| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Neuznaná reklamace hokejové helmy

 Celkem 6 názorů.
 katyn 


Téma: Neuznaná reklamace hokejové helmy 

(21.3.2013 15:35:01)
Synovi jsme v prosinci kupovali novou hokejovou helmu. V únoru se rozbila, vytrhnul se nýt kterým se zadělává mřížka přes obličej. Kupovali jsme ji přes net, volala jsem prodejci, ten chtěl poslat fotky, ty přeposlal někomu z Nike a ti to zamítli, že to je mechanické poškození a na to se záruka nevztahuje, že si ji máme nechat opravit. Jsme naštvaná, dva měsíce stará helma, která je k ničemu, pokud se neopraví. Jde mi hlavně o princip. Je to naše xtá helma, vždy vydržely dokud synovi nevyrostla hlava a nebyla malá, nikdy se nic nestalo. Tuhle máme chvíli a stane se s ní tohle. Spíš to vidím na vadný výrobek a proto se to stalo. Nechci nad tím mávnout rukou a že si ji tedy nechám spravit, když oni to neuznávají. Jak byste to řešily/i, má smysl v tom něco dalšího podnikat? Díky.
 Beruška+J02A07T10 


Re: Neuznaná reklamace hokejové helmy 

(21.3.2013 15:58:06)
hexhex..
já takhle jednou řešila - reklamaci balonu na házenou - syn si ho koupil za své stál 600 a vyfukoval se.. ne ale hned.. ale prostě co týden mu ho musel trenér přifukovat... první reklamaci nám neuznali.. že tomu nic není, naštěstí byla super prodavačka - bylo to ve sportissimu - a ta řekla, že oni to tam nafouknou a nechají jen přes noc a pak už píšou protokol.. tak ať hned zase sepíšeme, že nesouhlasíme s výsledkem reklamace a proč.. a vzala nám to znova.. a ejhle.. dali nám nový balon

takže - máš nějaké doklady o první reklamaci, nebo vše bylo jen na hubu?

pokud na hubu, tak bych normálně poslala k reklamaci, pokud máš nějaké doklady, tak bych napsala, že nesouhlasím s výsledkem reklamačního řízení a dávám znova na reklamaci - protože se snad předpokládá, že nýt se používá a není možné aby po dvou měsících se vytrhl.. že dle tvého je to vada materiálu a žádáš nápravu - buď výměnu nebo opravu - a toto bych zaslala prodejci společně s přilbou - můžeš i přidat, kolikrát tak se helma zapínala... - počet tréninků, nebo něco takového a taky to, že předchozí přilby vydrželi tak a tak dlouho, bez vytržení nýtu

my máme doma starou přilbu na hokej.. syn hrál jen dvě sezony a už jsme ji jetou kupovali a používalo ji už x dětí a nýty furt drží.. musí to prostě něco vydržet..

prostě se nedej, oni to na tebe jen zkouší.
 katyn 


Re: Neuznaná reklamace hokejové helmy 

(21.3.2013 16:10:09)
mám od nich písemně, že to neuznávají. kromě této máme doma další 3 přilby stejné značky, nikdy nic a vydržely toho dost. neřeknu, kdyby po dvou letech apod. něco bylo, ale po dvou měsících a x zapnutí helmy mi to přijde brzy.
 Beruška+J02A07T10 


Re: Neuznaná reklamace hokejové helmy 

(21.3.2013 16:20:02)
hexhex, nenech se, je to prostě v záruce..a je to dva měsíce, proboha..

jako zip u bundy je taky v záruce a na botách, sice říkají, že jen půl roku.. ale taky je.. takže proč by neměl být nýt na hokejové helmě, nenech se

zabal přilbu (jestli teda ji nutně nepotřebujete - ale jiná m ožnost asi není, mohli by pak říct, že jste to poškodili ještě víc, snad máte nějakou rezervní, nebo možnsot půjčit) a normálně to prostě pošli... přilož papíry z neuznaneé reklamace a napši, co sem psala výš, že nesouhlasíš s výsledkem reklamačního řízení, že u helmy na hokej, se snad předpokládá, že se zapínání hojně používá.. a že máš 3 přilby stejné značky a proto, že si opět koupila stejnou a že pokud nezjednají nápravu, budeš muset začít kupovat jinou značku... nenech se.. prostě prodejce je pohodlnej.. a oni.. jak můžou něco zhodnotit podle fotek.. je to prostě vada materiálu

manželovi se takhle jednou utrhl ten háček na tkaničky.. hned první den po koupi bot... a taky to byla vada materiálu..
 katyn 


Re: Neuznaná reklamace hokejové helmy 

(21.3.2013 16:32:20)
no jsem na to zvědavá. na tohle je blbý to nakoupování přes net, někde na prodejně by se to řešilo líp než přes maily a telefony. ale fakt mě to naštvalo, a proto to chci řešit. helmu máme náhradní, není problém tuhle někam poslat. sám prodejce říkal, že to asi bude vadný kus, ale lidi z Nike to prostě zamítnuli a basta.
 Maťa. 


Re: Neuznaná reklamace hokejové helmy 

(21.3.2013 16:55:44)
Tak, predajca je povinný reklamovať bez ohľadu na to, čo na to jeho vlastný dodávateľ (tady lidi z Nike).

To je celkovo taká fáma i v kamenných obchodoch, že vezmú reklamaci a uvidia, čo na to dodávateľ a podľa toho sa rozhodnú.

Blbosť.

30 dní majú na vyřízení reklamácie, to ano. Ale nemá to žiadnu priamu ani nepriamu súvislosť s tým, či potažmo zboží bude mocť predajca reklamovať u svojho dodávateľa, to už nie je vecou nakupujúceho a toho predajcu.

Osobne by som helmu poslala zpátky s dopisem, že nesúhlasím s výsledkom reklamačného řízení, popísala vadu a trvala na reklamácii.

Neriešila by som cez fotky, fotky nemajú výpovednú hodnotu. Jestli tam blbo držal nýt, tak to ani v Nike z fotiek nezistia.

Trvaj si na svojom.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.