V 1. třídě měl jen dyslexii, že jí bude mít mi řekla už poslední rok školky klinická psycholožka. Opravdu se to potvrdilo.(věřila jsem ji,měla pár let do důchodu, určitě těch dětí viděla dost) a PPP to potvrdila.
V té době jsem to vzala k paní Emerlingový(Turnov) ta nevydává ty správný doklady pro školy, poradila mi nějaký cvičení to jsem s ním asi rok dělala, později to s ním musel dělat bratr.(já to nebyla schopná dělat tak rychle)
za dva roky nechali Dyslexii a přidali dysortografii.
a za další dva roky vyhodili dyslexii a nechali dysortografii a přidali dysgrafii....
Půjde do šestky a já mám za ty roky dojem, že se s tím vlastně nikdo moc nezabýval
úlevy mu nedali...., že to je zbytečný, že je rychlý dost.
Spíš je mi ho líto. a pak mi vadí na papíru, že mě vysvětlili co sním mám dělat. přitom, mě i manželovi řekli, co by jste s tím jako chtěla dělat? a koukali na mě a za dva roky na manžela jak na blbce...
TAkže poprvé jsme vyrazili do Turnova a později jsem zkusila to s tou Mp3, což mu pomohlo nejvíc s tím prvním.
S tím druhým jsme do zblbnutí vyplňovali doplňovačky, takže má den a neudělá chybu žádnou, má další a třeba 4....a ještě se diví, že je tam má. Vůbec ho to nenechávám psát, vše jen na PC.
Já si nestěžuju, on z poslední pololetky přišel jen o 2 body z 26.
A s dysgrafii mě zatím nenapadlo nic, řekli mi, že na druhým stupni začnou škrábat všichni, že se to už nebude učitele tolik trápit.
Vlastně si musím do února sehnat další papír, tak dumám jestli to má vůbec cenu nebo kam jít.
A štve mě, že strávím XXX hodin u PC a nad knihama a studuji něco co by měl mít naštudovaný někdo jiný a "léčím" si dítě nějak sama....a vůbec nevím jestli to dělím dobře.
Emerlingová mi řekla, že mám Dyslexii a dysortografii, že to asi zdědil, že to je prý lepší, než když to vznikne př porodu a podobně....