| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku V Kauflandu maj´ čepičku, ta má barvu barvičku...

 Příspěvky 110 z 37 [Dalších 27 >>]
lolo
  • 
1.11.2006 13:06:17
Ahojky,

Gratuluji Vaší mamče. I my jsme skoro naletěli na akční mango 20 kč a na kase se jevilo za 49. Po dohadech na kase i u informací nám vyměnili "neakční " mango za úplně stejné "akční" za 20. Přeji pevné nervy v boji se supermarkety!!!
markéta
  • 
20.10.2005 15:56:21
Gratuluji. Kdyby se takhle chovali všichni zákazníci, bylo by mnohem míň šizení. Kdysi kdesi někdo z obchodní inspekce tvrdil, že když mají v obchodě něco nabídnuto za nižší cenu než vám markují, máte právo na tu, za kterou vám to nabídli i kdyby se třeba jen spletli.
Když se někdo bude takhle u pokladny brát za svoje práva a vypadá to na dýl, s úsměvem se přesunu k jiné pokladně a jsem ráda, že všichni ještě nejsou tupé ovce.
3.11.2004 23:27:36
Je mi Vás taaaaak líto co všechno musíte chudinko od zákazníků snášet. Jen jste zapomněla dodat, že jste za tuto práci placená a nikdo vás k ní nenutí.
3.11.2004 23:06:16
Píšeš "Podle me, kdo jde do hypermarketu, at pracovat nebo nakupovat, musi s touhle atmosferou pocitat. Zijeme proste v case, kdy bejt slusny jeden na druhyho je proste cim dal tezsi."

No promiň, když jdu nakupovat tak s tím rozhodně nepočítám a počítat nebudu. Kde asi tak zůstalo staré známe "Náš zákazník, náš pán" ???

Mám zkušenost z Globusu. Stavili jsme se v jejich rychlé restauraci, objednali si smažený sýr - na talíři nevypadal nic moc, přepálená mastná strouhanka, ale nechali jsme to tak.
U stolu jsme zjistili že to není sýr, ale filé a tak jsem to šla vrátit. A začalo tóčo. Prý jsme si objednali špatně, vyměnit nám to nemůžou ..
nakonec vyměnili ale odmítli vrátit rozdíl v ceně - prý na informacích.

Do toho pokladní "Co jste to za ženskou když nepoznáte rozdíl mezi sejrem a filé, to doma nevaříte ?"
Utřela jsem jí že takový blafy určitě ne.

Nebyla jsem líná ty 2kačky rozdílu reklamovat na informacích a při té příležitosti jsem jim hodila stížnost do té jejich krabice na připomínky.
Mně se ulevilo i když jsem si říkala že reakce nebude.

No a za týden mi přišel omluvný dopis od vedení, prý znovu proškolili personál ohledně chování k zákazníkům a mně jako odškodné poslali 4 gratis stravenky na komplet menu :-) Zatím jsem ale neměla odvahu je využít :-)

