Magda | •
|
(22.5.2017 8:54:23) Dokud na školách budou děti učit důchodkyně bez maturity (viz naše předchozí ZŠ, kde paní prodavačka s rychlokurzem suplovala celý týden :)) tak se nic nezmění. Školy mají integrovat, ale jak, když tam nemají odborníky. V jedné třídě se sejdou 2 - 4 děti s různými poruchami a paní učitelka buď rezignuje nebo se po krátké době hroutí (jako ta naše). Inkluse nefunguje ani na papíře - ani v reálu. Školy nejsou schopné zvládnou lehčí poruchy, natož pak závažnější jako jsou autisti ... Z mé zkušenosti a mnoha dalších rodičů je situace katastrofální, díky neodbornosti učitelů se s dětmi špatně pracuje - tak to prostě je :(
|
Vítr z hor |
|
(23.5.2017 11:10:55) To není neodborností učitelů. Rozhodnutí o inkluzi bylo špatné, nepřipravené a výrazně poškodilo celé školství. Kdyby učitelům někdo nařídil, že mají od 1.9. prodávat jablka, stavět raketoplány, nebo učit úplně jinou věkovou kategorii/specializaci, taky to logicky budou dělat blbě a patrně se budou hroutit.
A smlouvy s rodiči se nedělají, protože i na školeních je přiznáváno, že prostě nemohou fungovat (stejně jako třeba zkušební doba), že to je jen papírování navíc, které nevede k žádnému výsledku, protože to, co vyplývá ze smluv, je v podstatě nevymahatelné.
|
|
|