Děkuju.
Nebylo to na tvoje příspěvky. Bylo to celkové rozčarování a právě proto, že to nebylo na tvoje příspěvky, jsem nechtěla reagovat.
Celý půlrok s dcerou poctivě pracujeme. Sčítáme, odčítáme, násobíme (píšu jí rozloženou malou násobilku, s tím že to ona sečte), snažíme se vše dělat v klidu a pořádně, aby ve škole byla klidná s tím, že to umí, protože jak jí to nejde, tak je z toho nervózní a zasekne se komplet.
V úterý (po vysvědčení) mi zavolala paní učitelka s tím, že Lucce (2. třída) dala trojku z matiky. Sice to považuju za nespravedlivé a pokud sečtu všechny známky v žákovské, tak jí vycházelo 1,8 a když i všechny v sešitě (no ne úplně všechny, jednu učebnici jsem neměla, ale zpočátku dostávala ty známky lepší) tak jí vycházelo za 2, nicméně známky neřeším, ale naštvalo mě, že to řeší 31. ledna, takže jsem zareagovala poněkud podrážděně s tím, že mi je to jedno a žádné známky řešit nehodlám.
Odpoledne jsem se bavila s jednou prvostupňovou učitelkou a po popisu dceřiných chyb jí jako první napadla dyskalkulie. Nevím, naštěstí mám termín v PPP.
Mezitím mi paní učitelka napsala mail, jestli cítím nějakou křivdu, nebo něco špatně vyřešila, že se můžeme sejít.
Napsala jsem jí, že žádnou křivdu necítím (ani netuším proč bych měla), že se mi nelíbí, že mi zprávu o dceřině prospěchu podala 31.1. Odpovědí mi bylo uražené, že jsem přeci viděla známky v sešitech (no já je i zprůměrovala, narozdíl od ní
, velká práce v tom žádná nebyla). Já ještě podotýkám, že těch dětí má ve třídě 10.
Protože to s přestupem nevypadá nejlépe, souhlasila jsem se schůzkou a omluvila se za chování, které nebylo v zájmu dcery. Paní učitelka je spokojená, já hledám tiše nějakou jinou školu a plánuju, co v PPP. Teď koukám, že jsem na to zaměňování znamének upozorňovala už 4.11., kdy nám paní učitelka poradila více cvičit.
Mám radost z dyskalkulie (je mi jedno, zda to je dceřin problém, ale našla jsem spoustu skvělých návodů, které fungují).
Omlouvám se za román.