těch typů hodnocení je víc . Pak je třeba relativní, tedy o kolik se dítě posunulo od výchozího stavu, takže dítě, které umí v první třídě násobilku, ale umělo ji už při vstupu do školy a na konci první třídy pořád umí jen to, má nakonec horší hodnocení než to, co při vstupu do první třídy sotva poznalo počet do tří, ale nakonec ovládá sčítání a odčítání v oboru do 20 s přechodem přes desítku. Prostě proto, že to druhé dítě oproti tomu prvnímu udělalo obrovský skok. U přijímaček někam by pak skončilo toto dítě za tím prvním, při hodnocení sčítání v oboru do 20 by na tom byly obě děti stejně.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.