| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Reklamace se táhne více než měsíc

 Celkem 5 názorů.
 Zuzaniela 


Téma: Reklamace se táhne více než měsíc 

(10.1.2016 22:10:13)
Dobrý večer,

prosím o radu. Budu se snažit to napsat ve zkratce:

Na Mall.cz jsem koupila sušičku (už nikdy více takovou velkou věc, při reklamaci je to fakt problém), po cca 1,5 roce se při otevření dvířek (po sušení) začaly objevovat na prádle chuchvalce prachu. Servisák přijel, sušičku vyčistil s tím, že by bylo lepší ji odvézt do servisu, kde by ji vyčistili pořádně, ale necháme to zatím tak a já zavolám. Volala jsem za cca měsíc, problém stejný. Sušičku odvezli, vyčistili, vyměnili filtry a já ji pak celé léto nepoužívala, až ke konci. PO několika sušeních opět stejný problém. Tak znova přijel chlap, že ji odveze a vyčistí. S tím jsem už nesouhlasila, protože by to byl nekonečný příběh a mi navíc končila za cca měsíc záruka. Po docela dlouhém dohadování mi napsal, že nesouhlasím s opravou pro opakování se stejného problému a že chci odstoupit od smlouvy.
Na Mall jim stačilo poslat všechny servisní papíry s fakturou. To jsem udělala. Písemně mi potvrdili obdržení papírů 27. 11. 2015 s tím, že nyní bude přímo Panasonic vyřizovat reklamaci a že to možná potrvá. Dnes je 10. 1. 2016 a já nemám žádnou zprávu.

Mám právo požadovat vrácení peněz, i když je sušička stále u nás?? Doprava stojí 800,-- Kč, čekala jsem, jak se to vyvrbí, abych neplatila dopravu tam a zpět 1.600,-- a oni mi neřekli, že je sušička v pořádku ~o~.

Jak mám nyní pokračovat s vyřízením???? Moc díky za rady. U kamenného prodeje je mi jasné, že přivezu zboží a do 30 dní musí být vyřízeno. Tady vůbec nevím jak dál....
 Zuzaniela 


Re: Reklamace se táhne více než měsíc 

(10.1.2016 22:51:19)
Jiři, ale co s tou sušičkou? Mám ji prostě zabalit a odeslat a po mailu chtít odstoupit a vrátit peníze?? Už fakt nikdy více takovu krávu přes net!!!
 LemonGrass 


Re: Reklamace se táhne více než měsíc 

(10.1.2016 22:37:35)
Pro tebe je obchodní partner Mall a žádný Panasonic tě nezajímá, od něj sis nic nekoupila. Mall měl na vyřízení lhůtu, kterou nedodržel. Poslala bych jim doporučený dopis s kopiemi dokumentů a s výzvou k vrácení peněz a číslo účtu, napsala bych, že je očekávám do 7 dnů. Pokud by je nevrátili, začala bych vyhrožovat ČOI a pokud by to nepomohlo, neváhala bych ji opravdu kontaktovat.
 Aaaa 
  • 

Re: Reklamace se táhne více než měsíc 

(10.1.2016 22:50:25)
Ale je to divné,je-li suší ká stále doma
Myslím,ze za těchto okolnosti peníze nevrátí
Hypoteticky bys mohla mít jak peníze,tak i tu sušícku
Nápiiš,jak to dopadlo.Fakt zajímavé.
 Zuzaniela 


Re: Reklamace se táhne více než měsíc 

(10.1.2016 22:54:54)
Aaa, no to by bylo vůbec nejlepší. Víte co je totiž největší prdel? Ta sušička to jak zázrakem přestala před 14 dny dělat. Vůbec to nechápu, ale je to tak...~8~
Nikdo mi ovšem nezaručí, že se nevzpamatovala jen na chvilku, že...

Určitě pak napíšu, jak to dopadlo. Zítra tedy pošlu mail, případně ten doporučený dopis. Když budou chtít (což si myslím, že budou), sušičku pošlu, ať si s ní dělají co chtějí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.