| darinaa | 155453 |
|
3.12.2025 20:35:29
Mám dotaz k necemu co memu fin.poradci moc blizke neni a to je investicni zlato.
Mam na mysli takove ty cihlicky, ne mince. Mate nekdo zkusenost s prodejem? Ze muzu nakoupit na ruznych mistech to chapu, ale muzu i vykup nasledne za xx let povazovat za temer jisty? Vite o nekom kdo si nestastnym skladovanim slitky znehodnotil? |
| byvala radka | 154149 |
|
23.11.2025 15:44:51
Jakoze bud musis vsechno odmitat nebo se vsim souhlasit? Myslim, ze ve vsem plati "dobry sluha, zly pan". Vidim rozdil pokecat na internetu (normalni komunikace) a mezi tim, kde jsem povazovana za to, ze bych mela uvazovat jako stroj (nutnost slozitych hesel, sloziteho prihlasovani a potvrzovani, komunikace s robotem, ktery si furt mele svoje). A opravdu me rozciluje, ze nez se nekam dovolam, mam absolvovat pulhodinu stupidnich otazek a kroku. S clovekem se dohodnu vzdy, na rozdil od stroje...
|
| babi_ | 48341 |
|
|
22.11.2025 9:22:41
Psát od stolu ke stolu mail je v mnoha případech velmi užitečné. Jednak neruším (nikoho - ani osloveného, ani případné ostatní), jednak to má "černé na bílém" a nemusí si psát sám poznámky co jak proč kdy. Je to dle mého nejlepší cesta pro takové ty "střední" záležitosti, kdy nestačí tři slova, ale na schůzku to není. Mnoho odpovědí na i jednoduchý dotaz či prostinká zadání je pak vhodné mít v mailu, takže někdy i ta tři slova raději tak.
|
| Dari79 | 114243 |
|
22.11.2025 9:11:55
Přesně - pro mě ticho a klid v kanceláři je k nezaplacení. I tak furt někdo "ruší" telefonama..., ale ten kdyžtak můžu nevzít a stáhnout jen zvonění.
Byla jsem tuhle u kolegů, oni jsou 3 - společníci (stejná pozice jako já) v 1 kanceláři. No, mě by hráblo. Vlastně vůbec nevím, jak to dělají - jestli když telefonují, tak odchází jinam nebo co... Měla jsem jednu zaměstnankyni a ta se (z vedlejší kanceláře) chodila ke mně 10x za den na něco zeptat. To bylo k zešílení. Zaměstnanci z jiných provozoven drtivě píšou maily a já na ně odpovím, jak mám na to kdy. Ano, možná jim pak nějakou dobu stojí (ta konkrétní) práce, ale u nás je to nejlepší systém. Volají jen, když je to akutní. Prostě počkají, až odpovím, pak to dodělají, mezitím dělají něco jiného. |
| 77kraska | 132593 |
|
21.11.2025 23:05:48
Rose, teď si taky piseme přes teamsy
Pamatuju dobu bez počítačů v práci, každý měl svoje spisy, na základě kterých muset vytvořit rozhodnutí, které napsal na psacím stroji nebo ho diktoval do diktafonu, ze kterého ho někdo jiný přepsal….interní komunikace byla ústní Tehdy se produkovalo minimum papiru, protože vyprodukovat papír bylo dost náročné ( napsat na stroji) |
| Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 | 39806 |
|
|
21.11.2025 22:08:05
Tak my v práci používali ICQ až dokud ho nezrušili
teď používáme teamsy a je to mnohem méně komfortní...Fungujeme i jako call centrum, zároveň někdy potřebujeme řešit společně, takže chat je ideální, ačkoliv sedíme z většiny v jedné kanceláři... Navíc je dobré, že se v tom společném chatu dá vyhledávat, je to tedy někdy takový CML (centrální mozek lidstva) ![]() Osobně za kolegy jdeme jen zcela výjimečně, voláme si vzájemně (do jiných kanceláří či budov) ještě méně... Napsat je mnohem jednodušší, bez rizika, že v tento okamžik se to tomu druhému nehodí... |
| Ropucha + 2 | 120300 |
|
|
21.11.2025 21:50:18
"nechtějí ani telefonovat ani mluvit o práci, radši si vyměňují maily."
Tohle asi záleží na konkrétní konstelaci. Psát si od stolu ke stolu nebo z kanceláře do kanceláře se může zdát legrační a zbytečné, na druhou stranu neustálé vytrhování ze soustředění může být nepříjemné. Písemný dotaz nevyruší dotazovaného ani jeho okolí. |
| Ropucha + 2 | 120300 |
|
|
21.11.2025 21:40:15
"nerada telefonují, ať jako ten, kdo volá, nebo ten, kdo je nucen zvednout telefon"
Huso, přesně tak. Mám pocit, že telefonát je vždycky rušivý. Nemám ráda, když je to jediná nabízená forma kontaktu. Mám-li někam zavolat, dlouho se odhodlávám a odkládám to, přemýšlím o vhodném okamžiku pro sebe i pro protistranu. Zatímco kdybych mohla napsat, vyřeším to kdykoliv odkudkoliv bez váhání a bez stresu. |
| 77kraska | 132593 |
|
21.11.2025 21:05:38
Huso, když má urad nebo firma pracovni dobu, tak tam telefonuji.
U soukromých osob napřed napisu sms, jestli mužů volat. U těch chatbotu se snazim co nejdříve dostat k živému člověku, což není lehké. Já pořad nechápu, ze se firmám nevyplatí mít par sikovnych lidi, kteří by brali telefony, než nastvavat klienty nebo zákazníky automaty. |
| Stará husa | 154854 |
|
21.11.2025 20:59:44
Sedmi, já nerada telefonují, ať jako ten, kdo volá, nebo ten, kdo je nucen zvednout telefon
Kdysi v práci jsem se trochu otřískala, ale i tak mi to vždy bylo nepříjemné. Já nerada volám i kamarádkám, nevím, jestli volám vhod, je mi to prostě nepříjemný. Takže když začaly maily, hodně se mi ulevilo. Ale zase radši někam zatelefonuju, když vím, že to zvedne živý člověk, kterému můžu svůj problém vysvětlit a nevadí, když koktám, pletu se nebo se na poprvé nepochopíme. Nejhorší jsou roboti, kteří melou furt to stejné nebo vůbec automaty, kde musíš mačkat tlačítka a když nevíš co a jak, tak máš prostě smůlu a nevyřídiš to. |
Valašský mikulášský jarmekZlín
Radniční vánoční trhyČeské Budějovice
Adventní víkendČeský Krumlov
Valašská výstava betlémůZlín
Vánoční koncert Chorea BohemicaPraha 3 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.