libik |
|
(27.4.2016 23:24:09) A co je teda podle tebe víceletej gympl?
To, že někteří rodiče prožívají některé věci(gymply) u svých dětí principiálně a druzí zase úplně jiné věci (samostatnost, oprsklost) je ok, ne?
|
Monty |
|
(27.4.2016 23:27:37) libiku, už jsem to psala, víceletý gympl je výběrová základka. Až do ukončení povinné devítileté docházky, pak je to normální gympl.
|
Federika |
|
(27.4.2016 23:31:04) to si nemyslím Monty. Skoro všude na gymplech ti vyučující-byť neradi-sdělí(když mají jak víceletej tak čtyřletej gympl), že kvinta je oproti prváku fakt někde jinde. Což ovšem neznamená, že chytrej a motivovanej studnet na tom čtyřletým nemůže předhonit toho kdysi lepšího kvintána.
|
Alraune |
|
(27.4.2016 23:35:52) Tak mně zas učitelka tady z gymplu nad Štolou říkala, že tam ty mladé děti nechtějí. Že jsou to děcka, která ještě řeší zapomenutou svačinu a že co s tím má jako fyzikářka dělat.
|
Federika |
|
(27.4.2016 23:39:34) Alraune, jsou gymply, která neřeší, jestli je dítěti 11 nebo 19. Svačinou by se tam fakt nikdo nezabejval.Zároveň ale neřeší soustu věcí,který základka řeší, většinou jde o nepodstatný věci, takže paradoxně, dítě,který měl na základce neustále poznámky kvůli kravinám-houpání se na židli,kapuce na hlavě, nemá sešit, nemá úpravu, nemá učebnic atd...-takový dítě tam může docela rozkvést, nikdo to už neřeší..
|
Tragika |
|
(27.4.2016 23:41:56) Federiko, jak jste dopadli? Já to tady nemám čas sledovat.
|
Federika |
|
(27.4.2016 23:43:03) Tragiko, přijatej Ještě se ofrňuje,že si to rozmyslí Ale dneska mi řek,že teda si jooo..
|
Tragika |
|
(27.4.2016 23:46:53) Federiko, velká gratulace! I když, ty jsi ani nic jiného nečekala, že?
|
Federika |
|
(27.4.2016 23:50:52) noo. On se umísti hodně dobře v těch přijímačkách nanečisto, tak jsem si říkala, že není možná,aby spadl nějakých padesát míst dolů.. na druhou stranu on je zrovna typ, že se blbě vyspí, ráno mu něco přeletí přes nos a pak něco důležitýho totálně projede, myslí na něco jinýho... Dneska donesl kuli z přírodvědy. nedones nějakej delší úkol. Doma se drbal na hlavě a říká-ale já myslim,že jsem ho psal...To je divný." Nakonec ho našel. Napsal ho Omylem do sešitu z vlastivědy
|
Tragika |
|
(27.4.2016 23:54:20) Kluk vykazuje jasné známky geniality.
|
Federika |
|
(27.4.2016 23:55:19) hmmm Denně a od rána . někdy se divím,že jsem ho ještě nezaškrtila.
|
|
|
Alraune |
|
(28.4.2016 0:00:39) To je normální, ne? :)
|
Federika |
|
(28.4.2016 0:04:10) ztrácím vlákno..Jestli reaguješ na mě ,tak jo, já to taky považuju za normální.Ale ten článek to tam trochu víc vyzdvihoval, že zkrátka chytrý, ale nepodporovaný děti se nikam moc nehrnou.
|
Alraune |
|
(28.4.2016 0:09:25) Já jsem ten článek četla.
A k tomu "chytrý, ale nepodporovaný" mě prostě připadá zbytečný dítě od 11 let někam cpát, když ani neví, co chce, nesměřuje nikam. Ony prostě často hrají větší roli ambice rodičů, než přání těch dětí, v pátý třídě určitě.
|
Federika |
|
(28.4.2016 0:13:34) proč určitě? Mám 11 letýho a nechala jsem ho rozhodovat samotnýho. I teď , když je přijatej , má možnost se svobodně rozhodnout, řekla jsem plusy i mínusy, na tom gymplu několikrát byl, touží po předmětech v angličtině,projektech z angličtiny, ví, že se bude muset víc učit, rád by někdy studoval v některý anglicky mluvící zemi. Je ctižádostivej a chytrej. Stačilo by jediný slovo,že nechce a nešel by.
|
Alraune |
|
(28.4.2016 0:15:14) Frederiko, vzhledem k tomu, že ty tím žiješ, není divu, že tvůj syn tvou vizi sdílí. Ty tu o školách svých dětí píšeš pořád, extrémně se o to zajímáš.
|
Federika |
|
(28.4.2016 0:16:07) zajímám,ale mám dost specifický děti Nedaly by si něco vnutit.A ví, že je nechám vždycky rozhodnout se.
