21.3.2013 15:35:01 katyn
Neuznaná reklamace hokejové helmy
Synovi jsme v prosinci kupovali novou hokejovou helmu. V únoru se rozbila, vytrhnul se nýt kterým se zadělává mřížka přes obličej. Kupovali jsme ji přes net, volala jsem prodejci, ten chtěl poslat fotky, ty přeposlal někomu z Nike a ti to zamítli, že to je mechanické poškození a na to se záruka nevztahuje, že si ji máme nechat opravit. Jsme naštvaná, dva měsíce stará helma, která je k ničemu, pokud se neopraví. Jde mi hlavně o princip. Je to naše xtá helma, vždy vydržely dokud synovi nevyrostla hlava a nebyla malá, nikdy se nic nestalo. Tuhle máme chvíli a stane se s ní tohle. Spíš to vidím na vadný výrobek a proto se to stalo. Nechci nad tím mávnout rukou a že si ji tedy nechám spravit, když oni to neuznávají. Jak byste to řešily/i, má smysl v tom něco dalšího podnikat? Díky.
Odpovědět