6.11.2015 9:37:44 Julie
Re: Čtvrtletní práce z matematiky
Šuplíku, s průběžným učením naprosto souhlasím. Je to nejlepší, ale představ si děcko, které je do pěti ve škole (nebo hůř, ještě dojíždí), přijede utahané (třeba měli na sedmou - u nás běžné) a než se nají a umyje, je večer. Pustí se do práce a na další den má třeba 3 písemky (a v rozvrhu celkem 8 hodin). Mělo by se správně učit do všech předmětů. K tomu písemné úkoly a průběžné projekty a prezentace. Kdyby každému předmětu dalo jen 30 minut (což třeba na některé nestačí ani náhodou), je to 240 minut učení + písemné věci minimálně další hodinu. Tak už nemusí chodit spát, protože v 6 vstává. O nějaké duševní hygieně a odpočinku či pohybu není řeč. Pro mě je prostě tento systém špatný. Nejde počítat s tím, že čím víc toho na děcka naklademe, tím víc toho budou umět. Takhle to nefunguje.
Odpovědět