| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Očekávate z e-shopu odpověď obratem?

 Celkem 78 názorů.
 TiNiWiNi 


Téma: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:29:38)
Chci se na něco zeptat tady, protože vím, že je tu pár majitelek e-shopů a taky milion nakupujících na e-shopech. Minulý týden v pátek ve 22hod. jsem objednala na eshopu svicky. V pondělí v 17 hod mi dosla odpoveď, že jedna ze svicek není a jak to chci řešit. Ja ve 20hod napsala moji odpoved a pozadala o rychlou odpoved zpet. Odpovězeno mi bylo v 10hod. v úterý. Myslíte, že e-shop je "před vánocemi" dostatečně flexibilní??? Já myslím, že ne, ale asi to každý má jinak. Já myslím, že je toto období nejrušnější pro všechny prodejce a jedu i přes víkendy~d~
 Líza 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:35:04)
Jako že by ti měli odpovídat o půlnoci? Asi jim nepíšeš jen ty, jestli pracují od osmi, považuju za reálné, že se k tvému mailu dostali v deset.
Za pozdní odpověď považuju více než 24 hodin v pracovní dny.
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:47:43)
No právě, mně bylo řečeno, že hned jak došli do práce, že mi odpesali...jako já si myslím, že e-shop, který nefunguje před vánoci o víkendu a do práce chodí v 10 hodin, není dobrý e-shop.
 Líza 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:01:02)
No a já si zase myslím, že "flexibilitu" ve tvém pojetí lze očekávat tak v říjnu. Dva týdny před vánoci jsou všude zahlceni a holt si nemůžou dát nohu za ucho.
Že přes víkend nepracují, považuji za lidské a normální.
 Katka a 2 výrostci 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:04:30)
Ted pred Vanocemi nase operatorky vyridi denne nekolik stovek mailu, proste ti odpovedely, az se tou spoustou prokousaly, no..~d~
 withep 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:36:54)
To záleží. Jsou velké e-shopy, které i najmou brigádníky. A pak jsou menší, které na brigádníky nemají a nestíhají. A pak i malé (třeba ženy na RD se skladem v garáži), které mají na práci milion dalších věcí a nemohou být non-stop on-line. Taky jsem objednala v pátek nějaké dárky + pár drobností, a ve čtvrtek ráno (tedy téměř o týden později) jsem jim psala, co je s mou objednávkou, a oni, že na jednu drobnost čekají od dodavatele, tak jsem ji obratem zrušila, a oni to obratem poslali bez ní. Je mi divné, že se mi neozvali sami dřív, ale je to, jak říkáš - každý to má jinak.
 Eva 
  • 

Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:37:07)
Očekávat můžu. Sama píšeš, že předvánoční období je nejvíce hektické. Možná mají podobných dotazů 20, to nemůžeš vědět. Můžu přispět svými zkušenostmi s velkou firmou. Dotaz na zboží zaslán koncem října. Po dvoutýdenním telefonování mi bylo řečeno, že dotaz byl postoupen kolegyni (jméno pán raději neuvedl, abych ji neuháněla). Po měsíci jsem dostala cenovou nabídku. Obratem jsem poslala objednávku a opět dva týdny čekala. Po připomínce, že se blíží konec roku a my musíme fakturu zaplatit do určitého data mi paní (na jejich poměry celkem rychle) odpověděla, ža zakázku vyřídí koncem ledna. Tož tak...
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:50:29)
No, tak z toho obchodu bych si neobjednala ani kalendář.
 Fren 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:37:16)
1.je mezi námi mnoho pseudopodnikatelů a tohle je evidentně jeden z nich - už ta jeho otázka,jak ty chceš řešit,že oni nemaí tebou požadované zboží.Skutečný obchodník se k problému postaví úplně jinak.

2. myslet si každý o tom mžeme co chceme,ale jestli skutečně svíčky chceš,tak ty musíš konat~d~
 libik 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:43:46)
ve 20 hodin večer je po šichtě , co blbneš.

