Re: Doplnění - jak
ABSOLVOVANÉ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY
Specializační příprava pro začínající pracovníky PPP a pro začínající školní psychology a školní speciální pedagogy (akteditace MŠMT)
Specifické poruchy učení – korekce dyslexie (akreditace MŠMT)
Vývojová dyskalkulie – (akreditace MŠMT)
Pravo a levohemisférová dyslexie (akreditace MŠMT)
Dyskalkulie – reedukace a diagnostika – mladší a starší školní věk (akreditace MŠMT)
Lze diagnostikovat dyslexii v předškolním věku? (akreditace MŠMT)
Proškolení k oprávnění pracovat s diagnostickým nástrojem "Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky" (akreditace MŠMT)
Metody práce s dětmi s ADHD (akreditace MŠMT)
Agrese a agresivita u dětí (akteditace MŠMT)
Dítě se specificky narušeným vývojem řeči (akreditace MŠMT)
Diagnostika stanovení způsobu komunikace daného jedince skrze komunikační profil Matrix (akreditace LSMS)
Logopedický asistent – primární logopedická prevence ve školství (akreditace MŠMT)
Výcvik ve stimulačním programu Maxík pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou (akreditace MŠMT)
Dítě s poruchami autistického spektra v běžné MŠ (akreditace MŠMT)
Odpovědět