| Přihlásit se | Nová registrace

Celkem 24 názorů.

Téma: New York - ubytování

(14.11.2018 22:04:59)
Kdo znáte New York. Doporučili byste mi prosím lokalitu na ubytování? Případně kterému místu se rozhodně vyhnout? Budu hledat přes airbnb a potřebuju místo, které bude ideálně klidné, bezpečné a ještě dobře dostupné do centra.
A poradili byste mi i co vidět? Teda kromě tradičních turistických míst, muzeí a galerií. V NY jsem byla naposledy před dvaceti roky, tak si ráda nechám poradit. Díky moc za jakékoliv doporučení.
 jaruša

(14.11.2018 22:13:06)
9/11 memorial

hotel: http://www.tryphotelnyc.com/
 Marki32

(14.11.2018 22:47:32)
My bydleli tady https://www.1hotels.com/brooklyn-bridge/sleep
Nádherný výhled na brooklynsky most, sochu svobody a finanční zónu - jak z pokojů tak ze střešního bazénu. Blízko velmi populární a bezvadna restaurace https://rivercafe.com

A co vidět určitě tak jak již bylo zmíněno 9/11 muzeum a taky one world observatoř https://oneworldobservatory.com/en-US
A taky doporučuji navštívit nějaké divadelní představení na Broadwayi https://www.nyc.com/broadway_tickets/?gclid=EAIaIQobChMI0tnX2u3U3gIVmuR3Ch023Aw7EAAYASAAEgKhDPD_BwE

Byla jsem v NY několikrát a je to město které nikdy neomrzí a pořad je co objevovat 😊

Sam01

(14.11.2018 22:41:48)
Roh 47/8 je tam hotel Hilton. Za rohem je Times square, blizko muzeum Mum, Trumph tover, Central park. Vse v lehce dochozi vzdalenosti.
 Tizi

(14.11.2018 22:59:00)
Určitě nějaký Broadwayský muzikál. My jsme viděli Boba Fosseho a bylo to úžasné. Bydleli jsme v hotelu Belvedere na Manhattenu, chtěla jsem si užít večerních procházek po Broadwayi a kousek je Time Square i Rockefellerovo centrum.

Pokud tě trochu zajímá finančnictví nebo jenom jeho historie tak Wall Street. Burza je hned naproti historické Federal Hall. Nejsem si jistá, jak to je se vstupenkami dovnitř NYSE, protože já tam tehdy byla v rámci univerzitních studií, ale prý bývají ráno nějaké volné i pro turisty na prosklenou vyhlídku.

A pak třeba jazzové kluby v Greenwhich Village a historický Washington Square Park.
 Adda6a

(14.11.2018 23:25:44)
Na jak dlouho jedes? A chces bydlet radeji na Manhattanu nebo nekde dal?
Manhattan je samozrejme idealni co do vzdalenosti, treba v okoli Madison Square, ale ceny budou desne. 3* hotely jsou naprosto katastrofalne drahe poslednich 10 let.
Kolem letiste Newark v N Jersey slo pred lety sehnat solidni ubytovani a do 45 min byl clovek na Wall Streetu, ale New Jersey se taky mezitim zmenilo na financne neakceptovatelnou lokalitu.

Co videt - klasicke turisticke atrakce urcite vis, 9/11 Memorial se hodne povedl. Listky na lod k sose Svobody je treba zabookovat predem jinak ztvrdnes v silene fronte. Vytah na Empire State Building je fajn, fronty vypadaj nepratelsky ale jede to tam hodne rychle. Trump Tower je uvnitr krasna, Tiffany obchod stoji rozhodne za to. Pesi pochazka po Brooklynskem moste urcite taky.
Manhattan stoji za to projit pesky celej - od Central Parku az dolu na Wall Street. Pred nedavnem postavili tak zvanou "The High Line", je to pesi stezka / chodnik pro pesi a kolecko-bruslare nad urovni silnic (jakoby ve druhem patre domu) a zacina to zhruba na urovni Madison Sq a vede az dolu do Greenwich Village, takova hezka 10km prochazka, ale rozhodne stoji za to!

