| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Střední školy

23.2.2016 12:23:34 Hana

Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Anglii

Rozdil mezi soukromou a statni skolou vetsinou byva velmi markatni. Jsou vyborne statni stredni skoly, ale vetsinou jsou to grammar school, ale opet, ne vsechny.
Na soukromych je lepsi pomer ucitelu|zaku, vice se detem venuji, maji mnohem lepsi zazemi. Ale opet, strasne zalezi na konkretni skole, je treba najit nejaly report, treba ISA (Independent School Association)
Zalezi na konkretni skole, je potreba podivat se na OFSTED reports.Zalezi, v jake oblasti je ta skola.

Treba v nasi spadove skole loni zakazali noze.... Syn se nastesti dostal na jinou, ale ta patri pod CHurch of England a je siroko daleko vyhlasena a lidi chodi do kostela jenom proto, aby se tam deti dostaly.

Odpovědět
Průběh diskuze (10 názorů)
Téma: Studium SŠ v Anglii druida 23.2.2016 11:14
*Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Anglii 7kraska 23.2.2016 11:16
**Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Angli... druida 23.2.2016 11:21
***Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Ang... Hana 23.2.2016 12:23
****Re: Zkušenosti se studiem SŠ v A... druida 23.2.2016 22:24
*Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Anglii Adda6a 23.2.2016 22:28
**Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Angli... druida 23.2.2016 22:42
***Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Ang... Adda6a 23.2.2016 23:4
***Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Ang... Adda6a 23.2.2016 23:7
**Re: Zkušenosti se studiem SŠ v Angli... malickamala 2.9.2016 14:1

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.