Podporuji malé podnikání všude i na netu. "Profesionalita" v té odlidštěné podobě, kdy přes nic nejede vlak, je hnusná.
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:48:53)
Tak dobře, to chápu...a myslíš, že bys o víkendu nefungovala, kdyby to byl tvuj obchod?
 Líza 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:02:39)
Tiniwini, pokud bych obracela každou kačku a neměla na chleba, budu v tom eshopu fungovat 7 dní v týdnu. Pokud je to pro mě normální zdroj obživy ve standardním smyslu slova, tak se nepos... a budu normálně dodržovat zdravej životní režim, tzn. střídání práce s odpočinkem; před vánoci budu chtít kromě práce taky někdy vidět rodinu, dojít na svařák, na koncert, vidět se s přáteli, navzdory tomu, že zákazníci šílí a myslí si, že jim budu 24 hodin k dispozici.
 Molly. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:46:14)
Pokud jsi jim odpověděla ve 20 hodin, tj. po pracovní době a oni ti odpověděli druhý den dopoledne, čili prakticky hned po začátku pracovní doby a případně vyřízení dalších mailů, tak to považuju za odpověď rychlou. Za okamžitou odpověď beru automaticky vygenerované maily.
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:51:18)
A volno o víkendu?
 elindra 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:54:50)
No to je vtip, ne?
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:57:06)
Ne to není vtip, proč by měl??? Kamenné obchody mají otevřeno i v sobotu a v neděli, a e-shop bude zavřený???? To považuji za velmi špatnou obchodní morálku...
 a je to? 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:20:57)
~t~
 kambala pláááckááá 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 11:18:26)
jestli to nebude tím, že normální kamenný má několik prodavaček na směny a taky si na sebe musí vydělat, což eshop nemá a nepotřebuje
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 11:39:52)
No, já mam v okolí právě obchody, které vlastní a provozuje jedna jediná osoba, jsme na vesnici, tady bys další hlavu neuživila.
 boží žena 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 16:54:12)
pred vanoci, bych očekávala práci i o víkendu

odpověd do 24 hodin
 nakupující 
  • 

Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 9:57:47)
Od toho snad víkend je,ne? Taky si chteji pred vanoci nakoupit, uklidit, upect.... Když s tím máš problém můžeš nakoupit jinde.
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:01:32)
Aha...tak já mám asi úplně jiné myšlení. ~7~~7~~7~ A taky jsem zaslechla holky tady, jak před vánocemi jedou non-stop, jelikož je to jejich nejnáročnější období. Moje kamarádka si v prosinci vydělá na celý rok, pak jede jen v normálním režimu, tak chápu, že e-shopy mají asi "žně" teď a o žních se jede taky non-stop, jakýpak úklid, propánajána~8~~o~
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:02:16)
Ten váleček je tam omylem. Nejsem vytočená, jen se prostě divím, že by někdo byl tak laxní ve svém podnikání.
 nakupující 
  • 

Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:07:24)
Ale to je přece tvoje več když se chceš před Vánocema strhat. Jsou lidi pro který je důležitější normálně fungovat a ne se po...t z toho že někdo nakupuje na poslední chvíli. A zlobit se kvuli tomu na ně může jen sobec. Obchodáky jsou otevřený furt tak si kup svíčky tam, třeba v Tescu ve 3 ráno:-)
 kambala pláááckááá 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:15:54)
proč laxní? kvůli jedné svíčce se nepoto.... kdyby to byla zakázka za padesát tisíc, tak bych ti možná o té půlnoci i odpověděla

když mi klinti píšou v 10 večer a ptají se, jestli náhodou nedorazil jejich rozsudek, tak jim fakt v 11 v noci neodpovídám, že kdyby došel, tak jim ho přece pošlu....
 Líza 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:26:33)
Kambalo, tak nějak...
 Papillon 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:03:37)
Asi nejaky maly e-shop, ktery vede jeden clovek?

Ja jsem letos nakoupila na jednom malem internetovem obchodu, ktery vede nejaka skupinka lidi - kamaradu (maji napsano na strankach) a vse bleskove vyrizeno - pry si vzali nejake pomocniky, je to holt pro ne nejdulezitejsi cast roku. Pritom ja byla i smirena s tim, ze balik do Vanoc neprijde, slo mi jen o to se vyhnout amazonu.
 a je to? 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:19:58)
Občas odpovídáme i kolem půlnoci, zákazníci se úpřimně diví, že u toho ještě sedíme. Je to tak, že já chodím z práce mezi 22-23,00 hod. a můj na mne čeká. Spíš mám problém reagovat během dopoledne, kdy mám na starost holky, domácnost, občas vyzvedávání balíků a přeposlání je zákazníkům. Takže obratem taky neodpovídám, ale krom jednoho rádobydaňového poradce, který si myslí, že si z něj půl města sedne na zadel, nikdy nikdo neměl výhrady. Takže odpoledne to jistí.

