Katka a 2 výrostci |
|
(22.11.2017 22:34:52) Je to prave naopak,od určité pozice a tudíž i i prijmu už mě v takto nekrestanskou hodinu nikdo pracovně neotravuje.
|
Kudla2 |
|
(22.11.2017 22:43:13) Přemýšlím, že vlastně
- když má někdo malej příjem a nízkou pozici, tak to dělat nemusí v duchu "rozčiluju se jen do výše svýho platu"
- když má vysokej příjem i pozici, tak to zase UŽ dělat nemusí, protože ho s tím nikdo nebude otravovat a ukrádat mu jeho vzácnej čas.
Vychází mi z toho, že to bude dělat (trvale, teď nemyslím Libika a jedno jeho vyhovění z překvapení) buď někdo, kdo si od toho něco slibuje (že si to nechá tučně zaplatit/vybuduje si díky tomu klientelu/dostane profesně superzajímavej kšeft) nebo někdo, kdo je hodně zoufalej (že když to neudělá, tak ho vyhoděj a jiný místo nesežene).
Pokud z toho nic nemá, ani tu naději na prachy/postup/zajímavou práci,ani není v tak zoufalý situaci, tak mi z toho logicky vychází, že by se na to měl spíš vykašlat, protože je to pro něj víc opruz než přínos.
|
77kraska |
|
(23.11.2017 9:33:38) madelaine, to jsem ja - potrebuju si pripadat nepostradatelna
|
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 10:00:23) Madelaine,
to je fakt.
Ale zase - když je někdo FAKT nepostradatelný (má znalosti/zkušenosti/umí něco, co nikdo jiný), tak by si měl mít možnost diktovat i nějaký lidský podmínky. Pokud jeho nepostradatelnost vyplývá jen z toho, že je kdykoli k dispozici, tak to znamená, že kdyby přestal být, tak by byl lehce nahraditelný, a to není úplně ta cena, kterou by se mi chtělo platit.
|
77kraska |
|
(23.11.2017 10:04:44) Kudlo, my, co mame permamentni home office, bychom aspon meli brat telefony, aby se na nas nezapomnelo.
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 11:27:18) 7mi,
na braní telefonů je podle mě spousta času v pracovní době.
Pokud jsme nepostradatelní jen proto, že jsme ochotni kdykoli všechno zahodit a být ve kterýkoli denní době k dispozici, tak bez takové nepostradatelnosti se klidně obejdu.
(a nepostradatelný nejsme nikdo, stejně jako málokdo z nás dělá opravdu životně důležitý věci.)
|
libik |
|
(23.11.2017 11:48:45) Tak já jsem měla na mysli, nás chudáčky(mentální), co jsme nepostradatelní , protože šéf se přece nebude budit, tak mu "tohle" odevzdáme
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 12:22:49) Tak já hlavně nevím, co na tom řešit.
Pokud Tě to rajcuje a přináší Ti to uspokojení a pocit důležitosti, jak píše 7mi, tak to klidně dělej třeba i zadarmo. Pokud Tě to ale nakrklo, jak jsi psala, tak příště řekni rozespalým hlasem "pane Nováku, právě jste mě probudil a takto brzo ráno nepracuji, pracovní doba začíná v XX hodin a to vám budu ráda k dispozici", vsadím se, že pan Novák se bude omlouvat ostopéro a příště už to neudělá.
|
77kraska |
|
(23.11.2017 12:41:41) Kudlo, fakt je to pripad od pripadu
kdyz treba danovemu poradci klient zavola v 6 rano, ze prave nasel v datove schrance usneseni o ulozeni pokuty financakem ve vysi, ktera je pro nej likvidacni, tak je to celkem opravnene
kdyz advokatovi klient zavola v 6 rano, ze ve smlouve nasel preklep, jestli by to mohl opravit do zitra, tak je to zbytecna buzerace
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 12:46:37) 7mi,
a ono by se na situaci toho s tou pokutou něco změnilo, kdyby tomu poradci zavolal o 3 hodiny pozdějc?
|
. . |
|
(23.11.2017 12:51:51) Pokud je čas na odvolání např. do 12 hodin toho dne, tak to mění časovou dotaci na řešení věci ze 5 hodin na na 2,5 hodiny, což může mít zásadní vliv na úspěch.
|
|
77kraska |
|
(23.11.2017 12:54:27) Kudlo, pro mne to je sakra rozdil, kdyz mam napsat odvolani a do pulnoci ho dorucit na hlavni postu
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 12:56:17) 7mi, Ty píšeš odvolání 15 hodin a déle?
|
77kraska |
|
(23.11.2017 13:09:05) Kudlo, samozrejme....moje odvolani nema 2 stranky....a to neni jen o psani, to je hlavne o cteni a badani
|
|
|
|
|
|
libik |
|
(23.11.2017 12:44:15) Kudla, mně se celkem líbilo, to co napsala Slupka. Člověk může být ochotný, aniž by byl za blbce a aniž by za to musel mít příplatek
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 12:54:33) Libiku,
to samozřejmě může, ale já vycházím z toho, že jsi sama napsala, že Ti to vadilo.
|
libik |
|
(23.11.2017 12:58:00) Ale jo, já jsem trošinku cimprlich na drzost, z druhý strany klient odjížděl za byznysem do říše a šéf marodí.
|
|
|
|
. . |
|
(23.11.2017 12:46:47) Nevím jak u libika, ale u mě přicházejí v úvahu tyto možnosti:
Pokud pan Novák potřebuje nějakou informaci, pomoc, schválení, ... prostě práci, na které mu "visí" práce dalších iks lidí a strojů, kteří všichni za velký peníze čekaj (plus jsou naprdlý, protože oni jsou na směně od šesti), tak už žádné příště nebude, jelikož si najde jiného dodavatele mojí (naší) práce.
