Anebo mu děti opakovaně říkaly, že nemá strkat ruce do akvárka a proč (možná to tam je i napsané) a on měl srandu a potěšení z toho, že ten zákaz překračuje a ještě víc z toho, že to těm dětem vadí. To přece nevíš. Žďuchat do něj neměly. To bych souhlasila. Ale co měly dělat? Běžet "žalovat"? Neni dobré, že jim nebyla situace lhostejná a snazi5ly se zabranit chovani,o kterem byly poučeny, že přímo škodí živým tvorům? To přece chceme, aby děti nebyly lhostejné. Pro ty děti to totiž asi není "jen" akvárko. A tedy (napadá mne až teď u tohoto případu), nelze tedy nijak řešit situace ve třídě, které učitel přímo neviděl, aby tím řešením nepodporoval žalování? Jak mělo podle tvých zkušeností vypadat řešení, aby nebyl nikdo poškozen? (Když řešení Analfabetino je špatné i z principu).
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.