání může být i k ničemu. Anebo ho zužitkuje v uměleckém odvětví. Je pochopitelné, že jako matka chceš pro svého syna to nejlepší a že by sis zřejmě přála, aby své nadání rozvíjel a nenechal se odradit tím, že se musí učit i něco, co nechce. Nevím, proč pořád ryješ do rodičů, jejichž děti jsou víc studijně založené a odradit se i učením něčeho, co nechtějí - nenechaly.
|
Monty |
|
(30.9.2016 13:33:45) jas, proč tolik lidí předpokládá, že je dítě s nějakým vyhraněným zájmem poloviční idiot, který se zajímá jen o "výseč" a z ostatního propadá nebo to nepokládá za důležitý?
|
Kudla2 |
|
(30.9.2016 13:40:11) Pokud má někdo jeden do hloubky vyhraněnej zájem a slušný ponětí o ostatních věcech, tak je to poměrně žádoucí stav.
Otázkou je, zda toho lze dosáhnout jen samostudiem toho jednoho zájmu z učebnic.
|
Monty |
|
(30.9.2016 13:44:31) "Otázkou je, zda toho lze dosáhnout jen samostudiem toho jednoho zájmu z učebnic."
Kudlo, a o této variantě tu psal kdo, kromě tebe?
|
|
|
...j.a.s... |
|
(30.9.2016 13:45:34) Monty, kdo ti psal, že dítě je s nějakým extra zájmem poloviční idiot? To si tady nemyslí nikdo. Jen se nediv, že když rodičům píšeš něco ve smyslu, že jsou zmasírovaní trendem gymplu, takže ti tady někdo píše, že pokud dítě s extra talentem v jedné úzce profilové oblasti nemákne a nebude se učit i co nechce, tak nejen že si z něho nikdo na zadek nesedne, ale dost možná ten talent nezúročí tak, jak by ho zúročil, kdyby máknul i v dalších oblastech. Nebo mi chceš tvrdit, že všichni vědečtí pracovníci se nikdy neučili i to, co nechtěli, protože už na základce to u nich někdo vyčmuchal, a tak je neotravoval dalšíma předmětama? Možná jsem naivní, ale pokud je někdo VŠ, tak očekávám, že má široký přehled napříč obory a na to gympl byl fakt výborný. A nevím, jestli ten všeobecný přehled gymplu dokáže suplovat jiná střední škola. Na VŠ opravdu měli velkou výhodu děcka z gymplu, protože je na tu VŠ často připravovali pedagogové SŠ, kteří na VŠ kdysi i sami přednášeli, neustále sledovali, co se z jejich oboru učí na VŠ, co je v oboru nového a tohle všechno předávali svým studentům. Možná jsou dneska základky nebo jiné střední školy kvalitnější, ale pochybuju, že se automaticky vyrovnají tomu širokému záběru gymplu.
|
...j.a.s... |
|
(30.9.2016 13:56:48) Monty, najdi si dokument o gymplu pro extra nadané děti - tuším Budějovická? Kde vyloženě brali studenty od dosti vysokého IQ. Každý z těch studentů měl z několika oborů hodně vysoké znalosti, že by strčili do kapsy i prváky z vejšky. A když tam pak byl střih, čím se zabývají, tak někteří opravdu dělali výzkum, umění, techniku na velmi vysoké úrovni a jiní měli obyčejná zaměstnání. Jeden třeba pracoval jako obyčejný řadový zaměstnanec fitka. Přitom kdyby vyvinul úsilí i jiným směrem, tak se svým IQ by jakoukoliv VŠ vystudoval s prstem v nosu. Ale ten člověk sám říkal, že ho představa VŠ nebavila. Kdyby na všechno stačily jen učebnice, tak asi nemusíme mít ani VŠ, viď? Stačilo by si přečíst učebnici, objednat další knížky a pak se někam dostavit, aby nám rovnou vystavili diplom, co? Pokud děcko více méně směřuje na VŠ a rodiče tomu nebrání, tak by spíš byli idioti, kdyby ho strčili na učňák a řekli, že to gymplácké se naučí po večerech z učebnic. JJ, buď se budu učit samostudiem a nebo si najdu kurz, školu atd. a můj progres bude rychlejší.
