| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Kde rodit

Porod u Apolináře

Zdravím Lenku a Anežku a připojuji své zkušenosti z porodu. Rodila jsem před měsícem u Apolináře a byla jsem velice spokojená, snad až na pár drobností. A sice- manžel se mnou nemohl být v těch největších bolestech, protože na "hekárně" jsme byly tři rodičky (to tam je krapet nedomyšlené), posílali mě za ním na chodbu, kde byla v té době spousta lidí (návštěvy). Nemohla jsem použít vanu, ač jsem o ni žádala a byla v té chvíli volná (důvod neznám). Nicméně, lékaři (i por. asistentky) byli skvělí, porod byl veden velice profesionálně a lidsky zároveň. Nechala jsem si píchnout "epidurál", pak zavolali na sál i manžela a od té chvíle to byl radostný zážitek. Necítila jsem žádnou bolest, jen tlak a díky tomu jsem mohla s lékařem spolupracovat, což se rozhodně nedá říci o prvním porodu před cca osmi lety, který nakonec skončil jako klešťový. Poporodní péče byla velice dobrá, jak ze strany por. asistentek, tak dětských sester, z nichž zejména některé byly velice vstřícné a nápomocné. V závěru nemohu nezmínit ještě těhotenskou poradnu, kterou jsem rovněž navětěvovala u Apolináře, a která byla, mírně řečeno, příšerná. Několikahodinové čekání zde zpestřují tři ježibaby, převlečené za zdravotní sestry. Dávají nepokrytě najevo jak tu práci (i Vás)nenávidí a také jak jsou nesmírně důležité. Ač sedí v jedné místnosti, vzájemně nekoordinují svoji činnost, a tak se stává, že Vám jedna vynadá za něco, co Vám jiná "nařídí". Lékař zde byl skvělý, ale sestry to dokonale zkazily. Pokud můžete, do poradny choďte jinam.
Porodnici ale vřele doporučuji.
Odpovědět
Průběh diskuze (1 názorů)
Porod u Apolináře Šárka, synové 7 let a 1 měsíc 1.6.2000 22:55

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.