Helena, tři dospělé děti | •
|
(24.7.2015 15:08:05) Vždycky se najde někdo, kdo přinese nějaký rádoby vylepšený experiment. To už tady všechno bylo a přesto je klasická školní výuka stále na prvním místě. Kromě toho - chudáci děti, které jednou zjistí, že život nejsou oslavy, ale povinnosti a práce.
|
katka+synek2007 |
|
(25.7.2015 23:06:41) Ale tady nikdo nepíše, že v Jenském systému povinnosti a práce nejsou. Ani to není žádná novinka, jak se dočtete v článku. A nemyslím si, že všechno co je nejrozšířenější a funguje nejdéle musí být zákonitě nejlepší. Není to spíš tak, že klasické školství je nejpohodlnější a nejprošlapanější cesta? Rozhodně nekriticky nepřijímám vše nové a jiné ale přesto není na místě vše jiné šmahem odsuzovat.
|
|
Tečka. |
|
(9.8.2017 10:05:49) Klasické školství je nejrozšířenější proto, že je zdaleka nejpohodlnější a nejméně náročné pro zřizovatele, mohou v něm dlouho předlouho fungovat i nekvalitně pracující pedagogové, aniž by si z toho někdo něco dělal, a hlavně zdaleka nejlépe vychovává stádní ovčany, jelikož se tam neučí děti používat hlavu, alébrž soutěží v poslušnosti a učení zpaměti.
Když už řeknete A, že v práci nemáte čas na pokec s kolegy, tak řekněte i B, že kromě školství už nikdy nebudete trávit x hodin času denně s věkově homogenní skupinou jedinců v počtu 30 lidí v jedné místnosti, a taky C, že vám nic nebrání změnit pracoviště třeba proto, že vlastně nikdy nemůžete pracovat tak, abyste podávali přiměřený výkon (a měli jednoduše dobrý pocit z odvedené práce, z toho, že vaše práce má nějaký smysl), jelikož se neustále musíte přizpůsobovat pomalejším nebo rychlejším jedincům a zároveň jste neustále s ostatními srovnáván, bez ohledu na to, že vy jste výborný matematik a ostatní skvělí zeměpisci, takže NIKDY nedostanete příležitost svou schopnost plně rozvinout.
|
|
|