|
. . |
|
(30.9.2016 13:59:51) j.a.s. doplním bez ambice dopátrat, k čemu se příspěvek vztahuje a jak:
Mensa gymnázium, podmínkou přijetí (nikoli postačující) je IQ 130 a výše.
|
|
|
Monty |
|
(30.9.2016 14:11:44) jas, a kdo tu teda píše, že se někdo věnuje jen tomu, čemu se věnovat chce? Kde se to tu zase objevilo? Nevím, beru si to osobně a myslím, že oprávněně, nicméně pokud tu někdo - kdokoli bude psát o tom, že má jeho dítě vyhraněnej zájem, automaticky to znamená, že na všechno ostatní dlabe? Proč by sakra mělo?
|
. . |
|
(30.9.2016 14:19:51) Monty, objevuje se to (že se někdo věnuje jen tomu, čemu se věnovat chce) třeba zde:
30.9.2016 12:44:41
Lído, no a? Gympl je všeobecně vzdělávací instituce, a pokud z ní jdou lidi na VŠ (což většinou jdou), tak si ji obvykle vybírají podle toho, co chtějí dělat. Proč by na tom gymplu měl chtít ve všem excelovat a ve všem nabrat nějakou obrovskou sumu znalostí, když jich většinu stejně zapomene a zůstanou v podstatě jen ty oborový? Fakt myslíš, že budoucí student bohemistiky a budoucí student matfyzu musí nutně na 100% obsáhnout gymnaziální látku ze všech předmětů? Mám osobní zkušenost jen se "čtyřletými" gymnazisty. Manžel byl třeba na gymplu s určitým zaměřením. Naprostá většina spolužáků na nějaké humanitní předměty (kromě jazyka) podle jeho slov dlabala a stačila jim trojka nebo čtyřka, protože k čemu se učit kvanta dat z dějepisu, když chceš jít na ČVUT?
v reakci na toto:
30.9.2016 12:37:07
Monty, třeba na škole syna...se 3 ročník 4G ještě nesrovnal na úroveň septimy. Ten první rok byl tak strašný, že aby nepropadli kompletně, dávali jim i jiné písemky.....
A přitom bodově se dostala většina skvěle....převis je 2x-3x víc....asi se na ty testy dalo dobře naučit, nebo se ty děti opravdu do té doby nepotřebovaly vůbec učit.....a narazily.....
Loni už snad měli písemky stejné jako synova třída, ale jsou pořád o dost horší...vůbec tomu nerozumím proč....když teda se podle teda učí na Zš to samé.
|
Monty |
|
(30.9.2016 14:24:51) Kristova noho, Slupko... To jsem nevěděla, že i tobě budu muset dávat vysvětlivky. Pokud někdo ví, že půjde z gymplu na matfyz, tak se samozřejmě nemusí vůbec věnovat oborům, který tam vůbec nejsou. Ale nemůže se intenzivně věnovat jen matice a fyzice ne. Příklad. Kdo miluje matiku a chce na matfyz, musí pojmout všechno, co je vyžadovaný pro matfyz, ale na dějepis se na gymplu může vykašlat. Už je to jasnější?
|
. . |
|
(30.9.2016 14:35:35) Monty, tohle naprosto chápu, že se někdo věnuje jen M-F, a dějepisu ne. O tom se nepřu, na to se neptám. To ty jsi se ptala:
"jas, a kdo tu teda píše, že se někdo věnuje jen tomu, čemu se věnovat chce? Kde se to tu zase objevilo? Nevím, beru si to osobně a myslím, že oprávněně, nicméně pokud tu někdo - kdokoli bude psát o tom, že má jeho dítě vyhraněnej zájem, automaticky to znamená, že na všechno ostatní dlabe? Proč by sakra mělo?"
tak tě upozorňuji, že jsi to psala ty (o tom, že matfyzák se nemusí zajímat o dějepis), a je úplně zbytečný brát si to osobně, protože "dítě s vyhraněným zájmem" není automaticky tvoje dítě, natož aby se ho automaticky týkal tvůj výrok, že na gymplu maj lidi běžně 4 z toho, co je nezajímá a nebudou to potřebovat.
Proč si to bereš osobně? Vždyť to tak obecně často bývá, že někdo vyhraněný na zbytek dlabe. Vždyť to sama píšeš. Opět se ptám: hádáš se sama se sebou?
