| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete?

 Celkem 29 názorů.
 Canteta 


Téma: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 10:48:25)
Byla jsem včera na kafi s kamarádkou učitelkou. Učí na druhém stupni. Přišla řeč na školu. Říkala, že když má žák nerozhodnou známku, tak to co napíše na vysvědčení záleží na tom, jak se ten žák v hodině chová, jestli je aktivní nebo jestli ve třídě spí, jestli je drzý nebo slušný a tak. Takže když mají oba dva třeba známku mezi 2 -3 na průměr, tak ten slušný dostane dvojku a drzoun trojku. Ráda bych věděla, jak se rozhodují jiné učitelky a podle čeho. Nebudu mít čas psát, večer si to ráda přečtu. Děkuju.
 Red apple 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 10:56:58)
Já s tímhle celkem souhlasím. Ať se děti naučí, že slušnost se vyplatí...
 anemon 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 11:00:26)
Také souhlasím.
 Lexi. 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 10:56:59)
Vůbec nepochybuji o tom, že takto uvažuje naprostá většina učitelek
 HelenaPa 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 10:57:08)
V klasifikačním řádu máme, že chování nesmí ovlivnit známku z předmětu.
Řešívala jsem to tak, že pokud u mě měl někdo hodně čárek za zapomínání pomůcek nebo úkolů, tak pak při nerozhodnosti šla známka dolů. Pokud projevil alespoň snahu nosit pomůcky a úkoly,tak jsem přidala. Případně pokud jsem věděla, že někde utekly lepší známky z testů jen těsně o bod, tak jsem taky přidávala. (Do žákovských se to nesmí, ale u sebe jsem měla poznačeno u známek + nebo - podle toho, jestli těsně nedosáhl na lepší nebo těsně utekl horší známce).
 Clary 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 11:08:24)
Nejsem učitelka. Z pohledu rodiče - souhlasím s tvojí kamarádkou. Pokud se dítě chová slušně, spolupracuje a snaží se, tak si zaslouží lepší známku a naopak.
 susu 
  • 

Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 11:42:38)
Podle mě to tak dělá hodně učitelek.
Dcera má poruchu pozornosti a bohužel některým učitelkám to nejde vysvětlit.
 Citronove koliesko 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 12:40:11)
V našej ZŠ niektoré učiteľky dávajú tzv. nepovinné úlohy napr. spracovať nejakú tému, nejaké úlohy naviac, urobiť prezentáciu...žiaci majú možnosť za to dostať tzv. "malé 1" ktoré môžu ovplyvniť konečnú známku ak je nerozhodná. Témy sú vypísané vždy na polrok a môžu sa odovzdať podľa času a chuti kým nie sú známky uzavreté.
 Eržika. 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 13:40:23)
Naštěstí nemám menší dítko ve známkovacím systému. ~j~
 Oliverka 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 13:48:20)
Definuj "drzoun". Je to nekdo, kdo je v opozici za kazdou ceny? Nebo nekdo, kdo ma obcas jiny nazor a neboji se ho prezentovat a treba ucitele konfrontovat? Nerada bych, aby primhoureni oka a lepsi znamka byla rezervovana pouze pro poslusne, nekomplkovane deti.
 Delete 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 14:20:09)
Dokud jsem učila na druhém stupni, řešila jsem s dostatečným předstihem, takže všem s nerozhodnou známkou jsem zadala podmínky, za kterých dosáhnou na lepší známku a termín. Většinou šlo o doplněné portfolio pracovních listů, odevzdané práce, případně doučení se na doplňkový test a u něj minimální počet bodů.

Kdo splnil, měl lepší známku, kdo nesplnil, měl horší. Pokud nesplnil z objektivních důvodů (nemoc), mám dojem, že jsem vždy sáhla po lepší známce.
 bobule 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 14:20:56)
Chování do klasifikace odborného předmětu nezahrnuji !!
Když je známka nerozhodná tak následuje pololetní přezkoušení nebo test. Známky oznamuji tak 3 týdny před závěrečnou klasifikací, aby měli dost času se připravit. Mohou si vybrat písemnou nebo ústní formu. Každému vyhovuje něco jiného ~;)
 Maťa. 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 14:56:13)
Nesúhlasím s posudzovaním známok podľa chovania.

