| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Moje dítě je moc chytré! Co s tím?

 Příspěvky 110 z 27 [Dalších 17 >>]
Vopršálková Štěpánka
25.6.2018 12:50:34
Pokud si myslíte, že je vaše dítě nadmíru inteligentní- strčte ho na Kněžskodvorskou v Českých Budějovicích a změny uvidíte ihned po nastoupení. ~g~ ~6~
Big Boss
8.11.2015 18:27:28
Pam padam zkouška
sikumi
16.10.2013 20:43:01
BRRRRRRRRR, mám kopřivku, co čtu. Je to ještě horší než jsem si myslela.
Vidím, že je to fakt smutné, ale co s tím budeme dělat?
sikumi
16.10.2013 20:31:31
Takovou paní učitelku Vám upřímně závidím a prosím hodně ji propagujte, protože jich není mnoho.
sikumi
16.10.2013 20:29:44
Přesně se naplňuje, co jsem jako bývalá učitelka očekávala. Mám stejně nadaného vnuka, od tří a půl let čte, zná všechna hlavní města, výbornou paměť, vysoké IQ...
Začal chodit do první třídy do výběrové jazykové školy, kde od začátku roku se učí s nečtenáři "nová" písmenka, podtrhává L, nudí se a zlobí. Paní učitelka asi čeká až se "to srovná" s ostatními dětmi.
Já si myslím, že by se mělo dítě rozvíjet a ne čekat na ostatní.
V tisku čtu proklamace, jak naše školství věnuje pozornost nadaným dětem, ale realita je odlišná.
Pavlína
  • 
27.4.2013 12:32:47