Tak to totiž fakt vypadá
|
|
Marika Letní |
|
(30.9.2016 14:49:30) Monty - to už nechápu vůbec. Jednou píšeš, proč by mělo dítě mimo jeho vyhraněný obor na ostatní věci dlabat. A teď zas to pokládáš za vhodný (vykašlat se na dějepis a jen se věnovat mat-fyz)?
Proč je podle tebe lepší místo 8G zůstat na ZŠ a studovat navíc doma nebo si platit soukromého učitele? Když tohle zařídí gympl, tak proč proti tomu tak brojíš?
|
Monty |
|
(30.9.2016 14:54:40) "Jednou píšeš, proč by mělo dítě mimo jeho vyhraněný obor na ostatní věci dlabat. A teď zas to pokládáš za vhodný (vykašlat se na dějepis a jen se věnovat mat-fyz)?"
Marko, protože v prvním případě to byla reakce na Kudlu, která psala o "nožičkách tesaříka". Přírodověda nejsou jen nožičky tesaříka a kdo chce jít na přírodovědu, nemůže se vykašlat ani na jeden z oborů, který jsou pro přírodovědu důležitý. Nemůže se věnovat JEN nožičkám tesaříka. Oproti tomu budoucí student matfyzu se na dějepis vykašlat může, protože dějepis pro přijetí na matfyz a studium zde není důležitý vůbec.
|
Marika Letní |
|
(30.9.2016 15:00:39) Monty "Oproti tomu budoucí student matfyzu se na dějepis vykašlat může, protože dějepis pro přijetí na matfyz a studium zde není důležitý vůbec."
Pokud je na ZŠ nebo na gymplu tak se na dějepis vykašlat nemůže, protože by nedokončil vzdělání nutné pro přijetí na VŠ. Nevím o střední škole, kde by učili jen matiku a fyziku.
|
Monty |
|
(30.9.2016 15:01:38) Marko, OK, přesnější formulace - může z dějepisu prolézat na čtyřky.
|
Federika |
|
(30.9.2016 15:03:36) může prolézat na čtyřku často znamená makat jako blázen,aby aspoň ta čtyřka vyšla, fakt
|
jak |
|
(30.9.2016 15:04:39) JO, jak pise Fed. vsude je neco, nekde 4 z dejaku Ti jinde hodi za 2... Treba.
|
|
Monty |
|
(30.9.2016 15:06:21) Federiko, všimla sis, že jsem mluvila o situaci na gymplu se zaměřením? A to kupodivu nebylo humanitní. Fakt myslíš, že na "matematickým" čtyřletým gymplu je dějepis makačka i na čtyřku??? Obecně, výjimky se jistě najdou.
|
Marika Letní |
|
(30.9.2016 15:09:25) Monty, ty si to představuješ jak Hurvínek. To jako přijde dějepisář na gymplu a řekne, děti, vím, že vás baví matika, tak si z dějepisu nic nedělejte, nebudu mít na vás žádné nároky?
|
|
|
|
|
|
jak |
|
(30.9.2016 15:02:17) COZE?Vykaslat se? to tezko, nedodelas tu skolu, kdyz se vykasles. Monty, co to tu povidas? Na zadny skole se nemuzes vykaslat uplne. A na tom gymplu se vykasles na dejepis, ze mas za 4. Jinak to nejde.
|
Monty |
|
(30.9.2016 15:04:34) jak, přečti si začátek diskuse. O těch studentech na gymplu. Že se vykašlou na nějaký předmět, o kterým ví, že ho pro další studium nepotřebujou a stačí jim z něj trojka/čtyřka. Promiň, ale mít pětku z dějepisu, to by snad ten gymnazista musel být blbej jak štoudev, aby nevěděl vůbec nic, a takoví tam přece nejsou.
|
jak |
|
(30.9.2016 15:06:05) Monty, jsi zdatna manipulatorka. Blbi? Ne, jen se vykaslali.. treba.Je Tvuj S blbej,ze mu nejde matika? Co to tu povidas?
|
Monty |
|
(30.9.2016 15:07:13) jak, mám úplně jinou představu o tom, co to znamená, když někomu "nejde matika".
|
jak |
|
(30.9.2016 15:27:38) no Monty, predstavu si mej jakou chces. realita je, ze S matika proste nebavi a na ten gympl ho nevzali- to tu pises.A spojeni blbej student tupouzivas ty. Pak tu muzes kopat do deti jak chces, rikat, jak se uci, neuci.
|
Monty |
|
(30.9.2016 15:29:36) jak, samozřejmě. Nebaví ho nic, jen nožičky tesaříka. Jak jsem na to mohla zapomenout.
|
jak |
|
(30.9.2016 15:48:07) Nevim, co ho bavi,je mi to fuk, ale o matice tu pise ty. Nic tajneho.
|
|
Kudla2 |
|
(30.9.2016 16:01:55) No, v podstatě by se celá tahle několikadenní diskuse dala shrnout do jednoho příspěvku.