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(28.4.2016 0:16:54) Alraune, jenže jsou i děti, kterým orpavdu není na zš donbře a gympl je únik před šikanou nebo před problémem s učitelkou, pak jsou ale i děti, tkrý v 11 už dávno ví, co chtějí ělat, minimálně chtěí nasávat daleko víc informací, než kolik jim mpže poskytnout škola "pro všechny", jsou orpavdu i děti, co v 9 letech vyhrávají matematický olympiády, a i na ně by se, teoreticky, měla vztahovat inkluze, ale to už není v silách školy a proto ty gymply jsou nutný, přesto, že všichni si to nemyslí - oni totiž všichni takový děti fakt nemajía proto se jim těžko chále, že to tak může být
v ČR jsme zvyklí na průměrnost a šeď a kdo vyčnívá, je podezřelej a je potřeba všechny srovnat do tabulek a do průměru, jenže oni někteří fakt vyčnívají, na obě strany, ti pak ptořebují zvláštní péči
a přestože se nidko nerozčiluje nad tím, že potřebujeme školy pro mentálněě postiženýs iq pod 70, naopak hodně lidí souhlasí s tím, že tyto školy nejde rušit, tak klidně i ti stejní řeknou, že ale školy pro nadaný nepotebujeme, že nadaní buď neexistují, nebo si mají poradit jinak, když jsou tak chytří - ale je to prost druhý extrém, Gaus se neplete
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monty |
|
(27.4.2016 23:37:59) Tak jinak, Federiko. Co za informace je tam poskytováno, ze se k nim dítě na základní škole nemůže dostat?
|
jak |
|
(27.4.2016 23:41:08) Monty, ty fakt nevidis rozdil? Ja jo, na gymplu jdou hloubeji k veci a tak. Je to jiny.
|
|
Federika |
|
(27.4.2016 23:41:35) Monty,takový informace,v takovým rozsahu, se prostě na základce vůbec nevyužijou nejde to,není tam na to prostor, většina dětí by to nezvládala, nevnímala,nestíhala, nedávala.A rodiče by brblali.Na gymplu nebrblají jsou tam s tím,že to bude o dost náročnější.navíc tam jsou s tím,že se už s dětma často nejedná jako s dětma.
|
Monty |
|
(28.4.2016 6:52:01) To je furt dokola. Ptám se jaké informace a zda jde o nějaký typ informaci, které nepřísluší nezasvecenym. Informace, které dítě ze ZŠ nezíská, protože by při pokusu o jejich nabytí zkamenělo nebo něco na ten způsob.
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 7:18:19) Monty a proč by nějaké takové informace měli existovat? O to přece vůbec nejde. Jde o to, aby děti byly na škole, kde je to baví a jsou motivované. Klidně se dá vybrat blbě i pokud dáš dítě na gymnázium pokud tam nepatří. Stejně to může dopadnout pokud zůstane na základce.
|
Monty |
|
(28.4.2016 7:53:52) Z+2, protože kolem toho se všechny tyhle diskuse točí. Ale OK, legrace bylo dost, teď vážně. Samozřejmě chápu, že na škole (víceletém gymnáziu) s nějakým zaměřením je na toto zaměření kladený větší důraz. Rozšířená výuka jazyků, rozšířená výuka matematiky. Pokud má někdo dítě nadané na matematiku nebo cokoli jiného, jistě pro něj má smysl na takovou školu jít; je to snazší než hledat a neustále platit nějaké kurzy, soukromé učitele a podobně. To byly už výběrové školy "za totáče". Ostatně i syn chtěl z tohoto důvodu na 6G. (Pro případ, že by měl zas někdo potřebu to komentovat, tak tato škola si stanovuje nějaké podmínky pro přijetí, které sice splnil, ale holt je splnilo víc dětí, než kolik mohli přijmout.) Ptala jsem se na ty "nedostupné" informace, které jsou k mání jen na všeobecném víceletém gymnáziu. Protože o akcích, seminářích apod. nemá moc smysl hovořit, ty jsou sice fajn, ale pořád to není nic, co by se nedalo saturovat jinak - i když to stojí víc času (a peněz). Když jsem chodila na základku, žádné víceleté gymply nebyly. Přesto jsme měli na škole kluka, který byl chodící encyklopedie, o hodinách dějepisu např. nadšeně kreslil na tabuli podrobná schémata husitských bitev vč. toho, kde byla jaká vozová hradba. Kde k nim přišel, na "blbý" základce? Pokud je na víceletá gymnázia takový převis, jaký je, logicky na nich nemohou být všechny děti, které udělají PZ. Ty děti musí zůstat na ZŠ. A pokud jsou zvídavé a mají o něco zájem, snadno - mnohem snáz, než tehdy ten kluk s vozovými hradbami - si ty informace seženou. Existuje cosi jako "rámcový vzdělávací plán". Pokud vím, žádný speciální pro víceletá gymnázia NENÍ. Pro prvních devět let školní docházky je jen jeden RVP. RVP pro gymnázia se týká 4G a vyšších ročníků víceletých, které odpovídají ročníkům čtyřletého. Takže je to v podstatě věc učitelů, na všech typech škol. Mně je celkem jasné, že ve třídě s pěti dětmi s ADHD a dvěma asistenty plus jako bonus dalších pět ze sociálně vyloučených rodin příčetný učitel nebude učit tak, jako se učí děti na 8G, ale představa základky jako místa, kde se koncentrují pouze tyto děti je zkrátka směšná a vůbec neodpovídá realitě.
