Věrka |
|
(11.10.2017 19:10:37) Dcera chodí do třetí třídy a bojuje hodně s češtinou, čtení trošku zlepšila, ale diktáty, tvrdé y a měkké i, dárky a háčky nedoplňuje. Myslíte že mám s ní jít do pedagogické poradny? Diky
|
TaJ |
|
(11.10.2017 19:21:50) Tak pokud máte pocit, že s tím má fakt problém, tak bych určitě šla, tím nic nezkazíte a uvidíte, co z toho bude...aspoň vám tam třeba poradí, jak s tím pracovat apod...Akorát ty objednací lhůty bývají teď všude docela dlouhé...
|
|
sarmi |
|
(11.10.2017 19:31:54) jednim z ukazatelu, ze by mohlo jit o poruchu uceni, je nepomer mezi domaci a skolni pripravou a podanym vykonem. jinymi slovy - dite se pravidelne uci (ve 3. tride pri ukolech jeste s dopomoci rodice), opakuje si mekke a tvrde slabiky, ale v diktatu, prepisu nebo doplnovacce pak opakovane naseka mnozstvi chyb.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(12.10.2017 6:27:30) Aha, my to máme naopak. Doma to dceři nejde - prý už je mozkově přepjatá. Ve škole výkony vynikající. Tak to moc neřeším. Úkoly už zvládá sama ( 4. tř.) s tím, že někdy jí třeba příklady diktuji. Ale většinou úkol má dobře a pak už vypne a jakékoliv procvičování už moc nezvládá. ( ale třeba látku přír. a vlastivědu zvládne si přečíst a většinu zapamatovat).
|
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(12.10.2017 6:29:45) A chápe systém měkkých a tvrdých souhlásek, případně už asi počátek vyjmenovaných slov? Umí to rozdělit a nestíhá nebo jak? Jak teda vypadá její vypracovávání domácího úkolu?
|
|
Kukurice29+3. |
|
(12.10.2017 15:37:15) Dcera je ted ve třetí třídě a začátek roku katastrofa. Diktáty nepíše čárky a nerozděluje slova. Byly třídní schůzky a prý ten začátek je u všech dětí blbý. Máme počkat do konce roku 2017 a které dítě se nesrovná, tak se to bude řešit.
|
|
|