S. prostě neprojevil dostatečný znalosti na to, aby se dostal na gympl, a jeho matka, místo aby to prostě akceptovala (protože takovejch dětí je i mezi těma našima hafo, a myslím, že normálního rodiče by sice úspěch bezesporu potěšil, ale neúspěch nevnímá ani jako konec světa, ani jako že má blbý dítě, a dokonce ani jako to, že se jeho dítěti navždy zavřela brána ke vzdělání), tak tu několik dní vypisuje jeremiády o tom, jak jsou gymply špatný a děti na nich nadrilovaný blbečci ambiciózních rodičů a vůbec celej trend gymplů je blbej, a vyvádí okolo toho hůř, než celá třída ambiciózních rodičů dohromady. Přičemž podsouvá lidem nesmysly, který nikdy neřekli, halasně se proti nim vymezuje, hádá se sama se sebou do toho vykřikuje "ale mně je to celý úplně jedno, slyšíte ÚPLNĚ JEDNO!!! Problém máte VY, já jsem nad věcí a úžasně se bavím!!!"
To, že někomu nevyjde něco, co chtěl, je normální života běh, nikdo si nemyslí, že by S. byl kvůli tomu blbej ani nic z těch bolestínskejch nesmyslů, které nám s oblibou podsouváš, ale chodit a říkat "nám se to nepovedlo, takže je to celý blbý a ti, kterým se to povedlo, jsou taky blbí, snobi, ", je TRAPNÝ,TRAPNÝ,TRAPNÝ. Copak to vážně sama nevidíš?
|
...j.a.s... |
|
(30.9.2016 16:22:31) Kudlo, koukám, že jsem napsala to samé, ale taky to na mě tak působí. Asi je pro Monty těžké, uvědomit si, že široko daleko není nadaný jen její syn a že mimořádné nadání v jedné oblasti na přijímačky na gympl automaticky nestačí? Nebo snad měl ten gympl jejího syna vzít, protože v té biologii exceluje pomalu stejně jako učitelka? A stejně, o čem se dohadujeme, když jsou ještě 4G? Anebo že by Monty skočila na masírku, že 4G jsou odpad oproti 8G?
|
jak |
|
(30.9.2016 17:00:44) U nas mel anorexii spoluzak. Doslo to tak daleko, ze skoncil na psychine chvili. Ale byl chytrej, spis chtel bejt krasnej jako model a mel silnejsi postavu. jednou jsme byli plavat na telaku a uprostred bazenu klesl ke dnu.
|
Kudla2 |
|
(30.9.2016 17:08:00) jak, tlustej by snad spíš vyplaval?
|
|
jak |
|
(30.9.2016 17:12:52) on ztratil vedomi, vycerpanim.
|
|
|
|
|
|
|
|
libik |
|
(30.9.2016 16:32:20) Kudla(a někteří další), ty máš génia na G osmičce? Jo?
No tak to fakt nevím, jak se mu mohlo stát, že se narodil tak jednosměrnému rodičovi, co nechápe ani otázku, ani text, ani kontinuitu diskuse
|
Kudla2 |
|
(30.9.2016 16:44:59) libiku,
promiň, ale totálně mimo mi připadáš ty.
Na řeči o "géniích na 8G" si laskavě najdi někoho jinýho, já v tomhle nejedu. Jsou to normální chytrý děti, u toho našeho, co se tam dostalo, jsme samozřejmě rádi, že tam je, protože to bylo i jeho přání, baví ho to tam a chodí domů se zajímavejma věcma, co tam podnikaj, tak jsem ráda kvůli tomu i za něho.
Druhý dítě se taky pokusí, pokud to vyjde, bude dobře, pokud ne, tak si myslím, že ani ono, ani my to neponesem nijak úkorně, prostě to znamená, že to asi tak mělo bejt.