Takže stát si za svým není úplně zbytečné a občas se dá i něco změnit.
3.11.2004 22:52:18
Tohle mi pošťačka taky několikrát udělala. Na poštu jsem šla jen jednou, rovnou za vedoucí. Podala jsem stížnost a přidala že si přeju být informována jak vše vyřešili.
Navíc máš právo ( a je to i na tom lístku o doporučený zásilce ) nechat si doporučený dopis i třeba balík nechat znovu zadarmo doručit v den, který si určíš v rámci normální pochůzky. A když Ti to přinesou třeba jiný den kdy nejsi doma a kdys to nechtěla tak to holt budou nosit tak dlouho než se to naučej.
Takže si to určitě nenech líbit :-)
Romik ( 2 malí kluci )
  • 
27.9.2004 16:25:54
Ahoj, ohromně jsem se při čtení článku
pobavila a svéráznou " matinku nákupčí"
a celé akční nakupování si živě představovala.
Nicméně, díky. Už se mně taky dvakrát stalo, že jsem nakupovala v domnění, že "se to fakt vyplatí" a ve finále až doma podle lístku zjistila, že to bylo jinak.
Říkala jsem si, chybička se vloudila, zboží se tam dostalo nedopatřením a víc nad tím nepřemýšlela. Ale jestli ono to nebude trošku "šméčko na lidi."
Příště budu obezřetnější a po vzoru Tvé maminky i zvídavější. Díky.
Přeji jen poklidné nákupy
helena
  • 
24.6.2004 12:50:10
Ale no tak. Víme všichni, že život prodavačů nebo snad víc vybalovačů zboží v jakémkoliv mamutím podniku není vůbec žádná procházka a odpočinek a zábavná práce. A neměnila bych ani na minutu.Na druhou stranu mám pocit, že pokud by mi ke kase přišla druhá a další osoba, co tvrdí, že čepice má na krámě jinou cenu, než mě coby prodavačce vylézá na displeji, nezírám - ale jednám, ne ? Snad mají podavačky možost řešit podobné věci, ne? Copak nemohou upozornit šéfa? Pravda je, že na to musím mít vstřícné a ochoté nadřízené, kteří řeší průšvihy za pochodu. Nezávidím, není o co stát. Je to sice práce.Ale připomíná mi to Bety mac Donaldovou v popisu situace ,jak její sestra řvala na svého nadřízeného , že nikdo nebude poroučet jejímu tlustému střevu...
Sedět bez možnosti odejít za kasou je hrozné.Jendi pracující hýbají zbožím do regálu, druzí s ním pípaji po pase. Co to má společného s prodejem? A navíc. Dost si pamatuju lidi. Nakupuji tak dvakrát do měsíce v jednom a tom samém kramě. Snad jednou jsem tam potkala stejnou pprodavacku. To je továrna na přesun penez . Naprosto neosobní záležitost. Helena
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)
  • 
20.5.2004 0:47:32
...kdo dělá v Kaufu nebo podobných zařízení ten ví svoje..kdo ne tomu to připadá podobně jako vám všem co tu ukazujete prstem na ty nepříjemné,neohleduplné..(a mnohdy tajně se snažící,na vás obohatit:-))) pracovníky.
....nikdo z vás tu ale nenapsal nic o tom jak vidí sám sebe coby zakázníka...a případně další zástupce této nedílené a nezbytné součásti obchodních procesů.
...jste na prodejně kolem 20min. až hodiny a během té hodiny si všímáte především svého nákupu..popř. těch co s vámi nakupují.My se mezi vámi pohybujeme několik hodin..během té doby se vám vyhýbáme..(často doslova kličkujeme)..odpovídáme po sté na to samé...necháváme se urážet....vracíme na svá místa z jednoho rohu prodejny na druhé to co spousta zákazníků odhodí...nacházíme desítky prázdných obalů od sežraných sušenek...vypitých nápojů...snažíme přitom zároveň doplňovat tuny všeho co si odnášíte jako nákup.Velice často mívám taktéž dojem že nákup a s ním spojená návštěva obch. domu není pouze praktickou náplní času ale spíše společenskou událostí a návštěva OD bývá spojena s hodinovým pokecem na nejfrenkventovanějším místě prodejny..přičemž se na zaměstnance kteří se snaží dělat svoji práci kouká jako na nepříjemné otravy kteří ruší veselou konverzaci a my se tak dočkáváme verbálního ohodnocení ne zrovna lichotivého charakteru.Taktéž kdyby jste byli pracovníky na prodejně..tak by jste si všimnuli zvláštních úkazů...(že by Murphyho zákon)...ulička kde se zrovna doplňuje zboží je vždycky ta,kterou se musí projet ač spěcháte někam jinam.
Po absolvování vybíracího procesu se dostanete k pokladnám..a tam je to ještě horší...jen málo z vás si v tu chvíli dokáže uvědomit jakému stresu je pokladní vystaven(a) a být ohleduplný..sami už býváte nervózní a jelikož pro vás v tu chvíli človíček u pásu představuje zástupce prodejny...a vy instinktivně víte že je bezbraný tak mu to "dáváte" vyžrat...a nikoho z vás nenapadá že je to např. máma od dvou dětí která už na kase sedí několik hodin a že vy nejste první který ji omlátil tu "čepici za 20,- (jenom příklad)" o hlavu a nepřipadal si jako tvrďák,který si v dnešní době nenechá nic líbit(podle mého názoru je to jen jedna z mála chvil vašeho života,kdy se tak chováte)...odejdete z prodejny a během několika minut už zase myslíte na něco jiného....na rozdíl od pokladních...protože na ty čeká spousta dalších lidí ve frontě a je ve hvězdách,kdy přijde na řadu další z těch "trpělivých a ohleduplných" zákazníků...

neplatí to pochopitelně pro všechny ale je vás dost,to mi věřte..a zdaleka jsem nepopsal všechny situace a momenty se kterými se setkáváme a které řešíme....zkuste si na to někdy vzpomenout až budete na pokladně nadávat...jací jsme nepříjemní...

Jára
  • 
6.5.2004 15:57:36
Tak Henri doufám , že jste se už s Aničkou naučili alespoň číst plakáty.
Kacik
  • 
13.11.2003 10:57:44
Tak nevim, jestli vis, jak to chodi v hypermarktech. Ja jsem na pokladne delala brigadu, celkova doba zauceni byla asi pul hodiny, a to ti rekli, ktery tlacitka mas mackat.
O tom, ze by te informovali, jak mas odendavat bezpecnostni kody (minimalne sest druhu), jake jsou akce, koho mas kdy zavolat apod. nemuze byt ani reci (ostatne, ani by se to nedalo zapamatovat). Kody na zbozi byly vzdycky nejmin tri. Napriklad v Makru ale funguje, ze pokud prodavacka nenamarkuje slevu a zakaznik si u vystupni kontroly stezuje, okamzite ti jdou dolu procenta z platu.A v Delvite napriklad delaji kontrolni nakupy stylem dam si kosmetiku do papirove prepravky na pivo, a schvalne, pokladni, jestli na to prijdes. Kdyz ne, mas pruser. Takze pokladni je nejn pokladni, ale take shanec cen,bezpecak a hlavne hromosvod, protoze se u ni projevi spatne udelana prace ostatnich. Tim se nezastavam protivných prodavacek (taky me otravuji slecny, ktere by vrazdily jen proto, ze jdu nakoupit), ale problem ma dve stranky. Podle me, kdo jde do hypermarketu, at pracovat nebo nakupovat, musi s touhle atmosferou pocitat. Zijeme proste v case, kdy bejt slusny jeden na druhyho je proste cim dal tezsi.

Vsechno podle me zalezi na slusnosti. Nekteri zakaznici toho vedeli daleko vic nez ja (napriklad ze to vicko lahve neni vicko, ale kod, a jak ho mam sundat) a brali to normalne. Nekdo zacne jecet.
 Příspěvky 110 z 37 [Dalších 27 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.