| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Kdy začít s výukou cizích jazyků?

 Příspěvky 110 z 76 [Dalších 66 >>]
elvira7
15.2.2012 23:41:06
dobrý den, chci se zeptat jak je na tom vaše dítě s angličtinou a češtinou dnes. děkuji
Marcelka
1.7.2011 14:07:40
Čím dřív, tím líp..děti jsou hodně učenlivé. Já teď objednala tábor s aj přes www.hyperslevy.cz
  • 
2.6.2011 12:08:23
Dobrý den,
jsem na rodičovské dovolené a začala jsem svého syna učit angličtinu sama. Používám k tomu knížky s říkankami, obrázky, DVD pro nejmenší děti s pohádkou i s nenásilnou výukou, CD s anglickými písničkami a pomalu začínáme i s jednoduchými anglickými hrami. Asi po dvou měsících, co ho učím, už vidím výsledky. Jdeme na vycházku a on mi začne sám zpívat jednoduchou anglickou písničku. Ano, některá slova mu vypadnou, ale to i v češtině. Když už na něm vidím, že je unavený a má všeho dost, přestávám i s angličtinou. Učím ho v průběhu dne, jak si vzpomenu a jak máme chuť. Nejsem žádná učitelka, ale myslím, že když je snaha, tak se hravě dá naučit. Materiály, které k tomu používám můžete najít na www.anglictinadeti.cz. Tento obchod jsem založila s cílem učit své děti anglicky z materiálů, které jsou podle mého názoru ideální pro hravou formu výuky dětí.
Hezký den
Andrea
Andrea, dcera 5 let
  • 
1.5.2008 19:40:30