14.4.2016 23:15:17 Delete
Re: Přijímačky
Monty,
to ale nic neznamená
![~d~](/g/s/29.gif)
. Možná jen to, že tam není slabé dítě.
Já jako jinak spíše nadané dítě měla trojku (no dobře, dávali mi dvojku, abych neměla trojku k samým jedničkám, ale aritmetický průměr známek byl vyšší než 3) i z běžné a nenásilné výuky....na gymplu jsem ho měla naštěstí jen dva roky, z toho rok ten obecný, co mi jde, ten druhý byl už sice "klasika", ale zase o Americe, a to byl tehdy jediný světadíl, o kterém jsem něco málo tušila a rozhodně ne díky hodinám zeměpisu (jen o severní, jižní a střední je pro mě doteď tak trochu záhadná
![~f~](/g/s/7.gif)
), takže jsem prolezla.
Fakt si nemyslím, že by mi k něčemu bylo, kdyby se do mě někdo snažil nahustit víc...a že jsem jinak fakt celkem vnímavá a chápavá
![~d~](/g/s/29.gif)
.
No a když to vezmu celkově, tak kromě gymplu se s jistotou žáci setkají na střední škole jen matikou, češtinou a angličtinou. Neznám tedy studijní plány všech středních škol, ale pochybuju, že by to třeba na průmyslovkách přeháněli s biologií a dějepisem, na ekonomce s chemií, fyzikou, biologií, na střední peďárně nebo zdrávce s fyzikou, dějepisem, zeměpisem....atd.
Kdyby tedy každý učitel přistoupil k tomu svému předmětu stejně, tedy že je to možná poslední možnost, kdy se s ním setkají a je tedy do nich nahustit co nejvíce, tak...tak se ty děti prostě zcvoknou
![~d~](/g/s/29.gif)
. Základní škola má dát základy a to ještě spíš v jiných oblastech víc než v konkrétních znalostech.
Odpovědět