8.2.2021 18:43:58 Mariana +2
Re: Učitelka zadává žákům tvorbu pracovních listů
Ta staré dítě zatím nemám, ale asi bych to řešila.
Pokud se dítě pokusilo samo dotázat jak písemně - a to je bez odpovědi, tak v online výuce - a dotaz je brán jako drzost, tak si myslím že dítě své možnosti už prostě vyčerpalo. A řešilo bych to právě proto, abych dítěti ukázalo to zastání a že je taková komunikace (resp.nekominukace) ze strany nejen učitele špatně. Bez ohledu na to zda dojde k opravě známky.
Ale asi bych to musela nejdřív dost vydýchat než bych paní učitelce napsala něco od plic. Tenhle přezíravý způsob mně totiž fakt vytáčí, a pamatuju si to ze svých školních let, a doufala jsem že to postupně mizí.
Takže ve dvou rovinách
A) řešila bych jak o že paní učitelka na slušnou žádost se neobtěžuje reagovat.
B) nevidím problém asi ani tak v pracovních listech, jako takových, ale v tom že hodnocení ne z předmětu ale ze způsobu tvorby listů. Takže bych chtěla vědět jakou to má oporu v tom předmětu, zda bylo probráno jak se listy tvoří (a zda to je v osnovách předmětu). Plus jak je stanoveno zadání, zda je jasné jak to mají tvořit a co bude hodnoceno. Způsob zadání osmiměrky prostě dle mého vnímání nepatří do hodnocení znalsotí chemie.
a dodávám za C) že je to děsně demotivující
Odpovědět