| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Plastickou chirurgii nepotřebuji

 Celkem 24 názorů.
 Káně 


Avon potreti.... 

(21.11.2002 13:03:13)
tak doufam, ze do tretice a naposled...
Mozna by autorovi teto stupidni reklamy neskodila "kyslikova bomba" primo do mozku....
 Claris 
  • 

Re: Avon potreti.... 

(21.11.2002 14:08:13)
presne tak!
ten krem se mi zprotivil dopredu takovou reklamou!!
 Olga 
  • 

Re: Re: Avon potreti.... 

(21.11.2002 14:22:26)
Ale tohle přesně lidé od AVONU chtějí, aby se o nich diskutovalo. I špatná reklama je reklama. Navrhuji IGNOROVAT!
 Ladia, 2 děti (15+11) 


Re: Re: Avon potreti.... 

(21.11.2002 14:28:36)
Krémík se alespoň mě bezvadně prodává, klidně dál nadávejte ;)
 Andrea, 2 kluci 
  • 

Re: Re: Avon potreti.... 

(22.11.2002 20:16:35)
Souhlasim s nazorem. Kazdy ma sice pravo psat si, co chce a at to klidne dal dela, ale fakt je ten, ze ackoli jsem timto kremem puvodne chtela prostrednictvim jeziska obdarovat svou matku (kosmetiku Avon obcas pouzivam), ucinkem techto nekolika reklamnich clanku jsem si to rozmyslela. Pripadala bych si pak zcela zakonite jako uplny kreten, ktery naleti na tak nevkusnou, hloupou a stale stejnou reklamu. At se na me nikdo nezlobi, ale ac mam Avon docela rada (jedna distributorka mi pujcuje katalog, pricemz nic nevnucuje), zacina mi pomalu diky teto "antireklame" lezt krkem.
 Lida a 2holky 


Re: Avon potreti.... 

(21.11.2002 15:37:05)
Olgo,

mas naprostou pravdu. I spatna reklama je reklama a cilem reklamy je, aby se o znacce mluvilo a lidem byla v povedomi.

Na druhou stranu, pokud se lidem do podvedomy vreje znacka, jako spatna, tak ji za spatnou povazuji a je daleko slozitejsi je presvedcit o opaku. V zasade. Jsou zde "distributorky", ktere naopak rikaji, jak se jim AVON dobre prodava a tahle reklama jim neadi. Mile slecny, vy byste mely byt ty prvni, ktere se ozvou. O Vasi zivnost jde a o vasepenize jde. Ano, chvili se Vam AVON bude jeste prodavat dobre, ale za chvii zjistite, jestlize AVON bude stale pokracovat v jejich priserne (hloupe a neprofesionalni) reklame, ze uz Vam ty ksefty tak dobre nepujdou. Pak jsem na Vas zvedava. Uvedomili jste si, ze je to vice prace pro Vas? Jak budete takovouhle hloupou reklamu vysvetlovat svym (predpokladam ze par inteligentnich zakaznic mate) zakaznicim? Nebo AVON je opravdu tak hloupy, ze i jeho distributorky jsou na urovni IQ houpaciho kone - to se mi nechce moc verit.
 Ladia, 2 děti (15+11) 


Re: Re: Avon potreti.... 

(21.11.2002 17:15:33)
Milá Lidko,

já jsem psala už dávno, že se mě tenhle styl reklamy nelíbí. Moje zákaznice nemají IQ houpacího koně, reklamou se neřídí a prostě jen kupují to, co se jim osvědčilo. Spousta jich zná pouze reklamu co běží v TV nebo je na billboardech. Reklama není na vysvětlování, ta prostě je a je všude kolem nás na každou pitomoučkou věcičku.

Nebo ty si nekupuješ např. toaletní papír nebo přípravek na nádobí jen proto, že má "blbou" reklamu ?
 mimla 
  • 

Re: Re: Re: Avon potreti.... 

