Tečka. |
|
(8.10.2015 17:00:50) Ty pastelky co jsi vyjmenovala jsou obsaženy v běžné sadě 12ks, sehnatelné od pár korun po několik desítek korun - dle libosti rodiče. A fakt si myslíš, že učitelka rozhoduje o tom, které pomůcky poskytne škola a které musí koupit rodiče?
JEDINÉ z čím souhlasím, je že psaní tornádem nebo pilotem je v první třídě naprd, nejlepší jsou samozřejmě plničky, ALE ... při tvém nastavení bych očekávala, že bys jako první naklusala do školy se stížností, že má tvoje dítě ingoustovou skvrnu ... na triku, třeba. Pak si představ třídu 30 dětí, kde jich 10 bude mít prázdnou bombičku, vyměnit nebude umět, nějakého toho vykuka, co bude zkoumat bombičku zevnitř ... Nějaké princezně se do růžového penálu vyleje pero ... Já teda vážně chápu, proč je jednodušší tornádo, ty ne?
|
Anka96 |
|
(8.10.2015 17:16:35) Chápu, že je jednodušší tornádo, ale pokud učím dítě psát, neměla bych slevovat na tom, co má jasný vliv na kvalitu výstupu. Ptala jsem se jiných rodičů a všichni byli pro tornádo někomu je přednější čisté dítě , tak jsem nechtěla být za prudiče. Ale na těch dětech je vidět, že píší něčím, co nemá špičku, nemůžu si pomoct.
|
|
Anka96 |
|
(8.10.2015 17:23:00) Ale nejsou, tělová/růžová/oranžová není dohromady snad v žádné sadě a cena taky není zanedbatelná, pokud jsou poručeny pastelky trojhranné, ale mně nejde o to to koupit. Mně jde o to, kolik váží ten penál, nůžky, ořezávátko se zásobníkem, lepidlo, smývatelné fixy, pera, tužky... ono se to nezdá, ale jak jsem psala, už jsem i vážila a byly to tašky z různých škol.
|
Tečka. |
|
(8.10.2015 18:19:14) Máme doma už několikátým rokem sadu od Maped, kde je krom jiného tělová, růžová i oranžová, i se strouhátkem, koupeno v Tescu za 36,- Kč. To je taková pálka , že si ji můžu dovolit kupovat i já svým 6ti dětem Učitelka na VŠ, která neumí koupit pastelky ...
|
Anka96 |
|
(8.10.2015 18:27:45) Jo. A někdo, kdo nepochopí, že si stěžuji na váhu, ne na typ pastelek. My musíme mít trojhranné, MAPED stály kolem 60 Kč a dost se mi lámaly, tak už je nechci. Mám radši Kores. Jen bych byla ráda, kdyby se mi dítě nebálo si vzít jednu netrojhrannou, že se paní učitelka bude zlobit. Na inkoustové pero se vybodla, pač je to s tornádem jednodušší a méně rizikové, ale trojhranné řešit bude. Řeší prostě kraviny, na to čas je.
|
|
Anka96 |
|
(8.10.2015 18:36:00) Divá Báro, nikde jsem nenapsala ani slůvko proti trojhranným pastelkám. Jen si jaksi myslím, že dítě neutrpí, když jednu dvě bude mít obyčejnou a že by to učitelka nemusela řešit. Ale asi musela...
|
Anka96 |
|
(8.10.2015 18:53:53) Dost hrozný, a toto je dnes ve školách běžná situace?
|
Phoebe1 |
|
(8.10.2015 18:56:50) Ano.
|
|
Anka96 |
|
(8.10.2015 19:03:26) A mohla bys mi napsat, kolik dětí ti přijde z té třídy standardní, nebo spíš nepřidělávající práci?
|
|
Phoebe1 |
|
(8.10.2015 19:13:27) Tuhle diskuzi jsem založila před pár dny. Jedná se o pátou třídu. Nemohla bych dělat třídní učitelku na prvním stupni. Ani náhodou. Už jen proto, kolik toho musí pořád řešit. Tak si počti ...
"Učím převážně na druhém stupni a tam s kázní nemám absolutní problém, myslím, že děti jsou s hodinami spokojené (pravidelně mi podávají anonymní zpětnou vazbu), mám dobré výsledky. Ale zmiňovaná pátá třída mě ničí. Je tam dvacet dětí ve skupině na jazyk, z toho cca šest dětí s potenciálem, rodinným zázemím a snahou. Těch je mi fakt líto. Pak pár dětí, které vybočují (romské děti narozené v Anglii), které se před pár měsíci vrátily s rodiči do ČR. Z anglických škol mají jiné návyky a celkově jsou dost nevychované. Anglicky mluví dobře. Svým hlučným projevem převálcovávají zbytek třídy. Pak jsou tam děti, kterým Pán Bůh moc nenadělil, příliš to nezvládají a mají tendenci pořád se bavit, vrtět, otravovat ostatní. No a pak kapitola sama pro sebe, děti integrované s poruchou chování, vykřikují, jsou sprosté, hází věcmi. Většinu času je musím krotit.Snažila jsem se všemi možnými způsoby, které znám. Diferencovat výuku, rozdělit na skupiny, když byli namíchaní, ti chytřejší dělali, zbytek se vezl, otravoval. Když byli ve skupině podobné úrovně, mezi těmi horšími nedělal nikdo. přijde mi, že jim je vše jedno a nic je nebaví. Rodiče nereagují na špatné známky, poznámky se snažím opravdu moc nepsat. Často si vezmu žáčka, který fakt zlobí a promluvím si s ním mezi čtyřma očima. Kouká, mlčí a nebo naslibuje hory doly a stejně to nemá efekt. Snažím se hodiny dělat pestré, ale nějak se mi to nedaří. Přijde mi, že děti, které nemají zájem a nejsou úplně standardní, to dost často kazí, vykřikují sprosté nadávky, šaškují.. Fakt si s nimi nevím rady....
|
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(8.10.2015 20:03:57) zrovna dneska jsem v DV učila svoje dítě třicetiletou válku a k tomu zároveň jiné dítě první Přemyslovce, což je pravda extrém. při představě 25 dětí, které jsou na tom každé trochu jinak, mne jímá hrůza
|
|
|
Martina, 2 kluci |
|
(8.10.2015 19:02:38) Jasně, cos myslela? Kluk v devitce se na začátku přihlásí, že ho kousla ovce a že nemá úkol. Na konci mi dovysvetli, jak se kvůli ovci pohadal s babičkou. Za ním stoji další se smutným pohledem,zda si myslím, že se zlepší, že má dojem,že vše zapomněl. Vyslechnu, uklidnim, vezmu si věci, mizím pryč a tak dokola. Nestezuju si, mě to fakt baví.
|
Anka96 |
|
(8.10.2015 19:04:18)
|
|
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(8.10.2015 19:59:13) Báro, Pepa má štěstí, že tě potkal
|
|
|
|