Monty, "ale pokud ho nemá zapsaný, na věci to nic nemění - nebude to vědět tak jako tak. Stejně musí někam volat, aby to zjistil." vzpomenout si jednu až 6 hodin poté a či dva - 6 dnů poté, co si měl zapsat, je dost rozdíl. Další věc je, že pokud se budeš ptát denně (nebo on sám sebe, ať si nastaví upomínku na mobilu třeba, a respektuje ji), tak se to zapisování přímo v hodině taky zlepší.
Dále je možné a potřebné pracovat na tom, aby byl schopen si přímo v hodině zapsat, co je potřeba - pokud toho není schopen, je to asi nějaká porucha, kterou by bylo vhodné diagnostikovat a cíleně kompenzovat, napravovat. Že nepotřebuješ papír si pamatuju, ale zjevně potřebuješ radu, tipy na cvičení, postupy... - sama píšeš, že na to opravdu nestačíš.
"odchytávat ho každý den před školou a dostat to z něj "zatepla" by asi bylo řešení, ale to je v praxi nerealizovatelné. " je věta přesně z rodu "důvod, proč to nejde". Proč je to v praxi nerealizovatelné? Nevíš, kdy mu končí jednotlivé dny škola, a/nebo nemůžeš si při svém povolání najít tu chvíli na telefon (v dnešní době mobilů!) a projít s ním jednotlivé předměty, co si k nim zapsal a jestli je to fakt všechno? Aspoň pár měsíců, než on se před vyjitím ze školy (myslím budovy) to naučí dělat sám?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.