| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Můj syn propadl ve školce

 Příspěvky 110 z 248 [Dalších 238 >>]
konica
  • 
11.2.2009 14:59:34
Nemyslím si že by si tato maminka myslela že má doma génia. Být Váma byla bych trochu opatrnější. Zřejmě si to myslíte vy o tom Vašem.
Mirka,učitelka MŠ
  • 
21.1.2008 13:04:40
Podle vašeho slovního projevu a reakci na člaánek,který píše evidentně milující maminka,bych vám "milá paní učitelko"doporučila,aby jste okamžitě ukončila povolání učitelky mateřské školy.Jsem také učitelka v mateřské škole a mám pocit,že my jsme ve školce od toho,aby jsme dětem pomáhaly a ne je srážely.
Milada.
20.10.2007 23:45:10
Tak samozrejme, ze jsem strelena, to je jasny.

A jinak: Moralky mam na rozdavani, deti k cistote a poradku vedu. Jenze ony ty potvory proste stavkujou!
Líza
20.10.2007 16:37:13
Kolik máš dětí a jak jsou staré? ;-)
zuzu
  • 
20.10.2007 16:31:14
Já nevím, ale nejsi trošku střelená? Neříkám, že plně souhlasím s dokonalým oblékání ve 3 letech,ale je to podmíněno i výchovou. Co z toho, že má někdo nadprůměrné iq, když se chová jak prase v 10 letech. Chtělo by to zapojit trochu morálky, vést děti k čistotě a pořádku. A to, že zvládá sebeobsluhu ve 3 letech i dřív není vůbec na škodu.
veronika
  • 
20.9.2007 11:41:49