No a jinak u toho teda 24/7/365 nesedíme.

 Lenka Pražanda 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 10:47:54)
Proboha! Ty jsi robot a to samé očekáváš od ostatních ~8~
Představ si, že jsem na začátku prosince! objednala zboží skladem, které mi přišlo až za týden a přežila jsem to.
Ty sama jim odpovíš za 5 hod a od nich čekáš okamžitou odpověď v době, kdy normální člověk spí? To snad ne? Než začneš kritizovat ostatní, tak se nejprve zamysli nad sebou. ~3~
 Žžena 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 11:33:41)
Já jsem třeba od poloviny listopadu do začátku tohoto týdne jela non-stop, což ale v žádném případě prosímtě neznamená odpovědi obratem na všechny maily. Protože pracovat non-stop neznamená non-stop sedět u mailu a čekat, kdo mi napíše, abych mu mohla hned odpovědět. Je to taky o papírování, chystání zakázek, balení, ježdění na poštu, naskladňování zboží, řešení různých potíží, v mém případě taky předvánočních akcí (celovíkendové prodejní akce, btw. u obchodu se svíčkami bych klidně počítala s tím, že o víkendu taky někde prodávají)... no a taky člověk samozřejmě někdy jí, nebo obstarává vlastní dítě, že jo...
A když jsme u těch mailů, píšeš, jako bys byla přesvědčená, že Tvůj mail byl jediný a jinak neměl daný obchodník nic na práci.
 Ropucha + 2 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 11:34:40)
Jsem náročný zákazník, ale ve 20 hod. večer bych tedy odpověď na mail nečekala ani já.
No a ráno oni nejspíš sednou a vyřizují stovky mailů, takže na tebe se dostalo až v deset.
Rychlejší by bylo ráno jim zavolat, v call centru by ti určitě odpověděli hned.
 Žžena 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 11:46:53)
Anett,
máš pravdu, telefonát je v mnoha obchodech skutečně nejlepší způsob komunikace, zákazníkovi takhle člověk může podat nejpřesnější informace v reálném čase (nicméně když jsme u těch mailů v 8 večer... jsou i zákazníci, co telefonují v 10-11 večer...). A je to vyřešeno rychleji, než zákazník napíše mail, a prodejce odepíše.
 Ropucha + 2 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 12:08:46)
Žženo, ano, telefonovala jsem si takto s několika e-shopy teď před svátky a vždy to byla rychlá a efektivní komunikace, musím všechny pochválit, byli profesionální, ochotní a vstřícní, přestože si umím představit, v jakém frmolu a stresu teď asi pracují. Byli ochotní i zavolat mi zpět, když neznali odpověď okamžitě. Všechny zásilky už mám doma a konstatuji spokojenost se všemi e-shopy, u kterých jsem objednávala.
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 11:46:29)
Děkuji vám za reakce. Jen bych chtěla podotknout, že ta objednávka byla podstatně mnohem větší než tři svíčky, myslím, že toho bylo dost na to, aby po mém stornu objednávky...koupila jsem jinde, provozovatelka do 1min zavolala telefonem, proč to dělám, a že rychleji to fakt nešlo.~e~
 Bára a kluci 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 13:01:18)
Nechci ti brát iluze, ale paní v obchodě je zřejmě úplně jedno, proč jsi objednávku stornovala.

Celkem bych doporučovala si někdy vyzkoušet na vlastní kůži, co takový provoz e-shopu vlastně všechno potřebuje a možná bys byla překvapená.

Že paní na e-mailech začíná pracovat v 10 ráno by mě nechalo naprosto chladnou, nikdy nevíš, proč tomu tak bylo (stačí jen třeba potřeba jít s dítětem k doktorovi, že).

