| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názor k dotazu Molusky

Re: Molusky

Dobrý den, i já přidám svoji zkušenost s hůzou zvanou Molusky.Zjistili jsme je vloni v listopadu.Nevěděla jsem co to je až když se pupinky začaly zvětšovat navštivila jsem kožní lékařku.Předepsala malé pudr, ktery měl molusky vysušit,aby samy odpadly.Sama jsem ještě nasadila na imunitu Biopron junior a také homeopatika.Molusky ale nereagovaly a stále se množily a zvětšovaly.Už jsme byli zoufalí, koupala jsem malou v mořské soli o které jsem se dočetla, že by mohla pomoci.Stále nic.Teď v dubnu jsem zašla za doktorkou z nemocnice, která když nás viděla doporučila vyškrabnout.Zhrozila jsem se, protože kožní nám říkla, že pod narkózou, ale tato doktorka mi předepsala znecitlivující mast, kterou jsem aplikovala hodinu před seškrábnutím.Dnes jsem tedy malou namazala a s velkým strachem jsme odjeli do nemocnice.Amy měla molusky už tak velké, že se i sestra zhrozila když je viděla.A teď nevím co na dnešní zážitek říct.Nezvladla jsem to a z ordinace jsem ještě před samotným seškrabaváním odešla a vše nechala na manželovi.Malá plakala, křičela a já jsem byla úplně nešťastná na chodbě a říkala sí ať je už konec.Mastička prý do jisté míry pomohla, ale desinfekce, kterou každou vyškrábnutou molusku sestra potřela neuvěřitelně pálila a tak asi byla horší než samotné škrábnutí.Konečně byl konec, malá samá krev, uplakaná, ale doufám, že to pomohlo.Teď už spinká a já mám pořád potřebu jít a stisknout jí a omluvit se jí za tu hrůzu co zažila.Doma jsem ji molusky vydezinfikovala ještě desinfekcí Betadine a vůbec neplakala.Měla by být totiž nepálivá.Za čas se ozvu a písnu jak jsme dopadly, jestli máme po trápení.Marcela
Odpovědět
Názory k dotazu (8 názorů)
Re: Molušky Anička, dvě děti(8 a 2) 7.1.2007 19:34
*Re: Molušky Míla 20.5.2008 21:20
*Molusky,jak je odstranit jana králice 30.7.2009 21:12
Re: Molušky Marta (dcera 2 roky) 21.1.2007 19:1
Re: Molušky dětská lékařka 22.10.2007 14:55