|
Kudla2 |
|
(28.4.2016 7:55:57) "ale představa základky jako místa, kde se koncentrují pouze tyto děti je zkrátka směšná a vůbec neodpovídá realitě."
Tak ji přestaň hlásat (protože to tady neříká nikdo jinej než Ty).
A
|
Monty |
|
(28.4.2016 7:57:23) Kudlo, vymezovat se vůči něčemu a hlásat to není totéž.
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 8:22:41) Monty, vymezovat se proti něčemu co nikdo kromě tebe nepíše, nakonec znamená, že se jak vymezuješ, tak to hlásáš.
|
Monty |
|
(28.4.2016 8:23:27) Z+2, vzhledem k tomu, že nejsem zdaleka jediná, asi si nás toho všimlo víc, ne? Ostatně já ani to téma nezakládala - myslíš, že vzniklo na základě mých příspěvků? Těžko.
|
mrakova |
|
(28.4.2016 8:31:26) Nesmíš to brát Monty podle matek typu Federika, která zde včera napsala, že úroveň jazyka B2 je pro ni po základní škole hrozně málo. Pro mne by to byl naopak velký úspěch. Dítě ještě čeká střední škola a navíc, pro běžnou komunikaci v práci a i pro studium v zahraničí je B2 velmi dobrým základem.
|
|
Z+2 |
|
(28.4.2016 8:40:14) Monty, ano vzniklo z velké části na základě tvých příspěvků. O 8 letých gymnázijích jsi jich dle mého napsala jednoznačně nejvíc a nejvíc konfrontačních a dohenestujících kohokoliv. Od vlastního syn, přes žáky ZŠ po studenty Gymnázií.
Navíc na ně bylo nejvíc reágováno. Tak to vnímám já. Díky čemu tu byly některé věci zopakovány několiksetkrát což chápu, že někoho může otrávit.
|
Monty |
|
(28.4.2016 8:42:39) Z+2, tenhle týden to už nestihnu, ale příští si udělám celý den času na to, abych projela celou Rodinu (resp. všechny diskuse o školách) a našla tobě - a jiným pochybovačům - všechny ty příspěvky, na které já a další reagujeme. Jsem nejvíc vidět, protože jsem tu teď zrovna hodně a to téma mne zajímá, ale opravdu nejsem jediná a ani nejsem důvodem, proč vznikají podobné diskuse.
|
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(28.4.2016 8:37:09) Jenomže problém je, že se kolem dokola"vymezuješ" vůči něčemu, co ve skutečnosti netvrdí NIKDO JINEJ NEŽ TY.
|
Monty |
|
(28.4.2016 8:39:31) Kudlo, a ti ostatní, co píší totéž, těm jsem to vsugerovala, že? Včetně zakladatelky. Kou např. asi ovládám hypnoticky na dálku.
|
|
|
|
|
Monty |
|
(28.4.2016 7:56:46) Jen připomínám, že napsat tady o učiteli, který učí na ZŠ "víc do hloubky" a "jede rychleji" znamená dostat další sodu za to, že přetěžuje hloupé děti, které na to nemají. Což je paradoxní, při neustálých nářcích na úroveň ZŠ.