Já z toho neodvozuju ani žádnou prestiž, ani žádnej mindrák, prostě si to dítě hledá svoji cestu, která může být u každýho jiná. Nechápu, proč z toho dělat takovou vědu. Je to jejich život, ne náš, a maj si ho udělat hlavně podle sebe a ne aby naplňovaly nějaký naše sny nebo ambice.
|
jak |
|
(30.9.2016 16:50:34) Jo, dite si hleda cestu. A cele to je souhrn okolnosti- jak mu pomuzou ve skole, doma, v jakem prostredi je. To je cele. Neni horsi a lepsi dite. Ale kazde si hleda svoji cestu.
|
|
libik |
|
(30.9.2016 17:39:57) Takže , Kudla, jaká je podle tebe výhoda G8?
|
Kudla2 |
|
(30.9.2016 17:49:49) Libiku, já to neposuzovala vůči 4 letému, ale vůči základce, a asi v tom, že je pravděpodobnější, že tam bude víc lidí, který se chtěj něco dozvědět, tudíž si budou moct dovolit poskytnout jim víc informací a bude to pro ně zajímavější.
Samozřejmě to nebyla jistota, jen předpoklad.
|
libik |
|
(30.9.2016 18:03:20) "je pravděpodobnější, že tam bude víc lidí, který se chtěj něco dozvědět"
jestli ty si nemyslíš, že na G8 jsou chytré děti zatímco na základkách buránci bez jakékoliv zájmu
|
Kudla2 |
|
(30.9.2016 18:10:25) Libiku,
sorry, ale v tomhle kolečku se budeš muset točit sama.
|
|
Monty |
|
(30.9.2016 18:16:46) libiku, správně. Léta tu čteš pořád dokola tuhle větu, v různých obměnách, ale vůůůůůůůůůbec to neznamená, že na základkách jsou jen hloupé děti bez zájmu.
|
Monty |
|
(30.9.2016 18:27:36) Val, konkurenci v čem? Pořád tu čtu o konkurenci a o tahounech - ale všechny děti přece nejsou soutěživý a neučí se proto, aby někoho "předběhly". Na základce mě fakt nezajímalo, jaký má kdo známky, co by mi mělo být do cizích známek? Jo, rámcově jsem věděla, kdo ze třídy se učí dobře a kdo ne, ovšem žádná konkurence nebo výzva v tom pro mně nebyla. Nevěřím, že jsem byla jediný takový dítě na planetě.
|
Monty |
|
(30.9.2016 18:35:43) Val, ale chytrost nemusí mít s výsledky ve škole nic společnýho. I kdybych byla nejchytřejší ze třídy, nijak mne to nemotivovalo k tomu, abych např. toužila mít samý jedničky.
|
|
|
Z+2 |
|
(30.9.2016 18:36:34) Val, taky si to myslím. V Praze odejde asi 26 procent na víceletá gymnázia a velmi pravděpodobně to jsou ti co se nejlépe učí. Konkurence je o to menší. A naprostou většinu lidí, konkurence žene.
|
Monty |
|
(30.9.2016 18:38:39) Z+2, takže na základních školách je 26% dětí, co se dobře učí a zbylých 74% jsou žáci se špatným prospěchem?
|
splechtulka & M+J+R |
|
(30.9.2016 18:42:02) A nebude to tak že 25 je lepší, 50 je průměr a 25 horší prospěch?
|
|
Z+2 |
|
(30.9.2016 18:47:04) Monty, ne ale pokud sebereš nejlepší čtvrtinu. (Zjednodušení, uvědomuji si, že je průnik na obě strany a klidně může být někdo kdo se dostane jen z horní poloviny a i ten nejlepší se nemusí dostat.) a někde ji soustředíš, tak zvýšíš konkurenci a velmi pravděpodobně se společně budou hnát rychleji. Ten zbytek bez jejich konkurence zpomalí. To se dle mého názoru a názoru všech lidí ze škol s kterými jsem se o tom bavil děje v našem školství. Platí to obecně.
|
Monty |
|
(30.9.2016 18:50:43) Z+2, jak zpomalí? Představ si hypotetickou třídu s 30 žáky. V páté třídě je v ní 6 dětí se samými jedničkami. Tři odejdou na 8G, tři tam zůstanou. Co je zpomalí a jak? Přestanou se dobře učit? Nebo učitel "přizpůsobí výuku" (což stále netuším, co znamená) těm slabším, protože mu "ti nejlepší" z půlky odešli?
