Pájuša |
|
(21.1.2017 16:44:49) obávám se čtyřky z ČJ.Asi trojka z matiky a přírodopisu.Dějepis a zeměpis ted stihl vytáhnout na dvojky.Vypadalo to že i tam budou trojky. Objednala jsem ho do PPP /obj.lhůta 3měsíce/, jdeme tam příští týden.Musím říct že p.učitelce se to hodně nelíbilo, že jde do poradny, dle ní je v pořádku jen je línej./Na čj má doučování. Problém s čj, jsem chtěla řešit změnou školy, ona se na něj totiž p.učitelka více soustředí, nechci napsat že si na něj zasedla.Ani on není bez viny, tzn.zavdal jí příčinu.Ale syn je silně proti přestupu,tak to zase nechci řešit přes jeho nesouhlas. Celkově, on je flegmatik a opravdu tu školu jede na 1/2 výkon,hloupej není, jde ale o to jestli s takovým přístupem by tu prumku zvládl i když by se tam dostal.Na tuto průmyslovku dochází do elektrotechnického kroužku, takže prostředí tam zná, na školu sám chtěl jít, ale nechce pro to nic moc udělat. Zhruba od 3-4třídy u něj řešíme nevyp.dú za což tahle uč.dává 5.On zapře že něj.úkol má, referáty dělá na posl.chvíli, odflákne to a pak dostane 2.On je spokojenej ale že mohl mít jedničku v podstatě zadarmo je mu fuk.Problémy s čj tam má zřejmě více žáků, p.u před 3měsíci vyhlásila tzv.dobrovolné d.ú. kde by si žáci mohli prospěch vylepšit.Ten donesl i přes mé urgence jednou a tu jedničku dostal.Dú byl na celou stránku A4,vypracoval ho sám jen asi na 3věci se zeptal sousedky češtinářky. Do školy a přípravy jej musíme samozdřejmě honit a furt něco urgovat. Ad jazyky, má angličtinu a ruštinu oboje bude mít za 1.na ang.chodí i k rodil.mluvčímu, to ho baví .
|
X__X |
|
(21.1.2017 17:12:41) takže v podstatě není blbej, jen je línej a neplní si povinnosti. s tímhle přístupem bude mít problém i na učňáku, takže dát ho na něj nevidím řešení, zvlášť když je manuálně nezručný. asi bych se to snažila uhrát na tu průmyslovku, pokud tam sám chce, tak je šance, že pro to něco udělá. učňák bych klidně napsala jako druhý v pořadí, kdyby se nedostal. ještě má před sebou rok, třeba se vzpamatuje, známky z pololetí osmičky zpravidla školy nezajímá a co si vybírala školy starší holka, tak i na té jedné, co je zajímaly, tak ani tam neměly tutéž váhu, jako známky pozdější. s nevypracovanými úkoly se těžko něco udělá, pokud sám nechce, není to žádný malý školáček. jde o to zjistit, jestli je nedělá, protože na ně kašle nebo protože na ně zapomíná. pokud to druhé, zkusit vymyslet nějaký systém, aby nezapomínal - třeba si hned dát upomínku do mobilu, pokud je ve škole smí používat, nebo do papírového diáře. a obojí s ním doma kontrolovat. a pak bych se asi hned od začátku devítky soustředila na přípravu na přijímačky, udělat si vzorový test a podle výsledku se zařídit. ono když na to přijde, já mám doma taky osmačku a vzorový test ze stránek Cermatu jsem jí nechala udělat, aby měla zhruba představu, jak na tom je. použila jsem teda testy na šestileté gymply, tedy co shrnují učivo do konce sedmé třídy. matika u ní dopadla katastrofálně, takže tam s přípravou dobrovolně začala už teď.
|
|
|