Clanek je pravda!
Vzhledem k velke koncentraci populace ve mestech se tomu nemuzeme vyhnout. Velke skoly tu vladnou temer vsude. Vyhodou velkych skol (hlavne v dnesni dobe) je velke mnozstvi mimoskolnich aktivit, ze kterych si dite muze vybrat. Tam uz je atmosfera obvykle lepsi, nebot se jedna o malou skupinu deti se stejnym zajmem. Naprosto vsak souhlasim s nazorem, ze reditel dela skolu. Ten/ta ma primy psychycky i fyzicky (pracovne) vliv na sve podrizene. Pokud ten clovek nema jasno ve svem vlastnim zivote, a navic nema velke zivotni zkusenosti, odrazi se to na pracovni moralce ucitelu. Dobri reditele jsou vysoce kvalitni osobnosti, kteri si ze sve pozice casto vyberou skoly (kde chteji ucit) v nez sami veri. Megaskoly budou casteji pritahovat novopecene ucitele, prechodny personal (na zastupy tak velkeho poctu trid) a i zde se muze stat, ze vse se zadari a reditel dokaze udrzet "vse pohromade", avsak je zde daleko vetsi moznost "politikareni" jednech ucitelu proti druhym. Velka skola je vskutku monstrum, ktere potrebuje velmi pevne zaklady, aby se udrzelo pohromade. Snad jedinym resenim je rozdeleni je do podsekci, ktere budou psychologicky v detech i ucitelech vytvaret pocit identity. Ve skolkach maji tridy Hvezdicek, Slunicek atd. Na zakladni skole to muze byt jine rozdeleni psychicky ladene jejich urovni.
Odpovědět