Taky servis | •
|
(29.5.2014 15:57:05) Pokud by byl motor zadřený, nebo potkaný, tedy roztržený rozvodový řemen, což je tak asi největší mechanická závada, která je možná...i tak se auto dá spravit. Pokud to přeženu a bude v motoru naprostá destrukce, tak oprava cca 25 až 30000,-. Při použití neoriginálních dílů, ale kvalitou srovnatelné. Počítám, že cena za službu originálního servisu se pohybuje kolem stodvaceti tisíc, plus mínus. Auto odtáhnout k servisákovi, který má jméno a je spolehlivý a bere kvalitní díly. Pokud má na baráku ceduli Autokelly, tak pryč, motorové díly většinou polské. Díly bych dal od TRW-ventily, Goetze-pístní kroužky, těsnění, Kolbenschmid-písty, šály, jak hlavní, tak i ojniční nebo TRW, hydr. zdvihátka od INA. Tyto motorové díly se ve většině případů dávají i do prvovýroby. Co vám řekli za závadu??
|
malamorska |
|
(29.5.2014 17:30:49) Prý prasklý ventil a tím poškozený válec. A prý to jinak než výměnou motoru řešit nejde.
|
malamorska |
|
(29.5.2014 17:34:04) Jo a tu cenu jste fakt trefil
|
|
Taky servis | •
|
(29.5.2014 19:15:49) Odtáhnout a nechat spravit jinde. Všechno jde řešit. Záleží na autě a na tom, jak velké poškození to je, ale do dvaceti tisíc se vlezete. Jen musíte vybrat dobře mechanika. Až budete vědět rozsah poškození, nechte si napsat, co všechno bude potřeba vyměnit a já vám můžu zhruba nacenit kolik by vás to mělo stát bez práce.
|
|
Taky servis | •
|
(29.5.2014 19:35:52) Ještě zjistěte čím to bylo způsobeno, jestli se roztrhl rozvodový řemen nebo se zadřelo hydraulické zdvihátko. Rozvody se mění, podle toho kterého auta od najetých 80000 až do 120000 kilometrů, pokud je vám měnili a řemen praskl, tak vina je i na jejich straně. Pokud se zadřelo zdvihátko, tak je to většinou způsebeno použitím špatného oleje, oleje, který není pro to auto předepsaný a pokud výměnu dělali oni, tak bych to u nich reklamoval, ale to už by jste si museli vzít soudního znalce. Ten motor už mají rozdělaný? Nebo jak zjistili, že je poškození, tak velké?
|
|
|
|