libik |
|
(14.1.2015 15:56:31) paní učka je ochotná s dětmi v rámci prvouky pokusničit na téma neživá příroda a žádá rodiče o náměty a vybavení k nim.
Vůbec nic mě nenapadá, poraďte, prosím
|
jana | •
|
(14.1.2015 16:05:37) Naše holka zrovna nese do školy Hravou vědu od Albi.Je tam pár pokusů,které prý využijí tuším v Přírodovědě.Chodí tedy do 4.třídy.
|
|
HelenaPa |
|
(14.1.2015 16:07:55) Souhlas s MIkeš. Ale nápady: - krystalizace - sůl, voda, nit - sopka ze sody - https://www.youtube.com/watch?v=1SbBLwKIdDc - kyselost a zásaditost - barvivo z červené řepy (malin, borůvek) + ocet + mýdlo / soda - důkaz škrobu v bramboře - jodovou tiknturou
To záleží na tom, co berou. Náš třeťák zrovna v prvouce probíral Českou repbliku, teď dělají povolání. Takže tam moc pokusů neužijí.
|
Anni&Annika |
|
(14.1.2015 16:20:08) tady jsou jednoduche a jsou tam i obrazky....balonek s vodou nad svickou atd..atd..., ocet, prasek na peceni, balonek a lahev, ci jen syrove vejce ve sklenicce s octem....jednoduche pokusy http://experimente-fuer-kinder.blogspot.de/2009/03/liste-aller-versuche.html
|
Anni&Annika |
|
(14.1.2015 16:23:51) je toho tam strasne moc. Treba vyroba tvarohu z citronove stavy a mleka /ppotreba citron, mleko, filtrpapir/ ci vejce ve vode, kam se prida sul /plave/ a vsechno zduvodnene proc tomu tak je...myslim, ze je to i jednoduse napsane, takze staci prekladac na pochopeni...
|
libik |
|
(14.1.2015 17:02:40) taky supr
|
|
|
|
libik |
|
(14.1.2015 17:03:01) paráda
díky všem
|
|
|
Mikeš+ 3 holky |
|
(14.1.2015 16:18:42) Jinak teda se obvykle dělá? tvrdost: rýpají různými nerosty a horninami do plastu, skla, porcelánu... určují, co je tvrdší rozpustnost: různé dostupné věci (mouka, cukr, sůl, káva...) se snaží rozpustit ve vodě a přelitím přes třeba kávový filtr se přesvědčují, zda to jde nebo ne magnetismus: všemožné předměty zkoušejí přesunout pomocí magnetu vodivost: do jednoduchého obvodu (plochá baterie, vodiče, žárovka) vkládájí různé materiály a zkoumají, zda proud prochází = žárovka se rozsvítí hmotnost: váží cokoli na jakémkoli typu vah objem: zase různé typy odměrek, měření přesného objemu nádob od různých potravin hořlavost: na většině škol nedovoleno mimo laboratoř atd...
|
libik |
|
(14.1.2015 17:02:27) jé, pěkný
|
|
|
Alena | •
|
(14.1.2015 17:49:29) Prizpusovila bych se obsahu probirane látky.:) Je spousta knih i poradu, treba http://www.ceskatelevize.cz/porady/10096431862-veda-je-zabava/dily/
|
|
CisloPi |
|
(14.1.2015 18:00:55) Třeba zde: http://alik.idnes.cz/zabavna-fyzika-01i-/alik-alikoviny.asp?klic=129077 nebo www.debrujar.cz nebo http://www.fyzikahrou.cz/
|
|
úča | •
|
(14.1.2015 18:17:10) A paní učitelka je aprobována řádně pedagogickou fakultou nebo jak? AŤ si napíše o metodiku na ministerstvo, pokud neví, jaké pokusy na téma neživá příroda se hodí pro třeťáky, tak je to normální fušerka. Sorry.
|
|
Filip Tesař |
|
(14.1.2015 20:24:08) Kouzlo - optika: na papír napíšeš dvě šipky a postavíš před ně sklenici nebo kádinku s rovnýma stěnama. Naplníš do poloviny vodou a jedna šipka se obrátí, naplníš celou a obrátí se obě...
|
Kač. ♀ + ♂ |
|
(15.1.2015 11:20:48) na tohle jsme viděla video a fakt dobrý chci to zkusit s dětma doma
A jinak klasika sopka!
|
|
|
|