Ale je docela fajn vidět smýšlení některých lidí, podle kterých provozovatel e-shopu nesmí prakticky ani chodit spát, přes noc nebo přes víkend musí makat a nejlépe na každý dotaz e-mailem rovnou volat možná ještě dřív, než zákazník ten dotaz dopíše.

Prozradím ti jedno tajemství - mám kolem sebe pár provozovatelů e-shopů (někteří jsou velmi vyhledávaní) a ti prudiče podobného ražení vyloženě zbožňují ;o)
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 13:20:42)
Paní to jedno nebylo, naopak, stala jsem se tím tzv. "prudičem", tady se nesetkalo mé očekávání s nabídkou, šla jsem jinam.
 eva 
  • 

Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 11:53:49)
Pokud jsme u netu odpovidame ihned, pokud ne, tak pozdeji. I kdyz clovek podnika z domu, nesedi u pocitace cely den. Nekdy musi vyrizovat objedavky, ono i to vychystani, zejmena pokud jsou v e-shopu stovky polozek chvili trva, cesty do prepravnich instituci taktez. Mimo jine i tito lide maji rodiny a je potreba se o ne postarat.
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 12:00:49)
Děkuji za odpověď, jen dotaz: O víkendu před vánocemi pracujete?
 eva 
  • 

Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 17:09:55)
Ano, pokud jsem doma. Treba zitra dopoledne ne, ale vecer uz budeme chystat baliky na pondeli.
 Katka. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 12:23:21)
Mám 2 e-shopy + šicí dílnu. Na vše jsem sama s jednou brigádnicí, která když onemocní a nepřijde v předvánočním shonu, tak jsem namydlená, protože nikoho cizího si jen tak na rychlo do skladu tahat nechci.
A opravdu nefunguju navečer ani v noci (v noci stříhám látku na další den na šití), o víkendu jsem trávila čas u šicího stroje a u balení balíků. vyřizování objednávek, mejlů, dotazů a telefonů připadá po-pá nebo ve volných chvilkách.
Ale taky mám svoji rodinu a nemůžu opravdu "na shopu" sedět v jednom kuse.
Nejsem tak velej shop jako třeba alza, mall, malvik atd... abych si mohla dovolit mít spoustu zaměstnanců.
Poslední 2 měsíce spím 4-5 hodin denně, makám, co to jde, snažím se odpovídat a vyřizovat a expedovat co nejrychleji, ale pokud někomu vadí, že mu neodpovím v noci, nebo že bych na jeho mejl odpověděla až následující pracovní den v 10h dopoledne, tak bohužel, bude muset asi nakoupit jinde.
 Katka. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 12:28:16)
A jinak když ráno v 7h zapnu PC a mám tam třeba 40 mejlů s objednávami, dotazy... tak opravdu se na některé odpovědi dostane až třeba kolem 10h, když mi mezitím několikrát ještě zvoní telefon a vyřizuju po telefonu...
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 13:18:23)
Děkuji za reakci. Já většinou zůstávám nad věcí, ale tady jsem si myslela, že komunikace byla pomalá. Asi jsem fakt náročná na služby. ~8~
 Hrozinka 
  • 

Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 14:08:27)
Ne, nejsi náročná. Odpovědět na páteční dotaz v pondělí v eshopu s vánočním zbožím je fakt mimózní a být tebou, tak taky nakoupím jinde. Mmch mám malinký eshop a i když neodpovídám zásadně v noci (považuji to za neprofi a za znak garážového eshopu), tak se snažím o co nejrychlejší komunikaci, i když to někdy není jednoduché. Není problém odpovědět na pár mailů i o víkendu, ostatní záležitosti (péče o zboží, balení zásilek, vyřizování dodávek, psaní recenzí a pod.) dělám ve všední den. Ostatně v každé moudré knize pro majitele eshopů je doporučená doba na odpověď 1 hodina .-) Delší prodlevy si může dovolit jen někdo, kdo prodává zcela originální zboží a nemá konkurenci.
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 18:56:38)
S názorom súhlas až na to odpovídání v noci ala znak garážového eshopu. V dnešnej dobe to nie je ukazateľ, ba naopak, oceňuje sa reakcia čo najrýchlejšia. Nezabúdaj, že sme krajina s najvačším počtom eshopov na metr čtvereční v Europe - tudíž aj adekvátna konkurencia~;) A jedným z faktorov typických pre českého zákazníka, ktorý sa pre niečo rozhoduje je - "již včera bylo pozdě" - čiže očakávajú čo najrýchlejšiu reakciu.
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:11:07)
Katko, tak to je o rozhodnutí každého. Niekto to má ako přivýdělek, niekto ako hlavnú činnosť...Niekto má vačšie ambície, niekto menšie....