|
|
x x |
|
(28.4.2016 8:11:25) Monty ale jaksi dejme tomu ta koncentrace výrazně podprůměrných dětí je třeba na naší základce dost značná. Mám syna třeťáka. Není génius, ale dle PPP má mírně nadprůměrné studujní předpoklady. A nic ze školy neumí, musím školu suplovat já. Zkrátka kvalita výuky je otřesná. Děti, které by normálně propadly, tak dostávají trojky a můj syn je jedničkář, ač bych mu já určitě např. z matiky a ČJ při současných výkonech dala dvojku. Opravdu ta výuka je strašná. Říkám na rodičáku učitelce, že syn hrozně píše a ona na to, že nemůže být ve všem perfektní, a že proti ostatním píše ještě krásně. Čili mi tím chtěla naznačit, že syn je mezi slepými jednooký král. A mě toto prostě nemůže uspokojit. Takže se učíme doma, no učíme, jemu stačí pouze vysvětlit látku a chápe to. V písance pro 3. ročník mají popsané tak 4 stránky. Dělají toho hrozně málo, protože při tom ruchu ve třídě se toho asi moc zvládnout nedá. Syn dostal onehdy kouli že neměl úkol, který ale měl, jen při tom mumraji co ve třídě panuje neslyšel, že ho mají odevzdat. Moje dcera se na osmiletý gympl nyní dostala a jsem za to ráda, protože ona na té ZŠ vysloveně krní, chybí jí soutěživost, resp. ona soutěživá je, ale nemá jaksi s kým, když ve třídě je tak asi o dva parníky před ostatními. Pokud odejde ona, jako největší tahoun výuky, tak jaká ta výuka na druhém stupni bude? Sama zvažuji, že i když syn fakt není výrazně studijní typ, tak ten osmiletý zkusíme za 2 roky taky, protože tady na ZŠ se naučí fakt kulový v tom kolektivu 29 dětí, kde tak 7 je celkem šikovných, tak 10 průměrných a zbytek měl být spíš v pomocné škole, které ovšem prakticky nebudou, takže věřím, že jim do třídy ještě nějaký "zázrak" přibude.
|
Monty |
|
(28.4.2016 8:22:22) Žubko, tak ty "výrazně podprůměrné děti" taky musí chodit někam na základku, ale kde se bere místní přesvědčení, že jsou základkám přidělované podle kvót a že se učí výhradně podle jejich tempa? Mám dítě na základce sedmý rok, nemají ve třídě ani jedno dítě s nějakým mentálním nebo psychickým handicapem, nemají tam nikoho ze sociálně vyloučeného prostředí, a jestli tempo, který se tam učí je pomalý, tak já jsem Guy Fawkes. Proto se furt tak ptám na ty "tajné informace", dostupné jen na 8G, protože RVP je stejný a jak co kdo učí je hlavně na tom učiteli. Jestli si nějaká škola rozdělí vzdělávací oblasti místo dvou předmětů na čtyři a v jejich rámci jde "víc do hloubky", proč ne, ale pořád to není nic, k čemu by se dítě ze základky nedostalo, když bude chtít. A ani to neznamená, že se o tom nic nedozví v rámci své vlastní výuky na ZŠ.
|
Dream |
|
(28.4.2016 8:33:12) Je to porad dokola, zobecnujes vlastni zkusenost. Nekdo ji ma proste jinou. Nekdo na ty základce holt ma deti pomalé, deti s nejrůznějšími problemy, blbou ucitelku, blbyho ředitele a blbou vyuku. Tak holt da dite jinam. Kazdy přece dela to, co vyhovuje jeho diteti. Proc to porad probirat dokola? Ty jsi se skolou spokojena, kluk taky tak co resis? Ze se nedostal na gympl neznamená, ze z nej ted bude do budoucna blb. Ty porad napadas ty, kteri na gymply jdou takze oni ti jen argumentují DUVODY PROC TAM JDOU. Kazdy nejaky ma. A ty dokola ty jejich duvody zase napadas.
|
Monty |
|
(28.4.2016 8:38:12) Dream, já sem vůbec svého syna netahala, to za mně udělají vždycky spolehlivě a ochotně jiní. A že se nedostal na víceletý gympl mi fakt žíly nedere, i když je to vzhledem k tomu zaměření škoda. Což je ale zde zcela neuvěřitelné a pochopitelně to říkám jen tak, abych neztratila tvář, zatímco doma lomím rukama, ječím a zmítám se v záchvatech hysterického pláče.
|
Dream |
|
(28.4.2016 8:42:43) A proc by ti to melo drat žily? Mate dobrou zakladku tak oc jde? Nedostalo se plno chytrých deti, mist je holt nečekaně min nez přihlášených deti, s tim musi clovek pocitat. Neznamena to ale, ze je dite blby a ze ted konci jeho úspěšná kariéra. Na druhou stranu nema cenu napadat rodice deti, ktere po tom gymplu treba vic prahnou (myslim deti, ne tak rodice) a treba se vic připravily a treba jsou i mene nadane nez nekdo, kdo se tolik nepřipravil, protoze mu chybi nejake ty volní vlastnosti.
|
Monty |
|
(28.4.2016 8:47:01) "Neznamena to ale, ze je dite blby a ze ted konci jeho úspěšná kariéra."