Ale súhlasím s týmto, to je doležitá vec, pri rozhodovaní, či dať lepšiu alebo horšiu známku:

"jestli je aktivní nebo jestli ve třídě spí"
 arantxa 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 15:13:04)
Chování do známky zahrnovat taky nesmíme,ale celý rok si značím do notýsku k sobě aktivitu v hodině a zapomínání,které výslednou známku ovlivní. Navíc je vždy možné žáka přezkoušet, zadat práci navíc nebo referát. Hodně záleží na žákovi, na nerozhodné známce a celkově na situaci. Je to těžké rozhodování.
 Tragika 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 17:56:45)
Tohle byla oblíbená věta našeho učitele - ,,Když seš blbej, tak alespoň neprovokuj!"
 MÍŠA&FÍK 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 20:26:54)
Tak by to mělo být vždy.
Naprosto s tím souhlasím !
 MÍŠA&FÍK 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 20:30:14)
Tedy abych to upřesnila....souhlasím s tím, aby aktivní žák dostal ke svým známkám jakési "plus" narozdíl od nějakého věčného spáče .
 host 
  • 

Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 20:57:36)
Učila jsem 32 let a naprosto s tím souhlasím. Ano, oficiálně se chování nesmí do známky promítat, ALE................
 Lexi. 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(29.6.2015 23:16:16)
ALE co?
 Alraune 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 12:09:55)
Odpovědi mě nepřekvapují, ale bohužel to znamená, že když si žák s učitelem nesedne, učitel se přikloní k horší známce. Protože "drzý" je hrozně vágní pojem.
Moje dcera je "aktivní", což znamená, že se snaží uplatnit různé svoje postřehy, vývody... učitelce to šlo hrozně na nervy a v konečném důsledku dcera každé ráno před odchodem do školy zvracela.
 HelenaPa 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 12:43:59)
Alraune, když budeš šéfovi míň sympatická než kolegyně, taky můžeš dostat menší prémie. Spravedlivé to není, ale tak to v životě chodí.
Člověk se může stokrát snažit být spravedlivý a stejně se najde někdo, komu to přijde nespravedlivé.
 Alraune 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 12:48:05)
Jasně, jenže když tohle uděláš prvňákovi, tak to holt pobere hůř, než dospělý, na kterého si zasedl šéf. A navíc, prvňák nemůže dát výpověď, nemá ani žádné nástroje, jak se bránit.
 Alraune 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 12:53:24)
U nás to tak bylo... zesměšňování, atd. Veškeré moje kroky (vstřícné) to zhoršovaly. Dcera je dost odolná, měla jsem pocit, že nemusím být hyperprotektivní... odnesla to žaludeční neurozou.
Myslím, že jsme učitelce šly na nervy obě. Nebo možná, že nesympatická jsem nakonec byla učitelce hlavně já, nevím.
"Děti umělců jsou nezvladatelné, mají špatné vzorce chování, hysterické..."
 Alraune 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 13:00:37)
Myslím, že bude stačit, že vymění učitele. Školu má ráda... s ostatními pedagogy problém nemá. Ono je to pro děcko těžké, nikdy nemít pozitivní odezvu, ať dělá cokoli.
 Alraune 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 13:01:53)
Jo a otec na nervy nelezl... nakonec jsem začala posílat partnera a bylo to lepší. Jinak, besedy zdarma pro třídu, knížky zadarmo, všechno problém...
 Alraune 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 12:50:03)
Moje dítě aktivní je.. ale zjevně se taky nesetkalo s úspěchem. No nic, je to pryč... teď bude mít víc učitelek, doufejme, že se to rozředí.
 Monty 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 12:54:50)
jentak,
mám podobného syna a taky nemá s učiteli problém. Asi tenhle typ tolik "nesere". ~;)
 Monty 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 13:03:57)
jentak,
u nás přesně naopak. Ne že by měl na prvním stupni nějaké extra problémy, ale víc se nudil, takže víc prudil dotazy a vtipy. Sankce z toho nebyly žádné, učitelka to jen konstatovala, že ji to zdržuje, když se celá třída pět minut směje nějakému jeho vtipu, i když se ona sama směje taky.
Na druhým stupni prakticky idyla. ~;)
 Monty 


Re: Nerozhodná známka - podle čeho rozhodujete? 

(30.6.2015 13:28:02)
jentak,
ale to si nerozumíme, můj syn je těžký introvert a rozhodně nemá potřebu se vymezovat nebo na sebe upozorňovat. Jemu pozornost lidí spíš vadí. Bohužel ale podědil po své matce neschopnost kousnout se do jazyka, když ho napadne vtip. Ten prostě musí ven. Naštěstí na druhém stupni je zajímavější učení, tak je méně času na vymýšlení vtipů a spíš vymýšlí ty otázky. S učiteli vychází mnohem líp než se spolužáky, pro spolužáky je "ten divnej".

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.