zerat |
|
(11.1.2012 10:46:23) Pokud mi někdo rychle poradí, tak mu budu moc vděčná.
Máme 2. rokem netbook Acer. Kazový - v průběhu necelých dvou let 3 uznané reklamace teď nás čeká 4. kterou si ale myslím, že oni svedou na zaprášený větrák. Nicméně netbook se občas přehřívá, občas ne, při nastartování je větrák nebo HD(nepoznám co) hlučný než kdy býval - vzhledem k tomu, že byl na reklamaci vloni v srpnu a určitě ho i čistili, denně je používaný na chladící podložce, tak myslím, že ještě nárok na zanesení nemá. Volala jsem na ČOI, jaké mám možnosti dostat zpět peníze a pán mi tam řekl, že je jednak škoda, že jsme nevěděli, že když se prvně netbook pokazil (byl starý 3 měsíc), že jsme mohli okamžitě odstoupit od smlouvy a žádat nový kus(byl-li ještě skladem) nebo vrátit peníze, teď už to udělat nejde. Takže mám buď postupovat podle rady pána na info lince velkého elektra odkud netbook máme a napsat, že žádáme o přezkoumání vady a příp. nechceme opravu, ale vrácení peněz a nebo on mi radí, abych rovnou odstoupila od smlouvy s tím, že netbook je od začátku kazový (uznané 3 reklamace) a pokud mi nevyhoví a nevrátí peníze postoupíme případ soudu, kde jednoznačně bude jasné, že je netbook poruchový a je tedy více méně jasné, kdo spor vyhraje. Tak tu sedím se sbaleným netbookem a všemi lejstry a nevím, jakou formu zvolit Jste někdo schopen mi poradit třeba z praxe?
Předem díky za rady
|
X E N A |
|
(11.1.2012 10:58:53) A ty tři reklamace byly vždy ze stejného důvodu, nebo z různých?
|
zerat |
|
(11.1.2012 11:00:45) Z různých, a to věděli oba páni - i ten na ČOI i ten na poradní lince toho velkého elektra.
|
X E N A |
|
(11.1.2012 11:04:41) Hm, já měla zato, že to musí být 3x stejná vada. I jsem našla toto:
V případě, že pro opětovné vyskytnutí vady po opravě není možné věc používat (podle soudní praxe je to při třetí reklamaci téže vady), může zákazník od kupní smlouvy odstoupit. Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/test.aspx?r=test&c=1999M233T04D
|
zerat |
|
(11.1.2012 11:06:30) Xeno, pán na ČOI tohle věděl a přesto mi řekl, že mám odstoupit od smlouvy... Kamarádky syn - říkala mi včera kamarádka, že měl notebook z Alza.cz a taky měl tři uznané reklamace a peníze mu teď Alza vrátila taky, ale nevím, jestli odstoupil od smlouvy nebo jak to měl
|
X E N A |
|
(11.1.2012 11:12:40) NO já bych už to bývala zkusila odstoupit u té 3. reklamace. Jde o to, co oni na to. ABy ti neřekli, že jdete k soudu, no a tam bych právě měla strach, jak by to dopadlo. No zkus to a uvidíš. Co jinýho taky zbejvá. V nejhorším ti ho zase opraví...
|
zerat |
|
(11.1.2012 13:35:19) Xeno, uvidíme, do toho reklamačního archu pro Acer paní napsala, že po poradě na ČOI žádám odstoupení od smlouvy a jinak, že se netbook opakovaně přehřívá... Uvidíme, co z toho bude. Nahoru napsala velkým IV. reklamace. Soudem zatím vyhrožovat nebudu - myslím, že oni moc dobře ví, co mi asi tak na ČOI mohli doporučit. Pán na ČOI mi říkal, že ještě nezažil soud, kde by soudce po předložení několika uznaných reklamací, dal za pravdu výrobci i přesto, že to pokaždé byla jiná reklamace. Zkrátka je to nespolehlivý výrobek, kterému brzy vyprší dvouletá záruka.
|
|
|
|
|
|
|
Mikita.miki+Zd10/10+J+J06/13 |
|
(11.1.2012 11:01:58) omlátit jim ho o hlavu s tím, že jako útočná zbraň je jeho jediná využitelná funkce? pardon... no pokud to nebyly reklamace všechny ze stejnýho důvodu, tak se můžou fest cukat, ale asi bych zkusila tu tvrdší variantu a to odstoupení od smlouvy
|
zerat |
|
(11.1.2012 11:03:36) Ono jde o to, že s pojištěním proti nehodě nás stál téměř 19 tisíc a opravdu tento netbook je všechno jen ne spolehlivý
|
Mikita.miki+Zd10/10+J+J06/13 |
|
(11.1.2012 11:12:44) 19? tak za ty prachy.... sakra drahá útočná zbraň - pro příště - máme opravdu dobrou zkušenost s HP
|
zerat |
|
(11.1.2012 13:04:14) Mikito, my máme doma ještě Dell (drahý) a úplně levný netbook 10" a oba skvělé držáky (levný netbook už jede 5. rokem bez poruchy). U Dell je super ta reklamace, že si pro to přijedou až domů a druhý den přivezou opravené a Asus co jsem koukala po netu patří taky k velmi dobrým. Koukala jsem na netu, že Acer má tak nějak všeobecně blbou pověst. Ale ještě další nový nevybírám - uvidíme podle reakce Aceru.
|
|
|
zerat |
|
(11.1.2012 16:06:12) Loro, 19 to bylo včetně pojistky, která byla tuším 3200 Kč, takže PC stál 15500 Kč(a to ještě v akci) - hold netbook, ale našlápnutý, což byl požadavek, aby stíhal vše, co se od něj čeká. Asi chyba byla, že jsme trvali na té velikosti netbook a v té době opravdu jsme koukali kam šlo a nikdo nic takového nenabízel RAM 4GB a HDD 500 a dobrá grafická karta (snad ty údaje píšu dobře). Byl-li by o.k. tak jsme maximálně spokojení, ale zrovna jsme opravdu měli štěstí na krám, který není stabilní a furt se v něm něco kazí,- za necelých 21 měsíců, co ho máme, tak už měnili (LCD, baterii, klávesnici a teď to vypadá na nestíhající větrák, ale čert ví, kde může být problém a jak se k němu oni postaví, protože se přehřívá a pak zase jede o.k. apod.).
|
zerat |
|
(11.1.2012 20:19:12) Loro, tohle byla Ferrari třída, opravdu byl dobrý výbavově a sestava - no prostě netbook Pevný velký PC doma nechceme - už jsme zmlsaní tím vzít si netbook na klín klidně i do postele na podložkách a povídat při práci...
|
zerat |
|
(11.1.2012 20:26:23) Ale moc díky za nabídku pomoci, třeba ji využijeme nevyjde-li příp. oslovení Aceru.
|
|
|
zerat |
|
(17.1.2012 11:52:33) Loro, díky. Manžel do Aceru napsal mail. Ozvali se, že ještě PC nediagnostikoval technik a že se ozvou až po diagnostice. Tudíž ještě nevím, jak dopadneme. Uvidíme, co nám napíšou
|
|
|
|
|
|