1.9.2015 22:08:02 Hr.ouda
nonkonformní učitelé mi vždy imponovali,
at jajo žádkovi, studentovi či rodiči, ALE VŠEHO S MÍROU
Podle mne by dosáhl douhodobě víc, kdyby spojil určitou míru nonkonformity s tím, že ale uplatní určitou autoritu / a zároveň osobní vliv směrem k tomu, že aby jeho žáci včas začali chápat, že jsou hranice, např. zákon, které je třeba dodržovat - on je to dost blbej signál, když jim např. vrátí spreje a pak se usměje ba dokonce zaraduje nad posprejovaným sídlištěm (a ještě to zveřejní na netu, aby si to budoucí žáčci mohli přečíst) - ale vlastně je strašně poškozuje - dává jim falešnou představu, že když jim to prošlo u jedný autority- škola (reprezentvaná učitelem) , že to může projít i jindy (policajti třeba) a také že rebelie, kreativita ledacos omlouvá....
Mylsím, že výchovný vliv mohou mít spíš učitelé, kteří dokážou dát najevo žádkům, že byť je mají rádi, sympatizují s nimi, neodsuzují je, tak jim ale prostě jen tak něco neprojde
To, co pát předvádí, je příklad honení vlastního ega a populismu mezi žáky, A NEJVÍC BY MNE TO SRALO, KDYBYCH MĚLO DOMA DÍTĚ SE SKLONY K PROPBLÉMOVÉMU CHOVÁNÍ PAN UČITEL MI PODRÁŽEL NOHY TÍM, ŽE BY VYTVÁŘEL KLIMA, ŽE TO JE VLASTNĚ HROZNĚ ORIGINÁLNÍ, POSPREJOVAT SÍDLIŠTĚ . To bych mu pekně poděkovala.
Odpovědět