| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Zdraví : Ekzém

29.4.2008 12:07:20 Klarisa13

Re: Karcinogenní vazelína?????

Ahojda. Mám to od svého pediatra, když jsem chtěla napsat Holtovu mast tak mi jí nenapsal i když docela zabírá. Ta je prý silně karcinogenní a nesmí se s ní na slunce a píše ji jen v nejkrajnějším případě ke krátkodobému použití. Pediatrička mé kamarádky ji napsala jejich malé a ta jí vesele mazala ekzém a pak zjistila co je to za svinstvo a zděsila se, tak už s tím také nemaže. Dále jsem hovořila s lékařem, který se podílí na výzkumu mastí a konopné kosmetiky a ten mě před těmito látkami také varoval. Nemusíš se děsit. Jsou to běžné masti a maže s nimi snad každý. Medicína se v tomto směru pořád ubírá dále a začíná se vracet zpět k přírodě. Mastí je spousta. Může to být konopná kosmetika z dětské řady Robátko - každému ale nemusí sednout. Pak Veleda atd....Zase bych to tak nehrotila. Také jsem syna s tím mazala, ale pak jsem dala šanci přírodnějším produktům. Určitě je to pro kůži lepší. Normálně s tím můžeš mazat. Myslím, že v rozumné míře to neškodí, ale slunce dělá divy a je nebezpečné, zvlášť pro děti tak bych si na něj dala stejně pozor. Zkus juknout na netu co se tam o tom píše. Však já také okoukla na netu kde co.
Odpovědět
Průběh diskuze (9 názorů)
Karcinogenní vazelína????? Lenka-Zuzi 29.4.2008 11:38
*Re: Karcinogenní vazelína????? Katka 29.4.2008 12:3
**Re: Karcinogenní vazelína????? Katka 29.4.2008 12:3
**Re: Karcinogenní vazelína????? vema 29.4.2008 12:10
***Re: Karcinogenní vazelína????? Katka 29.4.2008 16:46
****Re: Karcinogenní vazelína????? vema 29.4.2008 21:6
*Re: Karcinogenní vazelína????? Klarisa13 29.4.2008 12:7
**Re: Karcinogenní vazelína????? Klarisa13 29.4.2008 12:17
***Re: Karcinogenní vazelína????? ČIKO 29.4.2008 13:59

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.