Pokud na mojí rychlé odpovědi panu Novákovi závisí obchod za miliony s ním, tak také žádné příště nebude, protože si jinou práci budu hledat já (zaměstnavatel mě vyhodí).
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 12:53:46) A nebo je tam další možnost - ty se toho vyhození zbytečně bojíš a zbytečně si kvůli tomu přiděláváš práci.
Jak moc pravděpodobný myslíš třeba je, že šéf na hodinu vyhodí dlouholetýho kvalitního spolupracovníka jen proto, že mimo pracovní dobu nevzal telefon?
Jak moc pravděpodobný myslíš je, že když pan Novák má v tý továrně nějakej problém a s Tebou byla až doposud bezproblémová spolupráce, že se Tě na místě zbaví a najde si někoho jinýho (kdo by byl stejně dobrej jako Ty a navíc ještě ochotnej brát telefony v jakoukoli nekřesťanskou dobu)?
Jak moc pravděpodobný myslíš je, že lidi, u kterých to chodí takto (milionové kšefty závisejí na jednom telefonátu/závisí na nich celej provoz) to nevědí DOPŘEDU a nepočítají s tím (a nemají to řádně zohledněné v platu)?
|
. . |
|
(23.11.2017 13:10:16) Kudlo, já se vyhození nebojím, jelikož s danou zcela výjimečnou situací počítám, telefon zvednu, řeknu co a jak, a je hotovo. Jeden telefonát může znamenat kupodivu mnoho, a to, že takové situace neznáš, na tom nic nemění.
Dále se vyhození nebojím, jelikož pokud bych nechtěla dělat tuto práci (nechtěla zvednout telefon v nekřesťanskou hodinu), tak už ji dávno nedělám, že Pokud bych právě teď přišla na to, že mě to začalo štvát, nebo řekněme bylo nepříjemné nad nějakou míru, tak jdu jinam. Jednoduché.
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 13:50:56) Slupko,
- no, ale o tom vyhazování a odcházení k jinýmu dodavateli kvůli jednomu nevzetí telefonu brzo ráno jsi začala mluvit Ty sama ,
Moc nechápu souvislost s tím, že se to netýká zrovna Tebe - měla jsem pocit, že mluvíme obecně o situacích, kdy to dotyčnýho štve nebo obtěžuje, a pokud je Tvoje situace taková, že s takovými telefonáty počítáš a nevaděj Ti (třeba proto, že to není moc často a ti lidi nevolaj zbytečně), tak to evidentně není "o Tobě".
|
. . |
|
(23.11.2017 14:45:09) Kudlo, mluvíme obecně.
Je to o míře, o přijatelnosti pro danou osobu.
Oponovala jsem tvému argumentu, že Novák se omluví a dá si příště pozor. Tak to prostě v mnoha případech nemusí být. Takže buď je to přijatelná míra opruzu v daném zaměstnání - můžu ovšem říct, že mě to ráno nakrklo - nebo není.
|
Chloé |
|
(23.11.2017 14:57:19) U nas kupodivu maji klienti jako urgentni cislo cislo sefa. Jelikoz v oboru muze urgent situace nastat klidne o pulnoci, vzbudi holt reditele. Pokud to reditel neni schopen poresit sam, vola nekomu z nas. Nastesti se to nestava moc casto, ale stava. Takze kdyz jedu na vikend nekam, kde je spatny signal nebo treba vim, ze budu ve skalach a na mobil kouknu vecer, tak hlasim dopredu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
libik |
|
(23.11.2017 11:46:37) Já bych se asi doma neumravnila, od pondělka tu nemám drába a já si snad budu muset dát ilegální přesčas, abych to dodělala
|
|
|
Drop |
|
(23.11.2017 10:14:37) Ja znam pana,ktery je expert na Ebolu.Kdykoliv nekde na svete vypukne Epidemie nebo jen podezreni na ni, tak on sedne do letadla a leti.Ale nevim, jak casto ho volaji.Ale Ted s nim budu casteji,tak pak napisu.
|
77kraska |
|
(23.11.2017 10:42:51) Commer, to by mne bavilo, byt expert na neco v takove mire, ze kdyz to nastane, tak tam letim, po celem svete.....teda zrovna vysoce nakazliva Ebola by to byt nemusela
|
77kraska |
|
(23.11.2017 10:44:23) muj otec, kdyz jeste delal ve velkem prumyslovem podniku, musel brat doma vsechny telefony a volali i v noci....delalo se tam na smeny....proto jsme meli doma telefon, spousta lidi ho tehdy nemela
|
Kudla2 |
|
(23.11.2017 11:28:43) No, ale to měl jistě zohledněný v platu.
Vím, že doktoři mívali "příslužby", tj. mohl být doma, ale musel být v dosahu telefonu, a to měli PLACENÝ (sice míň než službu v nemocnici, ale měli).
|
77kraska |
|
(23.11.2017 11:35:08) otec to zohledneny v platu nemel
a prisluzby existuji dosud
ostatne moje matka jeste pracuje, je ji 70+ a taky bere lidem telefony o vikendu, vecer, brzo rano, porad....dela spis organizatorskou cinnost
asi to mame v rodine
|
|
|
|
|
|
|
|
|