| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Dárek, nebo úplatek?

[<<Předchozích 30] Příspěvky 3140 z 172 [Dalších 132 >>]
Pawlla
15.6.2010 8:51:47
Ano autoritativní přísup je-učitelka,která by měla být přirozenou autoritou řekne"děti ukliďte si hračky",protože když si hrajeme musíme i uklidit,na rozházené hračky můžete šlápnout a rozbijou se,múžete zakopnout a ublížit si.Ale důsledně trvat na tom,hračky se vždy po hraní uklidí.A teď se samozřejmě může najít dítě,které z jakéhokoliv důvodu toto nerespektuje.A já Ti znovu opakuju,že tady na netu Ti žádnou radu nedám,protože řešení téhle situace se odvíjí od toho,proč dítě neposlouchá,jaké je to dítě atd.A co bude platit na jednoho,nebude platit na druhého.
15.6.2010 8:51:06
A ono když si navíc poslechneš školkové děti, tak tenhle styl komunikace je u nich úplně běžný, neříkám, že je úplně v pořádku, ale je to pro malé dítě určitá páka. Často slyším, nebudu si s tebou hrát, protože to a to..nebudu s tebou kamarádit, prostě když se na sebe zlobí, argumentují takto...
15.6.2010 8:44:43
ALe nátlakem skupiny mohlo být to, že si děti vzájemně říkaly, ať uklízí:)...Prostě si podle mě zareagovala na něco, co tam vlastně nebylo...
Pawlla
15.6.2010 8:42:47
Ano ten začátek se mi taky líbil,já jsem reagovala na dovětek o nátlaku skupiny,to se mi zas hodně nelíbilo.
15.6.2010 8:41:05
O příručce tady nidko nemluví, tys argumentovala klasicým autoritativním přístupem učitelky, tak mi hoď několik příkladů řešení...
15.6.2010 8:40:01
Osobně bych jako učitelka tako korigovala tu situaci jiným směrem, že není dobré si s dětmi z takového důvodu nehrát, spíš bych je vedla ke spolupráci a přirozeným důsledkem by bylo něco jiného. Na druhou stranu pokud se děti vzájemně motivují k úklidu, nevidím na tom nic špatného.
Jinak ona popsaná situace s nepořádkem se mi moc líbila. Děti si na vlastní kůži vyzkoušely, jaké to je žít ve vlastnoručně vyrobeném nepořádku.
U nás doma když kluci uklízí a jeden, většinou ten mladší to bojkotuje, tak učím staršího, aťto uklidí sám, tím pádem bude uklízet delší čas a zbyde pak jen čas na jeho pohádku, nikoli na bráchovu.
Pawlla
15.6.2010 8:36:12
A co by udělala dál?To je právě to,že musíš být v té třídě a znát to konkrétní dítě,prostě není univerzální postup co se týče výchovy.Nejde si vzít příručku a aplikovat to na všechny děti.
15.6.2010 8:35:49
Tak si odpovím sama, buď by vymyslela nějaký úžasný trest nebo by zkusila pozitivní motivaci, co třeba bonbonek? Příště už by všechny děti chtěly za úklid to samé...
Našemu chytrému chlapečkovi to stačilo jen jednou ukázat, že existují odměny, v podstatě je to manipulace, jeslti uklidíš, dostaneš sladkost. Příště už se automaticky ptal, co bude za odměnu, a to mu byly čtyři roky. Děti jsou hrozně chytré a tohle pochopí velmi rychle...
Pawlla
15.6.2010 8:32:53
Stáňo,nesedí to je fakt,ale o to až tak nejde.Jde spíš o to,že jsem už viděla na našich školách hodně věcí,kterým bych předtím nikdy nevěřila.Kromě toho se výchově věnuju i pracovně a pedagogiku studuju.Já to možná neumím napsat tak,aby tomu každý rozuměl,ale opravdu v téhle popsané situaci nebezpečí vidím.
15.6.2010 8:26:07
To jsem se ptala tebe, co by ta tvoje autoritativní učitelka udělala dál...
[<<Předchozích 30] Příspěvky 3140 z 172 [Dalších 132 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.