Dream, neznamená. Jen se to tady pořád dokola omílá. Jenže všímají si toho jen ti, kteří s tím nesouhlasí - těm, co s tím souhlasí samozřejmě nepřijde na mysl se proti tomu vymezovat. Upřímně, nejvíc mi to vadí kvůli těm učitelům, protože jak jsem je nikdy neměla ráda, za tu dobu, co mám dítě ve škole jsem změnila názor. Protože být učitel na ZŠ, který má svou práci rád a dělá ji dobře - i za ten žebrácký plat - a číst to tady, jdu fakt radši dělat skladníka do šroubárny.
|
Monty |
|
(28.4.2016 8:52:04) Milado, nemá. Dokonce často ani nemá jiný učebnice a vztahuje se na něj stejný RVP.
|
|
|
Monty |
|
(10.5.2016 22:52:58) Milado, to můžu těžko vědět, neboť dítě v 9. třídě nemám.
|
Monty |
|
(10.5.2016 23:01:17) Milado, proč? Píšu, že moje dítě v SEDMÉ třídě má velkou část učebnic a pracovních sešitů, které jsou určené pro základní školy a víceletá gymnázia. Tak to zkrátka je. Až bude v devítce, tak ti můžu napsat, jaké má učebnice v devítce, teď to nemůžu vědět.
|
Monty |
|
(11.5.2016 6:56:18) Milado, ty se mi zdas, to jinak není možný. Nebo mas poruchu autistickeho spektra. Když ma někdo dítě v 7. třídě, je to dítě na druhem stupni dva roky. Ještě dva bude. Ty dva roky mělo/ma učebnice, které jsou určené pro daný ročník ZŠ a víceletých gymnázií. Co bude v 8. a 9. třídě nemůžu říct, nevím to. Jediný, kdo ví vždycky všechno naprosto přesně jsi totiž ty.
|
Jahala. |
|
(11.5.2016 8:04:52) Milado, ale nižší stupeň gymnázia jede podle RVP pro ZŠ. V tom má Monty pravdu. Nemá pravdu v tom že ŠVP ten je jiný to co rozhodně je jiné jakou dávají učitelé důležitost učebnici je rozdíl a v přístupu je rozdíl opravdu velký. Na gymplu nikoho nenapadne taky vodit do šatny na ZŠ tam vodí ještě deváťáky. Odpadla hodina uprostřed výuky na gymplu i nižším je běžné na ZŠ nemožné i opadnutí poslední hodiny musí mít podepsané rodiči, ale RVP mají stejný to jo.
|
Jahala. |
|
(11.5.2016 9:09:51) Milado, chtít Monty cokoliv na příkladech dokázat je marný to víme všichni už léta
|
|
|
|
|
|
Monty |
|
(11.5.2016 7:42:14) Milado, sorry, ty nejsi normální. Psala jsem, že syn má v sedmé třídě nějaké učebnice. Jaké bude mít v devítce nemůžu vědět. Co je na tom za převracení?
|
|
|
|
Monty |
|
(11.5.2016 9:22:06) Šuplíku, jistě. Takže ty stejné učebnice a stejný RVP jsem si vymyslela a nemůžu to dokázat. Tak se o tom bavte dál, ale beze mne; tohle je lehce pod úroveň, sorry.
|
|
Jahala. |
|
(11.5.2016 10:10:14) I kdyby RVP a učebnice byly všechny úplně stejné, tak zásadně jiný je ŠVP a přístup učitelů a to, že na obou typech škol můžou být jedinci který mají přístup k žákům spíše typu té druhé školy je jen neb jsou to ojedinělosti nemající většího významu. Význam má ten přístup většiny.
|
|
|
|
jak |
|
(11.5.2016 10:12:05) Proc by Milada mela poruchu:)? Argumentuje celkem realisticky...
|
|
|
. . |
|
(11.5.2016 10:23:39) Monty, "Když ma někdo dítě v 7. třídě, je to dítě na druhem stupni dva roky. Ještě dva bude. Ty dva roky mělo/ma učebnice, které jsou určené pro daný ročník ZŠ a víceletých gymnázií. Co bude v 8. a 9. třídě nemůžu říct, nevím to."
Tak tak, správně píšeš. Když máš dítě v sedmé třídě, tak tvoje tvrzení, že na základce (vaší) se učí podle stejných učebnic, jako na 8lg, je (možná) chybné, protože to nevíš.
