5.5.2021 18:42:48 vrrtak
Re: Intenzivní zkoušení a písemky hned po návratu z distančky
Vaiteo kdyby učitelé napsali testy jakožto ověření znalostí a při výsledku- většina třídy dopadla špatně, by to vzali jako že učivo neovládají, takže jim ho dovysvětlí a ty čtyřky a pětky do klasifikace nezapočítají nebo jen s malou vahou tak s tím souhlasím. Ale když dítě v tom prosincovém týdnu mělo v předmětu kde se učí hodně pojmů , dvě vyučovací hodiny a výsledkem je 5 velkých testů na učivo za poslední 4 měsíce, většina třídy měla špatné známky, průměr ve třídě z těch písemek byl vždy přes 3,5 a třeba moje dítě spadlo z průměru 1,40 na 2,80 a tak na vysvědčení z jedničky byla trojka. Přitom kdyby se to zkoušelo postupně tak to zvládne,ale stres z toho že se ve všech předmětech píšou velké písemky a že se mu už vše akorát motá,navíc má poruchu pozornosti tak prostě už nevěděl málem ani jak se jmenuje. A že by učitelka dětem ještě něco vysvětlila? Tak to ani náhodou-jen řekla že se měli učit a ne se jen flákat. Toto je pro mě přístup ve stylu jak dětem znechutit školu a vzdělání
Odpovědět