Re: Učitelka zadává žákům tvorbu pracovních listů
Vytvářet test pro ostatní je poměrně efektivní metoda učení se. Musí zapřemýšlet, co je z látky důležité, používat odborné termíny, samozřejmě znát odpovědi na otázky. Navíc spojuje daný předmět i s jazykem, ICT atd. Ale chce to se žáky pracovat. Ukázat jim, co od správného zadání očekávám, jak toho mohou docílit. Dát jim zpětnou vazbu a nechat doupravit podle požadavků. Jenže to stojí učitele tolik práce, že se do toho moc nehrnou a pak to dopadá takhle.
Jako rodič bych protestovala proti hodnocení didaktiky. Taky jsem si byla ve škole s učitelkou probrat, proč má syn z rodokmenu trojku. Myslela jsem, že třeba chtěla data narození a úmrtí a on to nenapsal. Ne, jen to neměl dost pěkné na nástěnku. Tak jsme si vyjasnily, o čem je občanka a jak se má zadávat práce (aby žák věděl, co se bude hodnotit) a pak už byl klid.
Odpovědět