Neměla bys tedy psát, že žádný rozdíl v učebnicích druhého stupně ZŠ a gymnázií není, když nevíš. Leč psala jsi. Argumentovala jsi tím velmi vehementně. Tedy tvoje argumentace učebnicemi je planá.
|
Monty |
|
(11.5.2016 10:27:20) Slupko, jenže já psala, že je má v té sedmé třídě, že. Myslím ty učebnice a pracovní sešity. Proto je Miladin příspěvek na učebnice v DEVÁTÉ poněkud mimo.
|
Monty |
|
(11.5.2016 10:36:24) Šuplíku, ano, protože 7. třída je druhý stupeň. Ty a Milada máte očividně problém s výrokovou logikou. "Moje dítě má na druhém stupni" znamená, že je má v tom ročníku, do kterého chodí a měl je v těch předešlých. To musí dojít každému, kdo nechce debilně šťourat, protože jinak by to nedávalo smysl. Asi jako když napíšeš: "U nás prodává Lidl půlku koně" - neznamená to, že půlku koně prodávají VŠECHNY Lidly, ale Milada okamžitě nakluše a napíše, že to není pravda, protože u nich to Lidl neprodává. A tak je to furt, pořád dokola.
Mmch, píšeš: "...nehledě na to, že výskyt učebnic nic nevypovídá o tom, co a jak se na těch školách učí" To je svatá pravda. A platí to jak pro základky, tak pro gymply.
|
. . |
|
(11.5.2016 10:45:09) Monty, zrovna ty bys měla o problémech s výrokovou logikou raději taktně (vůči sobě) pomlčet
Pokud tvoje argumentace stejnými učebnicemi na různých typech škol míří k podpoře (tvého) názoru, že se na těch školách učí to samé, a že je tudíž jedno, na kterém typu školy se dítě učí (studuje), tak je z hlediska smysluplnosti té argumentace ročník, ve kterém se kdo nachází, zcela irelevantní.
|
Monty |
|
(11.5.2016 10:47:58) Slupko, to si nemyslím. A když se mi něco nezdá, zeptám se a neječím, že někdo lže, ani to nedokladuji něčím, co vůbec neodpovídá zadání. Ale je samozřejmě možné, že místní výroková logika je úplně jinde než v reálném světě. Nebyl by to první případ. Tím bych to asi uzavřela, nemám na pokračování nesmyslných diskusí ani čas, ani náladu.
|
. . |
|
(11.5.2016 10:56:56) Monty, uzavírej si pro sebe co chceš, ovšem nesmyslnou tuto diskuzi činíš ty.
Ohledně výrokové logiky namátkou:
" protože 7. třída je druhý stupeň"
- 7. třída NENÍ druhý stupeň, nerovná se mu, je pouze jeho součástí.
Tudíž tvoje tvrzení, že na druhém stupni jsou stejné učebnice jako na gymplu vycházející pouze ze znalosti učebnic (6. a) 7. třídy je nepodložená. Ta argumentace je planá, protože nezahrnuje učebnice ostatních ročníků základky.
|
|
|
|
Monty |
|
(11.5.2016 11:45:11) Šuplíku, vážně? Pokud vím, tak tuhle mrtvou diskusi oživila Milada příspěvkem o učebnicích deváté třídy. Nebo máš pocit, že je Milada moje alter ego?
|
Monty |
|
(11.5.2016 11:50:23) Šuplíku, no, to se podívej, protože já tu náhodou našla večer před spaním Miladin příspěvek a udělala tu blbost, že jsem na něj odpověděla. Opravdu jsem nic nerozpoutávala, ani nevím, proč bych měla. Že je sedmá třída součást druhýho stupně (ano, druhý stupeň není JEN sedmá třída, Slupko, ale myslím, že tu nediskutují dementi, kterým by to nedošlo) mi přijde jako obecně známá věc, nevidím na tom nic k diskusi. Ale s Miladou se fakt míjím a její logiku nepochopím zřejmě nikdy, takže to vzdávám a přeju hezký den.
|
Kudla2 |
|
(11.5.2016 11:54:16) "Opravdu jsem nic nerozpoutávala, ani nevím, proč bych měla."
Nevím, zda tomu tak bylo v tomto případě, ale v minulosti jsi takovéto diskuse rozpoutávala poměrně často (včetně následného okázalého divení, jak se někdo může na něčem takovým točit, poté co Ty sama ses na tom točila několik dní a dotyčný už z tématu dávno vycouval).
