Jak já článek chápu
Musím říct, že s tímto článkem souhlasím. Zaujalo mne, jak v diskusi padají názory ohledně toho, jak autor přehání či nepřehání, jak například i velká škola může být dobrá...Přitom mi to připadá zcela jasné. Velikost školy, kvalita pedagogů a vedení, a mnoho faktorů působících ve společnosti uvedených v úvodu článku (které jsou u nás ele asi skopro všude podobné) ovlivňují kvalitu školy současně. Takže velká škola + mizerný ředitel + mizerní učitelé jsou prostě tou nejhorší kombinací. Velká škola + dobrý ředitel atd. - to už je trochu lepší, není liž pravda? Rozhodně jsem pro to, abychom si buď školy vybírali, pokud to jde (u nás to moc nejde, máme poblíž jen jednu školu, nemáme auto) a taky aby jsme tlačili na kvalitu, komunikovali s vedením školy, s pedagogy. Jinak se nic nezmění. Čekat, až přijde změna shora, top by jsme se načekali...Určitě nemůžeme zajistit všechno super, bez vady a bez traumat, ale vykašlat se na to úplně poz záminkou že to dokonalé stejně nikdy nebude, to by teda bylo poněkud škoda, ne?
Odpovědět