| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Záliby : Fotoaparáty a fotografie

29.11.2013 11:09:34 Čiči mimi

Fotoaparát Samsung x Sony

Ahojky ~;) Sháním nějaký dobrý kompaktní fotoaparát, a mám vybrané zatím takové dva: http://www.kasa.cz/fotoaparat-samsung-ec-st150f-stribrny/ a http://www.kasa.cz/digitalni-fotoaparat-sony-dscw710s-ce3/... Který je podle Vás lepší? Nebo doporučili byste mi nějaký dobrý kompakt do 2000,-Kč, aby měl 16 mpx (může mít i více), 5 - 8 krát optický zoom (nebo jak se tomu říká) a fotil hlavně krásné fotečky? Nejsem amatérský fotograf, bude mi sloužit hlavně na portréty zvířátek a lidí, takže žádné moře, krajiny či hory moc fotit nebudu, ikdyž někdy možná jo, jak pojdeme na dovolenou ~:-D Hlavně nechci nějakou nekvlitní foťák, který mi za 2 - 3 roky a chcípne a pak co s tím ~q~ Já si osobně myslím, že Samsung a Sony jsou kvalitní značky a hlavně populární, a že mě nezklamou, jenže co si mám vybrat? Samsung? Sony? Nebo něco jiného? Třeba Nikon? Četla jsem, že výrobci značky Nikon jsou odborníci hlavně ve vyrábění zrcadlovek a takových těch drahých a větších foťáků, že kompakty jim moc nejedou. Já si osobně myslím, že to není pravda, ikdyž může být - moje známá má Nikon (je to kompaktní fotoaparát), myslím, že je to Nikon Coolpix S2700, a už ho má asi 4 roky, má 14 mpx a fotí krásné fotečky, a ještě ji dále slouží, nezkazil se, nic mu nenní :-) Tak nevím no. Poradíte mi prosím, který je lepší, Samsung nebo Sony? Nebo mi doporučíte nějaký jiný a taky v takové cenové relaci a kvalikativně stejný, jako tyto značky, které jsem uvedla? :-) Děkuji Vám, budu moc vděčná za doporučení a různé rady.. ~R^

P.S. Omlouvám se za překlepy a chyby (mohou se tam někde objevit), protože píšu v rychlosti. ~:-D
Odpovědět
Průběh diskuze (7 názorů)
Téma: Fotoaparát Samsung x Sony Čiči mimi 29.11.2013 11:9
*Re: Fotoaparát Samsung vs. Sony - jaký... terapeutka 29.11.2013 12:17
*Re: Fotoaparát Samsung vs. Sony - jaký... Ajlina 29.11.2013 13:19