| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Špatné známky v 1. třídě - máte s tímto zkušenosti?

 Celkem 69 názorů.
 Katka 
  • 

Špatné známky v 1. třídě - máte s tímto zkušenosti? 

(24.3.2006 0:21:07)
Máte někdo zkušenosti se špatnými známkami svých dětí v první třídě?
Dcera nosí trojky, přinesla i jednu 4. 3x týdně píšou diktát:-(( protože jí psaní moc nejde, tak zapomíná háčky, čárky a pak dostává špatný známky. Snažila jsem se promluvit s učitelkou, ale moc se jí to nelíbilo a na oplátku včera připsala poznámku.
 1.3Magráta13 


Re: špatné známky v 1. třídě 

(24.3.2006 8:58:50)
Jsme na tom úplně stejně. Dcera ja v první třídě, všechny předměty v pohodě, jen čeština, konkrétně psaní a opisování textu, je hodnocena v měsíci březnu 3,3,4,3,2,3,2,2,3,2,2,2
Když přinesla tu čtyřku, volala jsem paní učitelce. poslala mi školní sešit, kam píšou školní testy, abych se podívala, co konkrétně jí nejde. Takže: Zapomíná háčky, čárky, tečky, píše malá namísto velkých písmen a měkká i namýsto tvrdých y.
Začali jsme doma trochu víc trénovat, dám jí opsat krátký text a pak jí nutím, aby si to přečetla a zkontrolovala a to tolikrát, až odstraní všechny chyby. mám pocit, že ve škole opíše a hotovo. Mám to, už nic nemusím. Teď se to trochu zlepšilo, už nosí 2, takže doufám, že se naučila kontrolovat po sobě text.
Také je dost hrozné, že smějí používat zmizík. Ty sešity jsou podle mě zaprasené víc, než kdyby škrtli a napsali znovu. tak jí nutím, aby se snažila aspoň doma nemizíkovat.
 Vítěnka 
  • 

Re: Re: špatné známky v 1. třídě 

(24.3.2006 10:11:01)
No já jen koukám... . Mám dcerku taky v 1. třídě, ale paní učitelka jim jako chubu při diktátu nepočítá i/y , vždyť se to děti ještě neučily. Dcerka píše - opisuje bezvadně, a v diktátu, když zapomeme někdy tečku nad i nebo j tak dostane maximálně 1- . Ani nevím, že by měkdo ve třídě měl takové 4 ze psaní. Vždyť se to ty děti teprve učí. Ještě ani neprobraly všechna písmena abecedy.