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(30.9.2016 18:52:51) No třeba se sníží počet bodů při písemce potřebných pro jedničku.
|
Monty |
|
(30.9.2016 18:54:16) "No třeba se sníží počet bodů při písemce potřebných pro jedničku."
Inko, a to se někde fakt dělá???
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(30.9.2016 18:56:05) Nebo tak.
|
|
Monty |
|
(30.9.2016 18:56:41) maargitt, to by ovšem znamenalo, že se po odchodu dětí na 8G objeví noví "náhradní" jedničkáři. Což se podle mého názoru neděje. Minimálně tedy ne na škole, kterou mohu sledovat tak nějak "v přímém přenosu".
|
Monty |
|
(30.9.2016 19:03:39) Val, ale jo, chápu, že to tak někdo má. Děti jsou různé. Ten, kdo to tak nemá, ten cizí známky řešit nebude a nebudou pro něj ani žádnou motivací.
|
|
|
|
|
|
|
Z+2 |
|
(30.9.2016 19:02:59) Val, máš pravdu. A do života to může tomu 5 mu strašně pomoci, zvednout sebevědomí a toho co ztratil první místo demotivovat. Ale obecně se prostě na těch 8.G děti naučí celkově víc a líp než ti zbylí na ZŠ.
|
|
|
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(30.9.2016 18:51:14) Tak o já si myslím, že je lepší být horší na dobrý škole než být jednooký král mezi slepými na horší škole.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(30.9.2016 18:59:54) A soutěživý jedinec má z těch jedniček radost a nebaví ho je mít zadarmo. Každý zná své dítě a podle toho se rozhodne.
|
|
|
Bouřka |
|
(30.9.2016 18:59:13) Inko, tohle bude případ od případu . Někomu ten tlak nemusí dělat dobře a může třeba věci předem vzdávat, pak mu může být líp v tom méně konkurenčním prostředí a bude ho třeba motivovat to, že najednou hraje roli tahouna. A někoho potáhne spíš to, že nechce být mezi těmi horšími abude se víc snažit.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(30.9.2016 19:00:51) Určitě se to musí posoudit případ od případu.
|
|
|
|
|
Monty |
|
(30.9.2016 19:55:33) maargitt, právě že děti jsou různé, nedá se paušalizovat ve smyslu "obecně je dobré být v konkurenčním prostředí, protože to dítě motivuje". Moje dítě to nemotivuje, protože to vůbec nevnímá. Babička se ho často ptala, jaké mají jeho kamarádi z něčeho známky - neví, nezajímá ho to. Max. má představu "učí se dobře" nebo "učí se špatně". A protože jsem sama jako dítě byla stejná, tak těžko můžu pochopit nějaké řeči o tahounech a o soutěživosti; jasně, jsou typy, kterým sedí konkurenční prostředí, ale nejsou takoví zdaleka všichni.
|
Monty |
|
(30.9.2016 20:36:17) maargitt, tak já nesoutěžím, jen se sázím. Většinou o blbosti, u kterých ten "hecíř" nevěří, že by to někdo udělal. Já to udělám, ale ne proto, abych nad něčím/někým vyhrála, mne těší, jak ti nevěřící potom zírají, že je fakt někdo takový magor. Syn tohle v sobě nemá, je konzerva. A pokud jde o školu, pro něj není "ideální" žádný prostředí, kde jsou další lidi. Rušej ho, nemotivujou. I sport musí dělat indviduálně. Ne proto, že by se styděl nebo tak, u něj je to povahovej rys. Lidi ho svým způsobem vyčerpávají.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
splechtulka & M+J+R |
|
(30.9.2016 18:34:58) Tak snazivych dětí je dost. Ne všechny, ale jsou. A když ti nejlepší odejdou, výuka se přizpůsobí, alespoň na naší zš. Teď nám menili spadovost a ta zš je nejhorší ve městě, takže buď soukromá, nebo gympl.
|
|
|
|
|
splechtulka & M+J+R |
|
(30.9.2016 18:36:27) hele, zájmy mají, jestli je to učení to nevím. Zaleží škola od školy.
|
|
|
|
|
|