(21.11.2002 19:17:11)
Já se teda musím přiznat, že výrobek s blbou reklamou mi dělá problém koupit, nebo dál používat. Třeba takový T-mobil jsem fakt nevydejchala, ta tragická dvojice mě pronásledovala na každém kroku tak urputně, že už s tou značkou nechci mít nic společného. Vzhledem k tomu, že reklamní kampaň platí lidé, kteří výrobek nebo službu kupují mám tendenci používat věci, které reklamu nemají. A třeba takový obyč´ březový nebo kopřivový šampón je úplně dokonalý a za čtvrtinu ceny toho s reklamou.
 Lida a 2holky 


Re: Re: Re: Avon potreti.... 

(22.11.2002 11:22:45)
Lado,

nejenom ja, ale i ty a miliony dalsich lidi si nekupuje nejaky pripravek ci vec, protoze vyrobek ma spatnou reklamu (= spatnou image), to je fakt, ktery je dokazany a na zaklade tohoto existuje marketing a reklama. Rozdil je v tom, ze si to vedome neuvedomujes. Ale zkus se zamyslet nad nejakym vyrobkem, ktery nekupujes (byt by byl pro tebe urcen) a zkus si rici, proc ho nekupujes (samozrejme, ze si nereknes, ze je to kvuli reklame) ale reknes si - mam pocit, ze neni tak kvalitni (a to si ho treba vubec nepouzila), mam pocit, ze ten muj vyrobek nektere veci dela lepe (proc mas pocit, ze tvuj vyrobek veci dela lepe, kdyz jsi ho nevyzkousela) apd. A tyto otazky a odpovedi vychazi vlastne z reklamy (jakekoliv, at ustni od tve kamaradky, nebo te v televizi, nebo te z obchodu, nebo o tom jenom proste psali v novinach, nebo jenom obal je lepsi apd. - to vse je reklama). Ale tyto zakladni vedomosti z marketingu, by si jako marketingovy pracovnik AVONU (coz prodejce je) mela znat?!
 Ladia, 2 děti (15+11) 


Reklama 

(22.11.2002 11:59:07)
Od toho jsou vzorečky, aby zákaznice sami vyzkoušeli jaký výrobek si koupí a jaký ne. Promiň, ale já se zásadně neřídím podle reklamy, ať špatné nebo dobré, ale pouze na základě mých zkušeností nebo zkušeností mých nejbližších. Protože většina reklam je klamavých a silně přitažených za vlasy.
A klidně si můžeš o mě myslet, že mám IQ tykve, je mi to úplně fuk ...
Kosmetiku AVON mám pro svoji vlastní potřebu a pro své přátele, ostatní "miliónové" výdělky čerpám z jiných zdrojů :)

Proto ti radím, obrať se marketingové oddělení firmy AVON, jistě ti rádi odpoví...
 Lida a 2holky 


Re: Reklama 

(22.11.2002 12:09:55)
Lado,

me je uplne jedno, jake mas IQ, i jake mas vzdelani a i jakou kosmetiku pouzivas, ci prodavas. Jenom mne zarazilo, ze nekdo, kdo se zabyva prodejem, nema ani minimalni obecne marketingove znalosti, tot vse.
 Ladia, 2 děti (15+11) 


Re: Re: Reklama 

(22.11.2002 12:26:24)
Lidko,

mezi mé marketingové znalosti jako AVON Lady má patřit: poradit s výběrem kosmetiky dle pleti, a znát složení výrobků, jejich účinek apod., pokud si zákaznice není jistá nebo je ovlivněná reklamou ... má možnost si vše vyzkoušet. Takže ve finále je jí fuk, jaký je na to či ono reklama. Rozumně uvažující člověk si nevybírá podle reklamy. Marketing jsem naštěstí nestudovala, takže je to jen můj neprofesionální názor a zkušenost.
Tímto debatu s tebou končím, protože my dvě se neshodneme na hromadě věcí. Měj se.
 Lida a 2holky 


Re: Re: Re: Reklama 

(22.11.2002 12:39:53)
Lado,

to je prave ten problem, ze jsi marketing nestudovala, ale precist si obcas nejakou knihu by ti neuskodilo. Ja ti take prednasky davat nebudu, protoze je davam pouze lidem, ktere o ne maji zajem, a ne tem, kteri zajem nemaji.