Ono ani tak nejde o to, že by nejaká prodleva bola ľudsky nepochopiteľná, ba naopak! Ale svet byznisu je fakt tvrdý...a gro ľudí aj keď chápe, tak aj tak nepochopí (nechce pochopiť).

Samozrejme ale záleží aj od oblasti podnikania. Krejčová je niečo iné, než predajca napr. spotřebního zboží.
 R+2 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 16:04:39)
včera večer jsem se rozhodla cosi objednat, obratem mi přišla odpověd že přijali moji objednávku, ráno v 8h přišla faktura, v 8:15 jsem zaplatila a během dopoledne přišel mejl, že moje zboží bylo vyexpedováno PPL, čekám je zítra nebo v pondělí

a tak se mi to líbí!
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 16:33:53)
No právě, mně po 67 hodinách přišlo, že jedna z položek je vyprodaná. Začala jsem mít strach, že s takovým tempem nic nedostanu....
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:07:41)
Alebo to znamená, že to majú tak urobené, ako správny eshop urobený má byť. Činnosti správne zautomatizované~;) Mnoho úkonov sa dá naprogramovať, účetní program propojit s eshopom, automaticky fakturovať atd. atd. Eshop s budúcnosťou toto rozhodne rieši, malo by to byť jedným z hlavných kritérií, ak sa niekto aj rozhoduje eshop zakladať. Pretože inak príde doba, keď by samozrejme nestíhal, ak by mal vše robiť "růčo".
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:12:47)
To už je ale to riziko podnikania a pri náraste objednávok logické delegovanie činností...vývoj....tak, ako sa investuje pri raste do reklamy viac, tak sa viac investuje trebárs i do zamestnanca či dočasného brigádnika (v lepšom prípade neivestuje a vypomože rodina~;)
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:16:31)
Moj subjektívny názor je tiež taký, že dodacia lehota 7 dní až povedzme 10 dní je naprostá norma a v pohode.

Ale 80 % zákazníkov uvažuje inak. Majú za "vzor" práve totiž tie giganty typu Alza, Mall a podobne. A očakávajú, že i ostatní budú takí rýchli (a mnoho tých, čo tu čítajú určite patria tiež medzi tých "očakávačov", že lehota bude dva-tri dni...).

Všetko je dosledkom konkurenčného boja, umelého zrážania cien na minimum, prípadne dotovanie poštovného, "bitka" o každú korunku "méně" a podobne. Zákazníci v ČR sa proste a jednoducho "rozmazlili" a už aj tie giganty priznávajú, že to tu je extrém.
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(20.12.2014 13:02:59)
O moc jiní nie sú, ale taký extrém to nie je. Ale ja som skor myslela v celosvetom měřítku, napr. USa je normál dodacie lhůty týždeń, častokrát to majú tam za supr rýchlosť:-) Len pre príklad.

V SR je to tiež maličko iné, sú tam maličko trpezlivejší (ale len o maličko) a to preto, že tam až také množstvo obchodov nie je (aj keď ich je i tak viac než dosť).

Ano, v ČR je to asi najvačší extrém~;)
 Katka a 2 výrostci 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:54:33)
Souhlas,Mato~R^
 Žžena 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 20:14:36)
Mimochodem i u velkých e-shopů se kolikrát "nezadaří". U mall.cz máme i vícero zkušeností s problémy se skladovou nedostupností (zboží inzerováno jako skladem, po objednání ticho po pěšině, pak výmluvy, že není a už nebude, nebo bude možná někdy), s dopravou (ano, paní, náš řidič má v autě schodolez, takže není problém, že bydlíte ve druhém patře bez výtahu, jak jste napsala v objednávce... no a následné tahání pračky do druhého patra ručně, protože šofér o rudlíku nikdy neslyšel, a že je to do druhého patra bez výtahu pro něj bylo překvapení).
Teď v minulých dvou týdnech jsem objednávala nějakou specifickou elektroniku, tři e-shopy ji měli psanou jako skladem k okamžité expedici, po objednání mi napsali, že skladem není a bude možná příští rok.
No a některý krámy mají prostě teď takovou tlačku objednávek, že i když jim balicí linky jedou nonstop, tak "fronta" čekajících objednávek je tak velká, že expedujou klidně za týden.
 NovákováM 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 20:50:11)
ŽŽENO, TAM SE VZTEKÁM a ruším objednávky.

