11.1.2012 10:46:23 zerat
Odstoupení od smlouvy vs 4. reklamace
Pokud mi někdo rychle poradí, tak mu budu moc vděčná.
Máme 2. rokem netbook Acer. Kazový - v průběhu necelých dvou let 3 uznané reklamace teď nás čeká 4. kterou si ale myslím, že oni svedou na zaprášený větrák. Nicméně netbook se občas přehřívá, občas ne, při nastartování je větrák nebo HD(nepoznám co) hlučný než kdy býval - vzhledem k tomu, že byl na reklamaci vloni v srpnu a určitě ho i čistili, denně je používaný na chladící podložce, tak myslím, že ještě nárok na zanesení nemá.
Volala jsem na ČOI, jaké mám možnosti dostat zpět peníze a pán mi tam řekl, že je jednak škoda, že jsme nevěděli, že když se prvně netbook pokazil (byl starý 3 měsíc), že jsme mohli okamžitě odstoupit od smlouvy a žádat nový kus(byl-li ještě skladem) nebo vrátit peníze, teď už to udělat nejde. Takže mám buď postupovat podle rady pána na info lince velkého elektra odkud netbook máme a napsat, že žádáme o přezkoumání vady a příp. nechceme opravu, ale vrácení peněz a nebo on mi radí, abych rovnou odstoupila od smlouvy s tím, že netbook je od začátku kazový (uznané 3 reklamace) a pokud mi nevyhoví a nevrátí peníze postoupíme případ soudu, kde jednoznačně bude jasné, že je netbook poruchový a je tedy více méně jasné, kdo spor vyhraje.
Tak tu sedím se sbaleným netbookem a všemi lejstry a nevím, jakou formu zvolit
Jste někdo schopen mi poradit třeba z praxe?
Předem díky za rady
Odpovědět