(14.11.2018 23:40:47)
Jedu s kamarádkou na dva týdny. Proto raději airbnb, protože hotel by byl už docela drahý. A proto i uvítám tipy na lokalitu. Není to primárně otázka peněz, jen my stejně budeme jen přespávat a dny strávíme mimo ubytování. A ušetřené peníze za hotel rády projíme a utratíme v muzeích :-) Na soše Svobody jsem byla kdysi až nahoře, znovu mě ten úzký prostor neláká. Muzikál na Broadway je jasný. 9/11 taky a stejně tak ty top galerie. Už máme vstupenky na ESB, i když tam jsem už taky byla.
Ale líbil se nám oběma třeba film Paterson a chceme se tam jet podívat. Máme v plánu i výlet do Washingtonu. Spíše budu ráda za tipy, kam třeba tolik turistů nejede, ale jsou to zajímavá místa.
Jo a letíme na JFK, takže jinde než Newark, ale dojedeme kamkoliv.
 Adda6a

(15.11.2018 7:50:40)
Tak to je nadhera 2 tydny! Moje tipy byly vsechno takovy rychlovky co zvladne clovek na sluzebce.
S divadlem neporadim, muj zanr to neni, ja bych sla na koncert do Carnegie Hall nebo do opery v Chicagu LOL
Ovsem Washington je dokonala volba!! Tam bych ztravila minimalne tyden z tech dvou. Kazdy den jedno muzeum, nebo dve pokud by mne tlacil cas, jsou tam na Mall-u krasne jedno vedle druhyho. Vcetne Newseum! Plus vsechny obligatni mista Capitol, WH, Lincoln Mem, Jefferson mem, George W Monument jo a nezapomente na Arlington Cemetery!! To nesmite vynechat ~R^ Jo a Pentagon samozrejme, mam dojem ze tam se uz dneska navsteva musi rezervovat nejakou dobu predem, kdysi to slo z ulice.

(15.11.2018 10:02:22)
Díky moc. Koncert v Carnegie Hall máme taky v plánu. Já většinu muzikálů znám z Londýna, kam jezdím hodně často. A dětské pohádkové nechceme, budeme v NY bez dětí.
Do Washingtonu se strašně těšíme.
 Vaitea

(15.11.2018 8:01:31)
Mně učaroovala Kolumbijská univerzita a Kampus.
Celá čtvrť, kampus, atmosféra.
 Sam01

(15.11.2018 13:48:08)
Adriano, není pravda,že je potřeba lístky k soše svobody objednávat předem. Na žádnou atrakci v NY jsme lístky předem nekupovali a nikde nebyl problém. Jediná opravdu fronta,která byla byla na Empire state buildink,ale i tam se dá koupit ten VIP lístek,že jdeš bez čekání. Jinak je pravda,že u každé atrakce je udělaná ulička z provazů,kterou se musí projít,ale i když je tam fronta,tak vše postupuje velmi rychle.

(15.11.2018 17:47:30)
No kdybychom chtěly až nahoru do té koruny, tak se to musí rezervovat cca půl roku dopředu a opravdu bývají ty vstupenky vyprodané. Už před těmi dvaceti roky jsem vstupenku kupovala dopředu, protože bych se tam nebyla dostala. Je jen omezený počet lístků na den. MY ale k soše Svobody vůbec neplánujeme jet.

(15.11.2018 7:56:13)
Do 120. ul na Manhattanu je to naprosto v pohodě. NY je bezpečné a krásné město s úžasně fungujícím metrem.

(15.11.2018 7:58:47)
Jinak pozor na airbnb. V NY je nelegální pronajímat pronajaté byty a airbnb tam nefunguje jako v Evropě. Bezchybně funguje booking.
 Z+2

(15.11.2018 8:02:43)
Když už bych v NY zašel bych na některý ze zápasů NHL, NBA, NFL v ideálním případě na Mets nebo Yankees v ML. Myslím, že cokoliv z toho bude zážitek. I pro nefanouška sportu.
 Lída+4

(15.11.2018 9:39:16)
Zetko, nebude. ~;) Rozhodně ne pro každýho.