Zvláště, když mi ještě tak v pondělí přijde mail - GARANTUJEME DORUČENÍ do té středy, že :-D

Osobně mám vystaráno. Ale zkoušela jsem něco podobného vloni, napadlo mne, že je něčeho málo a neustále rvali reklamu a "ejhle" marketing sice fajn, ale nějak nezvážil distribuční možnosti.
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(20.12.2014 13:09:52)
To je to, majú síce obrovské prachy na reklamu - miliony - a preto sú "vidieť", ale pravda, skúsenosti nie sú vždy také, ako slibují (i moje vlastné).

 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(20.12.2014 13:06:50)
Myslím, že všetko má svoj vývoj a ak giganty zaspia na vavrínoch, tak sa časom situácia zmení.

Ale bude to dlhodobejší vývoj. Ovšem už teraz je poznať, že zákazníci začali viac doverovať i tým menším eshopom, že si už všetci nemyslia, že malý eshop rovná sa "okrádači" a neserioznosť.

Častokrát práve tí malí vyjdú viac vstříc a to preto, že si vážia každého zákazníka.

Samozrejme, že doteraz je aj kopec pokoutných eshopov, kde by som si nenakúpila, ale tie už sa dajú rozoznať, človek má šancu si už o nich niečo zistiť, pred 10-timi rokmi bola situácia horšia.
 Katka a 2 výrostci 


to svedci 

(19.12.2014 19:49:35)
To svedci jen o tom, ze to jsou automaticke e-maily, generovane na zaklade konkretnich nadefinovanych udalosti informacnim systemem.Napr.potvrzeni objednavky, expedice zasilky, info o vyprodanem zbozi.....Velke i stredni eshopy to takto majj,mensi ne a resi vse rucne.Nelze srovnavat Alzu, Mall atd s malymi eshopy.To je jako karat majitele vesnickeho konzumu, ze nema non stop otviracku a automaticke pokladny.
 Maťa. 


Re: to svedci 

(20.12.2014 13:10:42)
To je pravda
 Žžena 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 20:01:36)
Potvrzení objednávky obratem a maily při různých změnách stavu objednávky (přijetí platby, odeslání atd.) umí automaticky různé systémy e-shopu, i blbej PrestaShop, který je zadarmo. Ale jak je vidět, někteří lidé si neuvědomují, že tyhle maily jim nepíšou živí lidé, ale jsou to prefabrikáty vyplivnuté počítačem ~:-D
Nedostupnost zboží e-shopy taky umí, pokud je e-shop propojen se skladem, resp. pokud skladové zásoby v kartách provozovatel udržuje aktuální.
 Katka a 2 výrostci 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 22:27:17)
Jo, taky jsem zaregistrovala, ze si nekdo mysli, ze jim emaily jako je potvrzeni objednavky pise zivy clovek~t~
 zerat 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 22:33:59)
To si fakt někdo myslí? Musím dočíst ~:-D
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 18:50:35)
Neskorá reakcia, rozhodne neskorá.

Majú de facto obratom zasielať akceptáciu objednávky s ďalšími údajmi a priebežne informovať. V opačnom prípade prichádzajú o zákazníkov.
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 18:52:21)
Sedela som na online podpore posledný týždeń do polnoci (a boli do tej doby aj dotazy, zákazníci oceňovali!). A makám de facto bez prestávky, žiadne "zasielacie dni" ala mimibazar (to není eshop s dlhodobou perspektívou podnikateľskou).