To, ze lide nakupuji podle reklamy, byt nevedome - to se prave uci jiz v 1ni lekci zakladniho marketingu. Takze jak vidis, opravdu si asi nebudeme rozumet. Vis, on ten marketing, zas takova veda neni. A jako prodejci AVONU by ti to jiste neuskodilo. Reklama AVONU jsi totiz i ty (to by si se take dozvedela v prnich marketingovych lekcich), a pokud mas "takove scestne" nazory, tak bohuzel, ja si je promitam do povedomi AVONU. Uz ted mi bude nekde v skrytu mozku blikat AVON = LADA, AVON=LADA,AVON=LADA......paneboze, doufam, ze mi nejaka Lada nikdy s AVONEm do bytu nevleze.
 Ladia, 2 děti (15+11) 


Re: Re: Re: Re: Reklama 

(22.11.2002 13:10:46)
No to mě teda trhá žily :))))))))) Teď mě jenom nějak uniká, co ti vlastně vadí...

A pokud dovolíš, ve svém volném čase budu studovat literaturu jakou uznám za vhodné. K tomu co dělám, marketing opravdu nepotřebuji.
 Lida a 2holky 


Re: Re: Re: Re: Re: Reklama 

(22.11.2002 16:36:58)
Lado,

jak vidim, unika ti toho hodne. Ale snad se to jednou spravi. Treba jeste vyrostes.
 Ladia, 2 děti (15+11) 


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama 

(23.11.2002 19:03:24)
Ahoj Lidko,

prosím příště k napadání mé osoby použij e-mail. Myslím, že tvoje výlevy na mou osobu zde nikoho nezajímají.

Pěkný sobotní večer
 Zuzana+dcéra(04/01),syn(07/04) 


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama 

(23.11.2002 23:48:45)
Ahoj Lidka!

Hoci bežne PR články a reklamy na Rodine preskakujem a reklamné okná hneď zatváram, tentoraz som si reklamy AVONU pozrela a to kvôli debatám, ktoré vyvolali. Dosť dobre nechápem, prečo si sa tak pustila do Lady, pretože má v mnohom pravdu.
Ty sa zrejme pohybuješ v dokonalejšom konkurenčnom prostredí, takže na teba útočí omnoho viac ponúk kozmetických firiem. Pri takých malých trhoch ako je SR a ČR však s väčším úspechom existujú v podstate len dve „katalógové“ firmy s kozmetickým tovarom – Oriflame a AVON. Sú zamerané na ženy, ktoré uprednostňujú výber kozmetiky z katalógu, čiže aj mamičky na MD (aj návštevníčky Rodiny), ktoré nemajú čas behať po obchodoch. Tie, ktoré už sú zákazníčkami spomínaných firiem, asi uverejnená stupídna reklama neovplyvní. Ľudia vykazujú väčšinou pomerne silnú vernosť značke, a ak sú spokojní s vlastnosťami výrobku, reklama ich asi len tak ľahko nepresvedčí k zmene. Ty by si tiež asi po nejakej novej blbej reklame na Pampers nezačala dvojičkám zrazu dávať Fixies. Okrem toho, ak by aj zákazníčky chceli prejsť k inej obdobnej firme, nemajú veľmi na výber – buď sú iné firmy drahšie alebo menej pružné, zriedkavejšie vydávajú katalóg a pod...
Otázkou teda je, koho chceli zadávatelia reklamy osloviť - existujúce zákazníčky alebo zákazníčky nové? Pokiaľ tie existujúce, tak sa im to možno podarilo a niektoré si objednajú nabudúce aj nový krém (asi tá reklama nebola až taká účinná, lebo názov si nepamätám). Keď nebudú spokojné, tak ho vrátia.
Ak mala reklama osloviť nové zákazníčky, už to bude asi horšie, pretože je naozaj stupídna. Lenže mnohým ženám tak možno pripadať nebude alebo príjmu len informatívnu časť a na balast okolo zabudnú. Okrem toho aj negatívna reklama je reklama. Možno skutočne ovplyvňuje väčšinu ľudí tak, ako spomínaš Ty – presvedčí ich nekupovať výrobok. Potom by však Benetton so svojimi šokujúcimi „reklamami“, pre mnohých na hranici vkusu, musel spieť k istému krachu.

