Adda6a |
|
(18.1.2018 14:16:11) "u nás se to taky vyvíjí tak, že se budu snažit tam většinu hodiny být"
A to ma jaky duvod? Aby ti ucitelka dala rodicovsky domaci ukol a ty pak na dceru dohlizela dusledne doma? Nebo aby se ucitelka chovala pratelsky pod dohledem?
Ta prvni moznost mi prijde silena, ta druha jeste silenejsi.
|
Vítr z hor |
|
(18.1.2018 15:58:24) Myslím, že je lepší na hodině s dítětem být. Učitel ho různě opravuje a člověk pak vidí, co má případně doma připomínat nebo má společné téma rozhovoru s dítětem. Já tam třeba většinou sedím (i když hlavním důvodem je to, že dojíždíme, stejně musím někde čekat a hodinu a půl se mi v zimě courat prostě nechce) a jsem ráda, že vidím učitelovy reakce. Můžu do toho pak dětem doma kecat – a když se to naučí pořádně, učitel je pak pochválí a všichni jsou spokojeni. Děti jsou ADD, jedno dost silně, takže musím dost korigovat.
|
Adda6a |
|
(18.1.2018 16:36:08) Ty jo, to teda koukam. Nase deti by byli odsouzene k hudebni negramotnosti, kdybychom jako rodice museli s nima na hodinu. Chapu ze ten pritomny rodic pak pomuze - coz je asi jedina cesta pokud jsou rodice hudebne nevzdelani.
|
77kraska |
|
(18.1.2018 17:06:10) zefyr, muj partner na nastroj hraje skvele, dcera chodila asi 4 roky, nakonec ji to prestalo bavit a mne prestalo bavit ji porad nutit do cviceni na nastroj...takze ted si hraje pro sebe podle internetu a mame vsichni klid
|
|
|
Adda6a |
|
(18.1.2018 17:37:57) Danulu - to bych taky rada verila. Ten pozadavek na rodice sediciho na hudebni hodine mne dost prekvapil. Ale uznavam ze nejsem objektivni, protoze muj muz hraje vyborne na piano takze na deti dohlizi a verim ze jsou vyrazne pokrocile kvuli nemu.
|
Vítr z hor |
|
(18.1.2018 20:56:34) Naopak si myslim, ze ten pozadavek neni od veci. Pokud ma matka pocit, ze neco skripe, pritomnosti na hodine ma moznost zjistit, co a pripadne to zkorigovat (jestli vadi jednani ucitelky, jestli je dcera nepozorna, unavena...). Ja jsem treba poladila zmenu zacatku - zjistila jsem, ze dcera ADD od urcite hodiny uz proste nefunguje, tak chodime driv. Nebo jsem domluvila s ucitelem, ze nevadi, kdyz se cekajici-nehrajici dite vali na zemi, protoze pak poda lepsi vykon (odpocine si). Myslela jsem, ze se bude divit, ale pak se ukazalo, ze nas kostelni varhanik se v detstvi take valel na piane po zemi a nas ucitel to vedel.
|
Barbar |
|
(18.1.2018 23:06:09) Jj, můj mimořádně hudebně nadaný bratr doma při cvičení neustále ležel na zemi pod piánem, táta (profesionální muzikant) s ním celé roky denně cvičil...bylo to o nervy. Na mě už nebyla energie, tak jsem několik let skoro necvičila (jen před hodinou). Jinak moje děti (10,7 let) přestat s nástroji nechtějí, ale cvičit taky nechtějí, starší hraje na piáno a chce výhradně improvizovat, skladby si maximálně jednou v tempu přehrát (spíš překopat) a jít od toho. Kecám jí do toho, nutím ji se vracet, ale je to boj. Má tedy (asi) zatím nediagnostikované ADD. Druhá hraje na housle a pan učitel je vlídný, ale velmi náročný (viz jeho poznámka k čerstvě sedmoleté dceři "když nechceš hrát stupnici alespoň patnáckrát, ani nevytahuj housle". No tím se dcera bohužel často řídí - ani je nevytáhne. Já jsem cholerik, tak celkem třaskavá směs...
|
|
|
|
|
|