Krabatka |
|
(21.2.2014 15:39:25) Při reklamaci musím předložit originální doklad o zaplacení
Nikoli, stačí prokázat, že jste u prodejce zboží koupili. „To lze například výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí,“ dodává Lukáš Zelený.
„Nový občanský zákoník navíc obsahuje pravidlo, které zvýhodňuje spotřebitele – pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné už v době prodeje,“ upřesňuje mluvčí MS.
Takže pokud je na čepici napsáno, že je od nich, nemáš problém.
Zdroj: http://www.penize.cz/reklamace/253892-myty-o-reklamacich-a-velke-zmeny-od-roku-2014-konec-zarucnich-lhut
|
Jordana |
|
(21.2.2014 17:28:58) díky-musím zavzpomínat-kdy jsem jí koupila.
|
Jordana |
|
(23.2.2014 19:50:05) Tak jen informuju-že skutečně stačila cedulka na zboží-a pak jsem jim tedy řekla přesné datum-a vyreklamovala jsem peníze zpátky.Nevím-jestli by to šlo bez datumu...
|
|
|
|