| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Auto

Fotosoutěž Máme rádi zvířata 2019 - vyhrajte elektrický kartáček, vstupenky do zábavního parku nebo hru

Redakce

Nahrajte zajímavou fotku vašeho domácího mazlíčka, z návštěvy ZOO nebo z přírody.

  (?)
 Názory 110 z 26865  [Dalších 26855 >>]
Tereza33 120401
2.6.2019 18:06:27
a rišulko, co se vlastně stalo?

Ty máš havarijní pojištění a mělo to jít z Tvé pojistky?

Nebo byl viník ten druhý a mělo to jít z jeho povinného ručení?

To je dost důležité vůbec pro pochopení.

Nás sestřelil náklaďák v zatáčce, přiznal se k vině, celou opravu - skoro 100 tisíc, hradila jeho pojišťovna naprosto bez řečí.
Fern 155759
31.5.2019 18:03:54
My se tukli na parkovisti,2 suv,ani jeden jsme nemeli tenkrst uplne ciste svedomi,no byla z toho skoda nskonec kolem 90tisic-opr.ve zn.servisu a ten druhy ridic byl proste kavalir a nspsal skodnou udalost na svou firmu a skoda se hradila cela z jeho pojistovny.
Vlastne to slotenkrat uplne mimo nas to vyrizovani,nasemu servisu to proplatila jeho pojistovna.
luthienka 77117
31.5.2019 15:11:54
Není to Kooperativa? Mám s ni podobně zkušenosti. Jinak vytrvej jak radi holky - fakt to zkouší. Me takto odbyli při úrazu dcery v zahraničí.
Procti si smlouvu, at víš, na co mas nárok. To je základ.
Půlka psa 24064
31.5.2019 11:41:35
Jaký ti řekli důvod, že neuznají celou opravu?
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 39806
31.5.2019 10:50:58
jj nevzdávat se... a v servisu bych se zkusila domluvit, jestli nepřevezmou jednání s pojišťovnou na sebe - nevím, jestli to lze takhle v průběhu... ten servis většinou dobře ví, jak na pojišťovnu zatlačit...
.libik 142094
31.5.2019 10:37:22
Rišulko, přesně tak, jak radí Helena~;((
rišulka 117642
31.5.2019 9:59:46
Díky. Pracuju na tom. Nikdo se neozyva, oni přece mají čas, nedám se, ale jsou to nervy.
HelenaPa 48800
31.5.2019 5:32:36
Tak oni to prostě zkouší. Hlavně to nevzdávej.

Mně se jednou stalo, že z korby náklaďáku přede mnou spadl kus skla těsně před moje auto. Přejela jsem přes to příštící se sklo a byla ráda, že to nešlo na auto přímo. Druhý den j sem zjistila, že mi nejde klimatizace. Zašla jsem do svého oblíbeného servisu, zjistili proražený chladič klimatizace. Ten vyměnili za neoriginální díl. Prorařený mi dali i s kusy zaraženého skla. Vzhledem k tomu, že jsem věděla, co za auuto to bylo s tím sklem, došla jsem k nim na firmu se zeptat, jestli by to uznali jako nehodu. Protože jsem nejdřív nevěděla, že došlo k poškození auta, ani jsem nehonila náklaďák kvůli sepsání papíru. Ve firmě byli velmi vstřícní, protože jsem mohla udat čas a směr, kudy jedno z jejich aut jelo, dohledali si v záznamech, že nekecám. Sepsali jsme dodatečně protokol poslali na pojišťovnu. Dorazil likvidátor,nafotil sklo zasekané v chladiči a odjel. Z pojišťovny mi poslali asi 2/3 částky s odůvodněním, že jsem nebyla v jejich smluvním (značkovém) servise. Naštvalo mě to a napsala jsem jim mail, že s tímto postupem rozhodně nesouhlasím. Že jsem nemohla vědět, jaká je pojišťovna náklaďáku (a tudíž ani jaký servis je smluvní). Že jsem opravila škodu okamžitě, aby nevznikala další tím, že budu mít náhradní vzidlo, které taky něco stojí. Že oprava v mém servise byla levnější než v jejich smluvním, protože jsem navíc nechala použít neoriginální díl, že jsem rozhodně nijak svoje auto nevylepšila. A že mají být rádi, že jsem jim vlastně šetřila prachy a laskavě doplatit vše.
Doplatili.
Takže to nevzdávej, sepiš jim, že s jejich návrhem nesouhlasíš, napiš co možná nejvíc důvodů, proč by to mělo být, jak navrhuješ ty.
Přes 6 000 jídelních židlí na jednom místě od ověřených obchodů
rišulka 117642
31.5.2019 0:34:06
Měli jste někdo problém, že pojišťovna neuznala část opravy a nechce ji proplatit ani náhradní vozidlo po dobu této opravy? Servis ji v průběhu informoval, přijel technik pojišťovny, nafotil, popsal a uvedl - nejsem schopen posoudit souvislost s událostí a dál nic. Až dnes při předání mi volal likvidátor a sdělil, že uhradí jen třetinu faktury a pokud mám výhrady, můžu zbytek požadovat po pojišťovně viníka, soudně. Takže nevím, co teď a hlavně nemám auto, dítě ZTP, zítra škola, víkend na krku, v pondělí doktoři, nemocnice, to busem nedáme.. Není to šílená suma, ale jde o princip a hlavně se obávám, že když zaplatím, už se pak ničeho nedořvu. Takže mě ani servisu toto neoznamili včas, ačkoliv podklady jim byly zaslány - k tomu likvidátor řekl, že jim toho chodí denně kvanta.. noo
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 39806
24.5.2019 8:17:10
svého času (cca 2002) měla kooperativa úžasné asistenční služby k povinnému ručení, nejen, že dovezli třeba benzín, když ti došel (a platil se pouze ten benzín), měli tuším i technickou pomoc na cestě a třeba taky otevírání auta při zabouchnutých klíčkách (využili jsme snad dokonce 2x, než mě jeden pán na parkovišti naučil jak si to auto otevřu sama ~t~)
 Názory 110 z 26865  [Dalších 26855 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

Všechna témata


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.