Proč, to nevím, to musíš vědět Ty.
|
|
Monty |
|
(11.5.2016 11:58:48) Šuplíku, no, já ne, ale máš pravdu, mám problém s lidmi, co nechápou napsaný text ani po padesáti vysvětleních a neustále přichází s novými spekulacemi a alternativními výklady.
|
|
Marta. |
|
(11.5.2016 12:54:06) Šuplíku, jak jsi psala o té biologii, už ten příspěvek nedohledám, tak ano, máš pravdu, je 4 roky na přírodovědných gymnáziích. A na tu Botičskou, o které jsi psala, jsem chodila.
|
Marta. |
|
(11.5.2016 13:45:13) Šuplíku, samozřejmě, i laborky byly. Každopádně na to gymnázium ráda vzpomínám. Z mé třídy šli /kromě jednoho žáka, který se zabýval hudbou a šel jiným směrem/ všichni na VŠ a dokončili jí.
|
|
|
|
|
|
Monty |
|
(11.5.2016 11:57:46) Víš co, Šuplíku, tak speciálně pro tebe ještě jednou. Zkopírovalas TOTO: "Dokonce často ani nemá jiný učebnice a vztahuje se na něj stejný RVP." Což je můj výrok. Co z něj vyplývá? Že NĚKDY (nikoli vždy, to totiž znamená slovo "ČASTO") mají na ZŠ stejné učebnice jako na víceletém gymnáziu. Je to lež? Nemají je snad? Až POTÉ v reakci na Miladu jsem napsala, že nemohu sloužit devátou třídou, protože to - konkrétně na škole, kam chodí syn - NEVÍM. Ale věřím, že někde je mají i v té deváté třídě, proč by neměli? Stejný RVP je taky pravda, tak proč to stojí tolika lidem za marnění času?
|
Kudla2 |
|
(11.5.2016 12:00:09) "proč to stojí tolika lidem za marnění času"
a proč některým lidem stojí za marnění času zakládat stopadesátou diskusi na téma "ZŠ není horší než gympl, a kdo chce dostat dítě na gympl, je divnej"?
|
Monty |
|
(11.5.2016 12:02:22) Kudlo, to nevím, já žádnou takovou nezaložila. Pouze jsem v několika již založených (někým jiným) vyjádřila svůj názor na paušalizování ve smyslu "všechny základní školy stojí za houby a zůstávají na nich jen mentálně nedostateční". Poté, co tento názor někdo vyjádřil, upřesňuji.
|
Z+2 |
|
(11.5.2016 12:24:11) Monty
"Pouze jsem v několika již založených (někým jiným) vyjádřila svůj názor na paušalizování ve smyslu "všechny základní školy stojí za houby a zůstávají na nich jen mentálně nedostateční". Poté, co tento názor někdo vyjádřil, upřesňuji."
Ne nikdo ho nevyjádřil. Mám pocit, že jsi slíbila, že dohledáš příspěvky kde to píše i někdo jiný než ty. Zatím jsem je nezaznamenal. Jinak se mi moc líbí, jak se tady biješ za syna. Kdyby jsi ho se stejnou energií podpořila v přípravě na přijmačky, případně ve studiu, tak můžeš být v pohodě na druhé straně barikády a bojovat, proti prohlášení virtuální osoby, že všechny základky jsou stejné jako 8G.
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:02:00) Z+2, už jsem tu několikrát psala, že nebojuju za své dítě. Já jsem opravdu nějakou dobu věřila tomu, co se psalo tady o strašné úrovni ZŠ a nutnosti jít na víceletý gympl - když byl syn malý, tak jsem kolem sebe neměla žádné lidi s dětmi na základce, neměla jsem kde jinde čerpat informace. Když jsem zjistila, že to tak není, začala jsem se proti tomu ohrazovat, to je celé.
|
Z+2 |
|
(11.5.2016 13:06:33) Monty , to je tak roztomiloučké. Nikdo to tady nepsal. A ano jsou hrozné, základky i základky lepší a dokonce i výborné. Pokud jsi schopná uvěřit podobnému nesmyslu, který si navíc sama vsugeruješ, tak jsi si sama dost nebezpečná. Dávej si na sebe bacha.