Proste jak je objednávka, hneď sa rieši. Konkurencia je veliká a kto si to nezorganizuje, po čase skončí.
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 18:53:43)
Ešte teda, može sa samozrejme stať, že sa niečo vyprodá, ale takéto veci napr. ja zisťujem okamžite a obratom telefonujem (2x sa stalo za posledné dva mesiace) s vysvetlením situácie.
 TiNiWiNi 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:46:17)
No vidis, tak u tebe bych rada nakoupila a verim tomu, ze opakovane, ...s takovým přístupem.
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(20.12.2014 13:00:18)
A možno niekedy i nakoupíš a ani nebudeš vedieť, že si narazila práve na mňa~;)
 Bouřka 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 19:58:26)
Tak já asi budu velmi nenáročný zákazník. Odpověd očekávám podle toho, co mají v dodacích podmínkách, bez ohledu na roční dobu, a víkendy nepočítám. I když ocením, když v případě, že to bude trvat déle, tak to dají vědět, i když vlezou do lhůty. Pokud chci něco fakt rychle, tak si podle toho vyberu eshop, kde to nabízejí. Ale jinak neočekávám, že budou promptně reagovat jen proto, že já tam online můžu vlézt 24h denně. Tenhle týden jsem něco objednávala, uváděli dobu odeslání 1-3 dny, zpráva mi přišla až dnes, čili 3. den, a to jsem nepředpokládala, že by zrovna u daného zboží měli extra frmol (nic jiného neprodávají a v republice to mají asi jediní). I tak jsem si to pro jistotu nechala poslat k našim neb jsem se nechtěla spoléhat na to, že to stihne doručit pošta dokud budu doma. Kdyby se to nestihlo, tak to beru jako svou blbost, že jsem to neobjednala zavčasu. Taky dost rozlišuju mezi velkými eshopy a těmi malými, u kterých dost často předpokládám, že to má někdo jako vedlejšák nebo to dělá sám k malýmu obchůdku (v jednom takovým pravidelně nakupuju, s překvapením jsem zjistila, že jako eshop je v určitých skupinách docela známý a využívaný, ale je to prostě záležitost jedný paní, která se holt nerozkrájí), tam s delší lhůtou automaticky počítám.
 NovákováM 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 20:48:26)
ani ne. Očekávám odpověď na otázku, zda to stihnou vyexpedovat, abych obdržela do Vánoc.

Ale neobjednávám 3 dny před Štědrým dnem a pokud ano, tak jen tam, kde píší, že GARANTUJÍ DORUČENÍ.

 Žžena 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 20:55:33)
Posledních cca 10 dní mi zákazníci před objednáním celkem často volají, jestli když objednají, stihnou dárky dojít do Vánoc ~:-D Myslím, že je to rozumný, oni vědí hned, na čem jsou, já jim můžu říct, že objednávku toho a toho zboží jim jsem schopna odeslat třeba hned ten den, nebo následující den, a když objednávají takto až v polovině prosince, není to jenom o mně, ale třeba i o poště. Už od konce listopadu se houfně zpožďujou balíky, docela velké procento balíků Do Ruky mi za poslední 3 týdny šlo déle jak 1 den... takže teď už je potřeba počítat s ledasčím.
Na druhou stranu, myslím, že tahle přesná telefonická zpětná vazba nefunguje tak dobře u velkých molochů, kde je na jedný straně nějaká telefonní operátorka, která nemá takový přehled o balicí lince (jak tam stíhají nebo nestíhají) nebo o skutečných zásobách zboží, takže tam asi častějc člověku slíbí i nesplnitelné.
 zerat 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 22:36:13)
Já teď musím za sebe poštu fakt pochválit. Vše co jsme objednali bylo do dalšího dne u nás resp. na poště v úschově - to je letos asi nová služba pošty, že balík nedoručují, jen ho uloží na poště, kterou si vybere klient... předevčírem jsem poslala mamince k Vánocům kalendář z fotek a druhý den mi volala, že už ho má ~R^~R^
 Maťa. 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(20.12.2014 14:05:10)
To není nová služba, to už tu je déle (Balík na poštu).