A možno zadávateľ potreboval len vyplytvať tohtoročný reklamný rozpočet - koniec roka sa blíži :-). To si ale mal vybrať drahšie médium ako je internet.

Takisto nie je dôvod navážať sa do Lady a skúšať ju zo znalostí marketingu. Väčšina AVON a Oriflame Ladies, ktoré poznám, využíva tak ako ona registráciu za predajcu kvôli nižším cenám kozmetiky a možnosti vrátenia nevyhovujúcich výrobkov. Kupuje pre seba a pre pár známych, prípade prinesú katalóg do zamestnania. Nepotrebujú sa trénovať v predajných technikách a hltať príručky o jednotlivých zložkách marketingového mixu. (Skutočný útok jednej z Ladies som zažila len raz, bola nepríjemná, vterná a dalo mi dosť práce sa jej zbaviť, keď ma otravovala pri práci.) Napodiv to ale takto celkom dobre funguje a nevyzerá, že by sa spomenuté firmy chystali kvôli svojim predajcom krachovať.

Z.
 Miška, 3 děti 


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama 

(24.11.2002 9:21:17)
Lidko, nevím sice, jakou školu jsi studovala, ale myslím, že se tato reklama Avonu povedla. A to podle reakcí, které se na tuto reklamu vyrojily. Tohle má přece reklama za úkol - aby si ji lidé pamatovali a aby na ni reagovali. A je jedno, jestli kladně nebo záporně. Hlavní je, aby se jim vštípila do paměti. A také není pravdou, že tato reklama nepřitáhne nové zákazníky. Já se např. "chytila" a sehnala si vzorky krému. A jsem moc spokojená. Myslíš, že jsem jediná? Nevím, o co ti tady v tom napadání Lady jde, ale já myslím, že tato reklama splnila svůj účel a o to tu přece právě šlo.
 Darja 
  • 

Re: Reklama 

(22.11.2002 12:15:44)
Možná mne ukamenujete, ale přidávám se k názoru Lady. Je to zkrátka reklama, jestli dobrá nebo špatná to přece záleží na každého vkusu. Není ale o nic horší, než ta co právě vidím vedle na liště - NESTLE, nebo ty bezpečně a sebevědomě se cítící holky v TV reklamě.
Ale nedovolím si podle reklamy odsoudit výrobek, který jsem nikdy nevyzkoušela. Přece jde o to, jaký je, ne jak se mi líbí nebo nelíbí reklama.

A teď to hlavní, co vás určitě taky zajímá, sama jsem už pár výrobků od AVONU vyzkoušela a vždycky jsem byla spokojená. Jediné co bych mu vytkla, je cena, myslím, že lze koupit výrobky podobné kvality za nižší cenu. Osobně si moc nevším reklamy ani obalů, ale sleduji na konkrétním výrobku na co se používá a co obsahuje a podle toho se rozhoduji, jestli ho chci.

Darja
 maja 
  • 

Re: Re: Avon potreti.... 

(24.11.2002 12:43:04)
koupila jsem tento "skvely" krem sve mamince a ma na nej prisernou alergii nebrat:((((
 Alice 
  • 

Re: Avon potreti.... 

(22.11.2002 0:59:44)
Vasutko, chci se Te jen zeptat nechodila si do skoly v Ostrave-Hrusove???? napis Alice
 Káně 


Re: pro Alici 

(22.11.2002 9:11:39)
ahoj Alice,
bohuzel te zklamu, ale do skoly Ostrave jsem nechodila. Mej se hezky.
 Alice 
  • 

Re: Re: pro Vasutku 

(22.11.2002 9:16:44)
Dekuji moc za rychlou reakci. Ja jen, ze jsem chodila na zakladku s divkou, ktere jsme rikali Vasutka tak nic, preji pekz den...
 Jitka, 2 kluci 
  • 

dobré zboží se chválí samo 

(22.11.2002 11:23:33)
vážená/ý - klobouk dolů s jakou invencí balíte svou reklamu do dramatických historek - a na tomto serveru ne poprvé. Dokud však tu nebude avon-historka "Spletli si mne s kojencem" - neuvěřím.
P.S. - už toho, prosím, opravdu nechte!

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.