Re: Hodnocení testů na 2. stupni
syn je na 8G, to procentruelní mají jen v AJ, jinak je to v diktátu - co chyba stupeň dolů,
jinak ani nevím, písemky domů nenosí, známky má ale dobré. Nicméně moc se s nima nemastěj.
U nich mají systém nastavený tak, že známky mají své váhy.
Tedy například - malá rychlá pětiminutovka má váhu - 1, domácí úkol třeba váhu 2 - takže pokud z něj dostane za 5, že se na to vykašlal, v součtu se to počítá jako by dostal pětky dvě
a taková pololetka má váhu 4 a diktát k pololetce taky váhu 4 - tedy pololetka s pololetním diktátem je za 8 známek. Ten diktát, přesto, že syn z něj nosí jedničku, mě trošku popravdě vadí, protože pololetka trvá 45 minut, tam tu váhu 4 chápu, ale diktát mají nadiktovaný za 5-10 minut a má taky váhu 4, jiné diktáty mají váhu 2
Pak třeba v češtině mají dost domácáků - vypracovat je musí, ale odevzdat na známku některé můžou jen když chtějí, respektive, když si myslí, že to mají dobře
aktivitu v hodině hodní jak který učitel,
syn letos na pololetí měl průměr 1,51 z jednoho předmětu, chtěl se nechat vyzkoušet, ale učitel mu řekl, že mu dá jedničku, protože je aktivní, často se dobrovolně hlásí na prezentace, které nikdo nechce, chodí dobrovolně na kroužek k tomuto předmětu a reprezentoval školu v olympiádě tohoto předmětu, což jsem ocenila, a syn taky. nicméně to ale není pravidlem ve všech předmětech.
Odpovědět