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:07:46) Z+2, až to dohledám, tak se mi doufám omluvíš. Věř mi, že si dám fakt záležet, abych to tu prošla CELÉ.
|
Z+2 |
|
(11.5.2016 13:12:35) Monty , slibuji, že když to najdeš, že se ti omluvím. Samozřejmě pokud to bude vážně myšlený příspěvek v odpovídajícím kontextu. Ale jako vyhrůžka a to opakovaná to je moc pěkné.
|
|
|
|
|
|
|
Alena |
|
(11.5.2016 12:26:47) Prosim te, a kdyz uz ten cas marnis, mohla bys autora tvrzeni: "všechny základní školy stojí za houby a zůstávají na nich jen mentálně nedostateční". dohledat? Porad to tu tocis, ale ja jsem to nikdy od nikoho jineho nez od tebe necetla.
|
Monty |
|
(11.5.2016 12:54:38) Aleno, tak vzhledem k tomu, že nejsem jediná, kdo tu o tom píše (ostatně tato diskuse, když si ji rozklikneš celou, je toho jasným důkazem), asi se tu něco takového objevovat musí, ne? Nebo myslíš, že jsem hypnotizér a všem jsem to na dálku vsugerovala? Příspěvky jsem ještě nedohledala, to přiznávám, protože mi do toho vlítla jedna rychlovka, ale nezapomněla jsem na to.
|
Alena |
|
(11.5.2016 12:59:43) A kdo jeste to pise? Ja jsem si opravdu nikoho jineho nevsimla.
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:03:50) Aleno, tak už jen příspěvek "Doktrína matek dětí studujících víceleté gymnázium; verze rodina.cz", v jehož vláknu reaguješ, jsem nepsala já, ale koa. A nedávná diskuse "Asi si to půjdu hodit" je od Kaipy a tam si ty názory můžeš přečíst. Kde by je ti lidé vzali, kdyby tu nikdo nic takového nepsal?
|
Alena |
|
(11.5.2016 13:14:18) Propana Monty, vzdyt ty pises, ze se proti takovemu nazoru ohrazujes. Ze to nekdo psal a minil zcela vazne. Kdo to byl? Kaipa zalozila diskusi z recese, tak nic takoveho netvrdi, jen parafrazovala tvuj vyrok.
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:15:53) "Kaipa zalozila diskusi z recese, tak nic takoveho netvrdi, jen parafrazovala tvuj vyrok."
Aleno, přečti si prosím, co tam Kaipa píše. MŮJ výrok rozhodně neparafrázuje. Pokud mne neklame paměť, tak ji založila jako reakci na téma (tuším Veveru?) o potřebě soukromého doučování angličtiny.
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:17:41) Ono je to téma přejmenované, kdyby ho náhodou někdo nemohl najít. Cituji:
Zjistila jsem, že jsem absolutně příšerná matka, která zazdila existenci svých dětí a zavřela jim cestu k jakémukoliv úspěchu. Protože: obě moje děti chodily 9 let na základku. Nikdy neměly žádné doučování, a to ani z angličtiny. Pak vystudovaly střední školu (syn odbornou, dcera gympl) a nyní studují na obyčejných českých vysokých školách (dcera tedy na Karlovce, ale co to je ). Dobře se domluví každý jedním jazykem, druhý jazyk tak nějak průměr. Co z nich bude a jak s tím mám žít?
|
77kraska |
|
(11.5.2016 13:20:05) Monty, btw jak to vypada s Vasim odvolanim?
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:23:07) Sedmi, nijak. Už jsem tu psala, že mi přímo na škole řekli, že je to nereálný.
|
77kraska |
|
(11.5.2016 13:25:56) Monty a kdy to budete vedet? nekde se to pry vlece az do cervence
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:26:48) Sedmi, to nevím, ale vzhledem k tomu, že je to nereálné je to dost jedno.
|
|
|
Inaaa |
|
(11.5.2016 13:26:33) že je to nereálný.
No nevím, vždy platí, že člověk nikdy neví. Nepodat odvolání je chyba. Může se stát ledacos.
|
|
|
|
Monty |
|
(11.5.2016 13:25:49) Šuplíku, nevím, na co je to reakce. Pokud na příspěvek Kaipy, ano, je to IRONIE, ale není to reakce na něco, co jsem psala JÁ. Je to reakce (aspoň myslím) na tu debatu o nutnosti doučování angličtiny.
|
|
|
|
|
|
|
|
Z+2 |
|
(11.5.2016 13:00:47) Monty , ne vůbec nemusíš být hypnotizér, klidně jen zdroj informace.
|
|
|
|
|
|
Jahala. |
|
(11.5.2016 12:25:03) Monty na mě nereaguješ tak znova: I kdyby RVP (RVP je stejné) a učebnice byly všechny úplně stejné, tak zásadně jiný je ŠVP a přístup učitelů a to, že na obou typech škol můžou být jedinci který mají přístup k žákům spíše typu té druhé školy je jedno neb jsou to ojedinělosti nemající většího významu. Význam má ten přístup většiny.
|
|
|
|
|
Monty |
|
(11.5.2016 18:41:23) Milado, byla, tys ji oživila po několika dnech, kdy už nikdo nepřispíval.
|
|
|
|
|
|
|
|