Ale inak, ja sa pokiaľ možem ČP vyhýbam jak čert krížu. Radšej mám iné prepravné služby - lepšie skúsenosti, s ČP najviac blbých.
 zerat 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 22:33:16)
Odpověď obratem očekávám více méně jen u e-shopů typu Alza, Mall, ale to jsou jen povšechná potvrzení o přijetí objednávky. Když jim jeden chyběl, tak mi napsali, že objednávku dále řeší ať čekám, tak jsem čekala. Jelikož se jednalo o asi jediný kus Puma batohu pro naši "puberťačku", který jsem na netu našla, tak jsem čekala a vyplatilo se ~z~ Znovu se mi ozvali až po x dnech, že si můžu vše objednané vyzvednout.
 sylvaina 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 22:49:28)
Mně trochu naštvalo, že když jsem před 2 týdny objednávala dárek z netového obchodu, tak nepřišlo ani potvrzení objednávky. Já jsem v tu chvíli nevěděla, na čem jsem. Jestli mám pořídit jinde nebo co vlastně. Balíček přišel za 5 dní, byla jsem už hodně nervózní. Tebou udané lhůty mi přijdou naopak naprosto OK.
 Žžena 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 23:16:22)
sylvaino,
mně se celkem často stává, řekněme tak ve 2% objednávek, že zákazník napíše při nákupu/registraci blbě svou e-mailovou adresu. Prostě udělá překlep, a ty maily (potvrzení o objednávce, info o odeslání atd.) mu pak samozřejmě nedojdou. Já to zjistím obvykle tak, že se mi vrátí jako nedoručitelné, a pak koumám, jaká ta mailová adresa asi je. Když vynechají tečku a napíšou xx@seznamcz, tak je to v pohodě, ale když to není mnou odhadnutelný překlep, tak je to někdy celkem na houby. Pak zbývá jen telefonický kontakt, na druhou stranu už se mi taky stalo, že zákazník uvedl telefon firemní ze své brigády, kdy mne to hodí na nějakou centrálu, a tomu kýženému člověku se tím pádem nedovolám, je pro mne prakticky nekontaktovatelný.
 NovákováM 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 23:38:36)
Sylvi,

tak, když mi nedojde potvrzení objednávky - volám na kontaktní linku.
Obchody, co ji nemají - si dávám pro příští roky na Black List. Ale neprošla mi platba kartou, zavolala jsem a přetvořili na platbu při převzetí.

Taky jsem si namlátila, poslala jsem po netu kartou 2,5 tisíce na ručníky- vloni v listopadu na začátku. Potvrzení objednávky - dodávka do 6-ti týdnů, takže půlka prosince.

Pak to nedošlo, pak urgence, mail, telefon, pak už hledání firmy ... pak jsem vyzvala ke splnění objednávky nebo vrácení peněz. ´
Peníze zpět přišly.. takže nebyl důvod pro vymáhání,


a teď mi chodí maily se zkušenostmi - po dvou letech, kdy jsem se někde registrovala


Ta firma dál "jede", slibuje nemožné...
 louda 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(19.12.2014 23:25:26)
Jejich reakce mi přijde dostatečně flexibilní.
 NovákováM 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(20.12.2014 0:03:09)
JJ, z mých zkušeností zcela jistě.

před pár lety v ŘÍJNU, první týden, jsem objednala zboží. Záloha kartou, budiž.

Dodání cca 6 týdnů.

Na konci listopadu jsem chytla nerv a)
na výzvu příslib..

na začátku prosince jsem už byla protivná, dalších 14 dní jsem pronásledovala dodavatele od čerta k ďáblu... zboží někdy dodáte nebo ne? odpovězte !

Nedodal, ale po nátlakové akci vrátil peníze.

Nicméně - na internetu stále funguje. Za poslední týden mi přišly dotazy na tento obchod, jako reakce na to, co jsem psala před třemi roky.

On prostě dál funguje, prodává, ...... asi čeká na další lamy, nebo co.
 Michal zbozi-pro 


Re: Očekávate z e-shopu odpověď obratem? 

(1.3.2015 22:21:56)
Dobrý den, je to těžké odesílat odpovědi obratem. Provozuji několik obchodů a porovnávač zboží a není možné uspokojit všechny tazatele najednou. někdy je problém vůbec odpovědět všem. Na e-shopu vybaveni-pro.cz spolupracujeme s velkoskladem, který má servisní call centrum a dotazy pravidelně zodpovídá. A na porovnávači zbozi-pro.cz máme přímo diskusi a poradnu jako dvě důležité věci přímo na hlavní stránce. Je zde možnost ptát se na cokoliv.:-)

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.