(15.11.2018 10:05:42)
Tohle by byl zážitek pro mého manžela a pro mě, kdybych jela s ním. Kamarádka by to opravdu neocenila.
 Alca

(15.11.2018 9:47:32)
My bydleli v Jesey těsně za řekou u výjezdu z Holland tunelu (byl to ale hotel), oblast bezpečná (i kdž jsme se vraceli večer), do centra vlakem 20 minut a ještě jsme cestou na zastávku šli přes obchoďák s velkým food courtem, takže jsme nemuseli řešit jídlo :)

Jinak kam zajít - rozhodně doporučuju Top of the Rock, mě nadchnul víc než Empire (ta je pěkná z historického hlediska, ale zářitek z vyhlýdky nic moc) - tři patra vyhlídkových teras, ta nejvyšší bez jakékoliv zábrany, lístků na jeden as prodávají omezeně, takže to tam není přelidněné, ale můžeš tam počkat klidně delší dobu. ideální je mít lístek na dobu před západem slunce a zdržet se, než slunce zapadne a vše začnou zhasínat :)
 Alca

(15.11.2018 17:37:55)
Jinak pi delším pobytu je dobré prozkoumat New York pass

Jednak se můžeš inspirovat na další atrakce, jednak se tím dá na vstupném docela ušetřit a jednak leckde mají speciální frontu pro lidi s tímhle pasenm, takže nemusíš tak dlouho čekat. My to měli pro Londýn a ušetřili jsme fakt hodně..... Ale chce to prozkoumat, zda máš zájem zrovna o to, co nabízejí a jak Ti to vyjde....Pak existuje ještě druhá varianta, jen na 6 atrakcí, tu jsme v NY využili my (byli jsme tam 3 dny) a taky se to hodilo:

A když tu padla zmínka o VIP lístkách, bacha na nadhaněče na ulici, co to nabízejí - obvykle nebývají ofiko a může se Ti to prodražit.

(15.11.2018 17:45:54)
Jak jsem psala, já ta turistická místa zvládnu, chtěla jsem si spíše tip na lokalitu na ubytování a místa k návštěvám, kam ale nechodí turisti. NY Pass se mi naprosto nevyplatí. Už jsem to zkoumala. Je to mnohem levnější, když si koupím vstupenky pouze do těch galerií a muzeí, kam chceme. Navíc já všechny vstupenky kupuju vždy online dopředu, takže se vyhnu frontám na lístky, jen vystojím kontrolní frontu.
Ale díky za tip.
 Zasjaj.

(15.11.2018 23:58:57)
mne se libilo tady,

hlavne tedy jestli pojedete v zime. Vstup je jen s rezervaci, ale prislo mi, ze diky tomu neni preplneno.

muzika a krasnej vyhled z cely ty proskleny steny a hraje se do noci. Na stejnem patre je i koncertni sal, o kterem plati totez, ale do toho dizzys klubu neni zadny vstupny (nebo resp. nebylo). A ten vchod dole z ulice vedle obchodaku nebo skrz nej ci jak je snadno prehlednutelnej.

Pak tohle je taky prima

z ulice temer neviditelny, uvnitr restaurace, obchody nebo jen pulty s kafem a sladkostma. Dobry na snidani nebo svacu.

Washington je uzasnej tim, ze se v tech muzeich neplati vstupy. Nejde mi tak ani o to, ze bych nechtela za tu krasu nic dat, ale on se tim stava ten Rembrandt v prizemi kousek od vchodu proste soucasti cesty do prace nebo na obed. Vzdycky jsem se na nej jen tak jukla nebo mi kolega ukazal nejaky jeho oblibence a zas jsme sli dal. A clovek se tim ani nezahlti, jako kdyz stravi v muzeu cele odpoledne.

(16.11.2018 10:17:21)
Díky moc! Kouknu a zařídím včas. Vlastně proto to zkoumám dopředu, abych případně stihla vstupenky opravdu včas.

(16.11.2018 9:19:40)
Nádherný je Central Park, to není možné minout. Pokud seš běžec, je zážitek ještě povýšen na druhou. Když nejsi běžec, tak využijte bikesharing a projeďte si CP. Už zmíněná High Line je top. Super je Chelsea Market, ale mě uchvátil i Macy´s :-)
Brooklynská ZOO, vůbec Brooklyn je krásný. Výlet na Coney Island - ale asi už tam bude hodně foukat. Trajektem na Staten Island, pohled na Manhattan se nikdy neokouká. China Town a knedlíčky Dim sum. Z vyhlídek mě asi nejvíc učarovala One World Observatory.
A jídlo. Požitek z návštěvy NY nemůže být bez jídla :-) Bagely, pastrami, cokoliv z malého asijského bistra.

(16.11.2018 10:16:35)
Jo jo, na jídlo se moc těšíme :-). Dokonce plánujeme i nějaký pořádný americký hamburger :-)

My jedeme až na přelomu jara a léta, tak to by foukat nemuselo :-). To jen já plánuju dlouho dopředu a užívám si, že se tam strašně moc těším. Moc se těším na ty galerie.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.